שואפת גבוה: בית"ר ירושלים רוצה לצרף את בן שהר

בן שהר
בן שהר | אודי ציטיאט

בעקבות התבוסה מול פ"ת, בבירה הוחלט לצרף באופן מיידי חלוץ כשהשם החם הוא של שחקן באר שבע שמעמדו בירידה. במקביל, נבדקת אפשרות להביא שחקן זר לחלק הקדמי. המועדון יעביר לפאוק את הכסף על סאבו

(גודל טקסט)

בעקבות התבוסה 4:1 למכבי פתח תקווה במחזור פתיחת העונה, בבית"ר ירושלים אישרו שהם מתכוונים להתחזק באופן מיידי בחלוץ, כשהשם החם ביותר כרגע הוא בן שהר מהפועל באר שבע אותו מאוד היו רוצים לראות בבירה. בבית"ר שואבים עידוד לגבי הסיכויים להשלמת העסקה מכך שמעמדו של החלוץ בשורות האלופה נמצא בירידה ובמחזור הפתיחת ברק בכר העניק לעדן בן בסט, גיא מלמד ומוחמד גאדיר את הקרדיט לפניו. אם צירופו לא יתאפשר בסופו של דבר, הקבוצה של גיא לוזון צפויה להנחית שחקן התקפה זר.


במקביל, בית"ר ירושלים העבירה בימים האחרונים מסר לראשי קבוצת פאוק סלוניקי היוונית בנוגע לכך שהכסף תמורת כרטיס השחקן של הקשר אריק סאבו יועבר אליהם בקרוב ובכך ייסגר החוב שנותר פתוח עוד מתקופת פגרת הקיץ. היוונים מצידם טרם העבירו תביעה כספית לאופ"א ובכך למעשה תימנע הקבוצה מהבירה מהליך משפטי, שאליו היא הייתה עלולה להיכנס.



כזכור בסיום העונה שעברה הודיעה בית"ר ליוונים במסמך רשמי כי בכוונתה לממש את האופציה שהייתה לה על רכישת כרטיסו של סאבו מהיוונים, אולם בשל כל הקשיים הכלכליים הכסף לא עבר. מאז הגעתו של הבעלים החדש משה חוגג, הוזרם כסף רב לקופת המועדון וכעת כאמור יטפלו גם בחוב לקבוצה היוונית.



מעמדו בבירת הנגב בירידה חדה. בן שהר (דני מרון)
 
 

מאוחר יותר בית"ר ירושלים הודיעה ש"אריק סאבו פנה למאמן נבחרת סלובקיה יאן קוזאק, בבקשה להצטרף באיחור לשאר שחקני נבחרת ארצו כיוון שחשוב לו להיות חלק מהקבוצה במשחק מול הפועל חדרה בשני הקרוב. קוזאק אישר לסאבו להישאר עוד יום עם הקבוצה ומיד לאחר המשחק יטוס אריק לסלובקיה"



בקבוצה ממשיכים במאמצים קדחתניים לצרף מגן שמאלי לסגל. בשלב הזה בוחנים בצוות המקצועי בעיקר אופציות של מגנים זרים וייתכן שיעדיפו לחכות עד סיום סגירת החלון ואז לנסות ולצרף כאלה שלא מצאו לעצמם קבוצה או שחקנים שישוחררו במחירים נמוכים מהקבוצות בהן הם נמצאים כעת. אם לא יצליחו למצוא מגן זר, יוחתם ככל הנראה אופיר דוידזאדה, שכרטיסו שייך לגנט הבלגית, שכבר הודיעה למגן הישראלי, שהוא לא נמצא בתוכניות שלה לעונה הקרובה.



עשוי לנחות בבירה. אופיר דוידזאדה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי