עיריית ת"א: "אצטדיון בלומפילד יהיה מוכן לפתיחת 2019/20"

איצטדיון בלומפילד
איצטדיון בלומפילד | דני מרון

בהודעה רשמית מהדוברות נמסר כי מאות פועלים עובדים סביב השעון כדי שהמגרש יהיה מוכן כמתוכנן לתחילת העונה הבאה. צפו בסרטון המציג את התקדמות הפרויקט המוערך בכחצי מיליארד שקל

(גודל טקסט)
לאחרונה עלו השיפוצים באצטדיון בלומפילד בחזרה לכותרות לאור מכתבים שהפנתה מכבי תל אביב לעיריית תל אביב בבקשה לקבל תשובות מהותיות כדי להגיע לסיכום ולחתום רשמית על חזרת הקבוצה לאצטדיון, מנכ"ל הצהובים בן מנספורד אף רמז כי המועדון ייבחן אופציות חלופיות אם יתקבלו הבהרות מראשי העירייה, אולם נענה כי בשל הבחירות בסוף החודש הבא לא תהיה כל התקדמות במו"מ עד לסיומן.


הערב (חמישי) פרסמה עיריית תל אביב הודעת הבהרה לאור השמועות הרבות וחשש האוהדים והבהירה פעם נוספת כי אצטדיון בלומפילד יהיה מוכן בזמן לפתיחת עונת 2019/20, כך שעבודות השיפוץ יסתיימו כמתוכנן. לפי ההודעה, כ-300 פועלים במקצועות השונים ו-20 מהנדסים עובדים מדי יום סביב השעון, פרט לשבתות וחגים כדי לסיים את השיפוצים בזמן כשאומדן העלות הכוללת של הפרויקט הוא כחצי מיליארד שקלים.


יתרה מכך, הודיעה העירייה כי מחוץ לאתר החל תהליך של גידול דשא שיהיה מוכן להכנסה לאצטדיון. "הדשא, מסוג שטיח היברידי, גדל בשיטה המקובלת כיום ברחבי אירופה ובאצטדיונים הגדולים בעולם, כגון הסנטיאגו ברנבאו, קאמפ נואו, אליאנץ ארנה ובאצטדיוני מונדיאל 2018", נמסר.


אצטדיון בלומפילד – תמונת מצב ספטמבר 2018 from Tel Aviv Yafo on Vimeo.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי