רשימת הפאסון


רונה לי שמעון
רונה לי שמעון (צילום: רפי דלויה)
רונה לי שמעון (צילום: רפי דלויה)
אופס, הצליח לך: השבוע קיבלה רל”ש את מטח הזרקורים של חיננית רק כי לאיוונט מכובד זה הפציעה זאת במראה שלם ענוג, מודרני ונשי שגרם לחיננית למעט נחת בים של שלוחיות מיוזעות. בסך הכל יחידת פאשן עם ריפרור ללנז'רי לוהט, מקיאז' סולידי ומחיאות כפיים מובסות מקנאה של שפחתכן הנאמנה. 
הו, האימה: חיננית מוותרת לך על הפריזורה הנונשלנטית שהותאמה באופן חשוד לגון השוסור המפוקפקות בשיוכן למערכת כוללת זאת. 
חיננית חומדת: הכל, גם את הפיגורה המושלמת נטולת אחוזי השומן. 
שקר כלשהו: אז הדיאטה שלך זה לאכול לחיננית את הלב הקטן שלה? 

דנה פרידר 

דנה פרידר (צילום: אביב חופי)
דנה פרידר (צילום: אביב חופי)


אופס, הצליח לך: חיננית מנפנפת בראיות לטובה כשדנה פרידר משכילה להישמע להוראות הבטיחות של החתומה מעלה. נו, לולי? היה כל כך קשה? ראו איזה מקסימה היא פרידר בפיס שחור מתוחכם ועדכני שערבבה יחד עם סניקרס - שבאאוטפיט זה מתקבלות בהבנה - אקססורי חביב, מקיאז' מושלם ופריזורה בוהקת. ככה אני אוהבת אותך. 
הו, האימה: את מוכנה להסביר לחיננית למה לעזאזל את מהלכת עם קולר דוחה פשפשים על הצוואר? לא, כי איזה צידוק פאשן יש לפיס המטופש הזה?
חיננית חומדת: תשאירי בבקשה את הטרנד הזה להיפסטריות מכונמות, להן הוא בהחלט עושה את העבודה בדחיית הקרציות מגופן.
שקר כלשהו: אז עכשיו כשאני שוב מחבבת אותך, תזמיני אותי לחתונתך? פליז?

אניה בוקשטיין 
אניה בוקשטיין (צילום: שוקה כהן)
אניה בוקשטיין (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: כל האאוטפיט הלא מסובך להפעלה הזה יושב על מבנה עצמות הלחיים, המותניים והירכיים המושחזים של אניה בוקשטיין. ובאמת, עם היקפים מדהימים שכאלה אי אפשר לטעות בעטיית טופ עם אורך שרוולים נהדר, מוכנוס מדגישי רג'ולאת רותחות, פריזורה מטמטמת במזג אוויר מהביל, שוז גאוניות ומקיאז' מקצועי. 
הו, האימה: כל השיח הזה על איברים גרם לחיננית לחשק לקפוץ אל הקצב הקרוב למעונה. 
חיננית חומדת: הלוואי והייתי טבעונית, אבל מתפריט עשיר בחומוס ופחמימות וזירו אמביציה לעשות ספורט, לא יצא שום דבר טוב עבורי מלבד כרס וישבן שיעלו על גדותיהם הגבוליים מלכתחילה.  
שקר כלשהו: לאכול אותך.

רשימת האסון
שלומית מלכה 

שלומית מלכה (צילום: אור גפן)
שלומית מלכה (צילום: אור גפן)


 הו, האימה: כנראה שלשלומית מלכה היפה נמאס משירותיהם המפוקפקים של נהגי המונית בעיר כשכעת, ככל הנראה, החליטה לקחת את הגורל שלה בידיה ולסחוב עמה סוללה לאופניים חשמליים המשנעים אותה ממקום למקום. אכן חסכוני, יעיל ופרחולי למהדרין. גם הפריזורה הספוגה כאחרונת הפוראח, שמלת הוואקום והסניקרס במעמד של מופע בלט מכובד גורמים פה לחשש שיש מצב שאפילו שרת התרבות יותר תרבותית ממך. 
אופס, הצליח לך: אבל למי אכפת, את דוגמנית לוהטת ואת הגירלפרנד של יהודה לוי. 
חיננית חומדת: הייתי שולחת אותך הביתה להחליף אאוטפיט, כי כך לא מגיעים למופע בלט, אבל חיננית מתאמנת על לשחרר והלכה לצוד לה פוקימון אחר.
 
אלכס עמר

אלכס עמר (צילום: אור גפן)
אלכס עמר (צילום: אור גפן)


הו, האימה: חיננית היתה בטוחה שהעלייה מצרפת תביא עמה המון שאנל למזרח התיכון, אבל במקום זה היא קיבלה את נזקי האינטגרציה ואת אלכס עמר בסמרטוטאז' אפורים עם חיוך מתנצל של רטטוי טרנדים בתשע תשעים. מון אמור, סה ווה בייא?
אופס, הצליח לך: אז אחרי שהפסקת לפג'ען קרואסונים ובגטים ככה אתה חוגג את הפיגורה השדופה שלך?
חיננית חומדת: ברור שצרות של צרפתים. 
שקר כלשהו: תתעורר, סיל וו פלה.

רוני דלומי 

רוני דלומי (צילום: אביב חופי)
רוני דלומי (צילום: אביב חופי)


הו, האימה: רוצים לדעת איך רוני דלומי מצליחה לקחת פריטים לא רעים בכלל, למקסס אותם היטב יחד ועדיין להיקבר לנצח בצד הזה של המדור? הנה לכם: כל שצריך הם פריזורה מטורללת ולא מרוסנת, זירו מקיאז' נחוץ ויציבה רופסת. כאמור, אל תנסו את הדיזאסטר הזה בבית. 
אופס, הצליח לך: לזכותך ייאמר שגם לפני הנישואים היית חפיפניקית, משוסור עד פריזור.     
חיננית חומדת: מהאווטפיט? נראה לכם?! ממש. בואו, תירגעו.
שקר כלשהו: נקסט!

אלירז שדה

אלירז שדה (צילום:אביב חופי)
אלירז שדה (צילום:אביב חופי)


הו, האימה: תשעה קבין של פח ירדו לאיוונט ואלירז שדה לקח את כולם: פריזורה מוזנחת, וודג' שמנוני ולח, מושקוף אגביות, סמרטוטריקו מחרודה, מוכנוס יוזו'רלים מן הל, זירו תיקיטת נחוץ לאכסון הסלולארי הוולגרי, גרביים מרוטות סיבים, שהתעלפו על שוז הזויות ותגיד, אתה שמח לראות את חיננית או שוויתרת על תחתונים? 
אופס, הצליח לך: יש לך את בת הזוג הכי יפה בעולם. 
חיננית חומדת: שתצא ממודוס קריירת הרדיו ותבין שיש פה מציאות עם חוש ראייה ועוד כזאת שרגישה לסביבתה. סוציומט.
שקר כלשהו: תתקדם.

גילי מוסינזון
גילי מוסינזון (צילום: אביב חופי)
גילי מוסינזון (צילום: אביב חופי)
הו, האימה: כאחת שלא גומרת את החודש בלי חובות בכיכר המדינה עקב לייף סטייל של נסיכה מהמידל איסט, התרגשה חיננית מהסילואט הבא, שבדיקה מקרוב הסגירה שמדובר אך בגילי מוסינזון בטוטאלוס של שיח' סעודי מדובאי שפשט את רגלו מכל הגוצ'י ובמקום, השתחל אל תוך זוג אולסטאר גבוהות נטולות הקשר. 
אופס, הצליח לך: כמו כל איל נפט מאיחוד האמירויות, גם אתה מוותר על שירותם של תחתונים?  
חיננית חומדת: במחשבה שניה, לא רוצה באמת לדעת. 
שקר כלשהו: אינתה עומרי.

צא מזה | דניאל אסייג 
דניאל אסייג (צילום: רפי דלויה)
דניאל אסייג (צילום: רפי דלויה)
“אבות אכלו יוזו'ר ושיני בנים תחרדנה את חיננית”, היא מנת חלקו של דניאל אסייג שקיבל בירושה את חוש הפאשן הקרימינלי של אביו המוכשר, שלום. חמוד, יש אפשרות לשבור את תקרת הזכוכית של אפיל הבזאר מטירת הכרמל - קוראים לזה סטייליסט צמוד. לתשומת לבך.       

חיה באילוז' | אסתי לי פז 

אסתי לי פז (צילום: ניר פקין)
אסתי לי פז (צילום: ניר פקין)


עד שסוף סוף היא בחרה במערכת לבוש כוללת שלא גורמת לחיננית לרצות לתלוש לעצמה את האישונים, שוב יצאה אסתי לי פז את ביתה עם זנבות העכברושים שתלויים לה על הראס, להם היא קוראת פריזורה. חמודה, מיד לקבוע תור אצל מעצב השיער, אם יש לך כזה. במידה ואין, לחיננית יש רשימה מעודכנת של כאלו אדג'ים וזה כולל סשן של שמפו אנטיאוקסידנטי ומרכך נטול סיליקון נחוצים.
 
פינת הכפכפת | תום אבני 

תום אבני (צילום: אביב חופי)
תום אבני (צילום: אביב חופי)

ספוטד: קפיצות שפתותיו של תום אבני מסגירה אותו לידיה של חיננית כשהוא מהדס בכרך באנסמבל של סטודנט מותש: סמרטוטריקו ששודכה לג'ינס כחולים וסחים, ופח הכותרת- כפכפים סרי טעם החושפים סשן של פדיקור נחוץ. מתוקי, השימוש היחיד לפתרון הנעלה שכזה לאלו שלא נחנו בבלוטות טעם מפותחות הוא רק לביקור בחוף הים, בשפת הבריכה ולהריגת ג'וקים, שמעת?