צפו: קיין כבש מהחצי בתוספת הזמן, 2:3 לטוטנהאם על יובה

הארי קיין נגד יובנטוס
הארי קיין נגד יובנטוס | Yong Teck Lim/International Champions Cup/Getty Images

כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו הראשון לעונת 2019/20, דה ליכט ערך בכורה במדי הביאנקונרי וגם אנדומבלה עלה מהספסל ובישל לראשונה במדי התרנגולים, אבל הכוכב הגדול של פוצ'טינו הכריע את המפגש בשער נדיר

(גודל טקסט)

משחקי גביע האלופות ברחבי העולם ממשיכים והיום (ראשון) בצהריים זכינו לאחד המפגשים המרתקים ביותר. זה לא היה רק לאור 2:3 הפכפך בין טוטנהאם ליובנטוס ואפילו לא רק בשל העובדה שהמשחק הסתיים עם שער מהחצי בדקה ה-90, שער יוצא דופן של הארי קיין, אלא גם כי היה זה מפגש שעורר המון עניין לאור העובדה שהייתה זו הופעת בכורה של מתייס דה ליכט במדי הביאנקונרי וגם משחק ראשון העונה לכריסטיאנו רונאלדו, שכמובן גם מצא את הרשת של התרנגולים.

מאוריציו סארי התייחס למפגש מול פיינליסטית ליגת האלופות בהמון כבוד ופתח בהרכב חזק שכלל גם את CR7, שלצדו עלו בין השאר בלז מטוידי, מיראלם פיאניץ', לאונרדו בונוצ'י ובין הקורות עמד לקאמבק מחודש ג'אנלואיג'י בופון ששב אחרי עונה בפ.ס.ז' והשנה צפוי לשמש כשוער המשנה. מאוריסיו פוצ'טינו דווקא פתח בעיקר עם שחקני הסגל הרחב, אבל ביניהם היו גם הבלם טובי אלדרווירלד שספק אם יישאר, דלה עלי ויונג מין סון שפתח בחוד.

אריק לאמלה, אחד השחקנים היותר איכותיים של טוטנהאם, שכמעט מדי שנה מוצא את עצמו מבלה בעיקר ביציע בעקבות פציעות, היה הראשון להרעיד את הרשת באצטדיון בסינגפור כשבדקה ה-30 קבע 0:1 לקבוצתו וזו גם הייתה תוצאת המחצית. לחצי השני הקבוצות כבר עלו אחרת, כשבין המחליפים של סארי היה גם אדריאן ראביו שהגיע גם כן מפ.ס.ז' בהעברה חופשית וגונסאלו היגוואין שבשלב זה עדיין לא שוחרר. מנגד, הארי קיין עלה במקומו של סון ולצדו נכנסו גם לוקאס מורה, הרכש החדש טנגוי אנדומבלה ויאן ורטונחן.


התרנגולים חוגגים יתרון (Thananuwat Srirasant/Getty Images)

השינויים של סארי נתנו את אותותיהם במהרה ותוך ארבע דקות, מדקה 56 ועד 60, הושלם המהפך: תחילה היה זה היגוואין שלאחר סדרת מסירות נהדרת זכה לבעוט מתוך הרחבה למרכז השער, כדור שהכניע את פאולו גאסינגה בין הקורות, וארבע דקות אחר כך כריסטיאנו רונאלדו כבש את השער הראשון שלו לעונת 2019/20, גם אם לא מדובר בשער שייכנס לספירה, כמובן, בשל העובדה שמדובר במשחק הכנה. שלוש דקות לאחר השער CR7 פינה את מקומו ובמקביל עלה מהספסל דה ליכט, שאחרי שתי דקות על המגרש היה שותף לספיגה ראשונה: אנדומבלה, הרכש היקר בתולדות הלונדונים שהגיע מליון תמורת למעלה מ-60 מילון יורו, בישל ללוקאס מורה שקבע 2:2.

ואחרי כל זה, המילה האחרונה הייתה של הארי קיין. כוכב טוטנהאם כבש בנגיעה, כמעט מבלי שהסתכל על השער, מעיגול האמצע! החלוץ האנגלי זיהה את וויצ'ך שצ'סני מחוץ לשער, הפולני עלה למחצית השנייה במקום בופון, והכריע את ההתמודדות בצורה וירטואוזית שבאמת שלא רואים לא כל יום ולא כל עונה.


כבש את שערו הראשון לעונה ויצא (Thananuwat Srirasant/Getty Images)


קיין. כבש בתוך הדקה ה-90 בבעיטה מהחצי (ROSLAN RAHMAN/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי