בשנים האחרונות, גל גדות הוכיחה שהיא וונדר וומן שיכולה לדלג בין הוליווד לישראל - מסט צילומים עשיר בתקציב לסט המקומי עם נס קפה, תאורן וחצי וערגליות. אבל האם בתקופה האחרונה גדות עסוקה מתמיד כשחקנית מדוברת בהוליווד, מה שגרם לה לוותר על הג'וב כדוגמנית עבור מותגים מארץ הקודש? כן ולא, תלוי את מי שואלים.


אחרי ששימשה כפרזנטורית לרשת האופנה הישראלית "קסטרו" מאז שנת 2008, השחקנית המצליחה והמותג המקומי לוקחים בתקופה הקרובה פסק זמן, אבל כזה בלתי מוגבל. גדות שתפקדה על תקן הפרזנטורית הראשית של החברה, ליוותה את מותג האופנה גם ועל אף שהפכה לשם דבר בתעשיית הבידור האמריקנית ובהמשך הבינלאומית.

גל גדות על סט "קסטרו" לאחרונה (צילום: שוקה כהן)
גל גדות על סט "קסטרו" לאחרונה (צילום: שוקה כהן)

למרות שהצליחה לזכות בג'ובים נחשקים ולהופיע על המסך בתפקידים בסרטים "מהיר ועצבני ו"באטמן נגד סופרמן" - גדות עמדה בהתחייבויותיה למותג המקומי והגיעה לפחות פעמיים בשנה לישראל, על מנת להצטלם לקמפיין ולצעוד על מסלול התצוגה. במקביל, מותג האופנה הוסיף לשירותיו כמה כוכבים מקומיים אחרים שמבוססים בארץ, כמו עומר דרור ולירון רביבו, כשהאחרונה בהם היא דר זוזבסקי.
 
כעת, כאמור, גדות לא תיקח חלק בפעילות המותג המקומי - עד להודעה חדשה. מקורבים לצדדים מספרים היום ל-TMI, שלא מדובר בפרידה סופית, אלא בהפסקה זמנית של העבודה, זאת בעקבות לו"ז עמוס של צילומים ויחסי ציבור להפקות שאליהן התחייבה בארצות הברית, שלא מאפשרים לה להגיע לארץ לצילומים עבור המותג. "גדות בכל מקרה תמיד האריכה את החוזה עם הרשת לתקופה קצרה", סיפרו יודעי דבר, "אין שום מניעה לחדש את החוזה בעתיד".

ממשרדו של רני רהב, המייצג את קסטרו, נמסר: "אין תגובה".

יותר הוליווד, פחות אזור התעשייה ראש העין. גדות (צילום: שוקה כהן)
יותר הוליווד, פחות אזור התעשייה ראש העין. גדות (צילום: שוקה כהן)