רשימת הפאסון

ליאת הר לב

ליאת הר לב, רועי בר נתן (צילום: רפי דלויה)
ליאת הר לב, רועי בר נתן (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: חיננית לא מאמינה שזה קורה, אבל כנראה ליאת הר לב קיבלה את המשכורת האחרונה מהזכיינית קשת ויצאה הפעם לשופינג לא מבעית בכלל. למרות עננת היד־שנייה הנודפת ממראה כולל זה, חיננית מחבבת את הטופ הרומנטי וגם את החצאית הקיצית.

הו, האימה: יש מצב שעודף הקרינה באוויר פגם לחיננית ברשתיות, והר לב מרוויחה מכך השבוע.


חיננית חומדת: בטח שלא את השוז בגון רגל קרושה של השחקנית האהובה על שפחתכן הנאמנה.

שקר כלשהו: גם רועי בר נתן שם נראה חמוד.

שני כהן

שני כהן (צילום: רפי דלויה)
שני כהן (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: היחיד שמצליח לזגזג בין שתי חתונות ועדיין נשאר אנורקטי הוא רועי בר נתן, שאחרי דייט עם זאתי מהאייטם הקודם, הצטוות לשני כהן, שהפעם הרכיבה מראה מונוכרומטי, נשי ולא קשה להפעלה - שתמיד מחמיא. זה כולל דיאודורנט, פריזורה בקונטרול, מקיאז' מקסים, שמלת קוקטייל שחורה מתחרה אוורירית, שוז באותו גוון ותיקיטת תואם. נייס.

הו, האימה: חיננית מפרגנת לשוסור באימום שפיץ ארכאי.

חיננית חומדת: שבעזרת הניים, בצורת הפאשניסטיות תיגמר כבר.

שקר כלשהו: תחזיקו לי אצבעות.

שביט ויזל

שביט ויזל (צילום: ניר פקין)
שביט ויזל (צילום: ניר פקין)

אופס, הצליח לך: השיממון במתלבשות ראויות עקב תנאי האקלים הבאמת־דוחים הצליח להכניס אפילו את שביט ויזל אל מקלט פאשן זה. בשביל זה היא רק הייתה צריכה לחפוף את הפריזורה ולהציג וודג' באפקט מט וטישירט מטופשת שחוברה למוכנוס ממש מחמיאים המקפיצים את סך הפריטים לייצוג אורבני וקולי.

הו, האימה: ויזל שוב זוכה לפרגון מחמת ההפקר.

חיננית חומדת: מתי בר רפאלי תוריד כבר את עודפי השליה שניפחה אותה, תצא לאירועים ותיתן לכולם וגם לחיננית סיבה להתפוצץ?

שקר כלשהו: מתגעגעת.

רשימת האסון

שלומית מלכה

שלומית מלכה (צילום: ניר פקין)
שלומית מלכה (צילום: ניר פקין)

הו, האימה: שלומית מלכה מיישרת קו עם מזג האוויר המהביל ועם השמש הבלתי אפשרית, ולכבוד איוונט באור יום קילפה הדוגמנית הרותחת את כל מגננותיה והציגה נשמה גדולה של עוזרת בית בסמרטוטאז' דהויים וכה מטופשים שחיננית מסרבת להרחיב עליהם את היריעה.

אופס, הצליח לך: ככל הנראה, את כל הג'ובות מג'ורג'יו ארמני מלכה חוסכת לפנסיה בעתיד, ואת מחלצותיה רוכשת זאת בסטנד הסיילים של השופרסל. חכמה. מאוד.

חיננית חומדת: הלוואי שהייתי חכמה כמוך. ויפה, כמובן.

שקר כלשהו: אלוהים סגר לך כבר קמפיינים של אלפי דולרים פלאס נסיך מהאגדות. די להתנהל בעולם הזה כמו לכלוכית.

אלי פיניש

אלי פיניש (צילום: אור גפן)
אלי פיניש (צילום: אור גפן)

הו, האימה: חיננית מרימה דגל אדום עת מר לאבלי פה, אלי פיניש, לא מצליח לצאת מתפקיד האופי של מציל קשה יום אף על פי שהעונה של "ארץ נהדרת" כבר מזמן הסתיימה. סמרטוטופ יוז'ור על הטורסו המושלם של זה, מוכנוס מחרודים של גייז בארון על מותניו, ולהשלמת פורמולת התופת של ניפוץ תדמית עולם הזוהר צעד הקומיקאי בכפכפת. כן, מה שאתם שומעים. כפכפת.

אופס, הצליח לך: אין ספק שקוראיה הצעירים של חיננית רק ייתנו מבט בדמות זוהרת זאת ויחליטו ללכת על מסלול של חמש יחידות במתמטיקה במקום להגשים את עצמם במגמת התיאטרון.

חיננית חומדת: שבנט לא יהיה מרוצה מאייטם עצוב זה.

שקר כלשהו: לט'ס וודג' איט - הוא כן מרוצה.

אליאנה תדהר

אליאנה תדהר (צילום: רפי דלויה)
אליאנה תדהר (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: חיננית הורידה את הדגל שלה לחצי התורן כשגילתה שנזקי החום התיכו, ככל הנראה, את אחת האונות של אליאנה תדהר המתוקה והבדרך כלל חכמה, שעל פי רוב נמצאת בצד המתוקן של מדור זה. לצערה של הבלונדינית, השבוע חיפפה זאת משוסור עד פריזור. ולא, תיקיטת מעצבים יוקרתי לא מציל את הוודג' החיוור, וגם שמלה כבדת מראה וסניקרס מגושמים ומטופשים לא מצליחים למנוע את הטוטאלוס. חמודה, במילים יותר פשוטות, את צריכה נפט, גפרור ולערבב את הכל יחד. הבנת?

אופס, הצליח לך: את התיקיטת כדאי להציל ולשמור.

חיננית חומדת: אפשר לשאול אותו לוויקאנד?

שקר כלשהו: מבטיחה להחזיר אותו בשבוע הבא.

לירז צ'רכי ותום אבני

לירז צ'רכי ותום אבני (צילום: רפי דלויה)
לירז צ'רכי ותום אבני (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: האם הקולר נגד פשפשים שעל צווארה של לירז צ'רכי אמור להרחיק את אלו שרובצים על רעמת הפטרוזיליה של בעלה, תום אבני? עד שחיננית תקבל תשובה, היא שומרת על מרחק מאלו רק משום שלפרמיירה תרבותית הציגו בני הזוג הופעה מלעונית. אצל צ'רכי הופעה זו כוללת כפכפת פלטפורמה מחרודה, ואצל אבני היא כוללת סמרטוטריקו, מוכנוס אגביים, סניקרס חורפיים וכמיטב המסורת הפוראחית - הצגת צרור המפתחות בידו הימנית.

אופס, הצליח לכם: האהבה היא אכן עיוורת ומלאת בקטריות, שרק הן מצליחות לשמור על תסיסת חיי הנישואים.

חיננית חומדת: הפעם באמת כלום.

שקר כלשהו: נקסט!

יעל שרוני

יעל שרוני (צילום: אור גפן)
יעל שרוני (צילום: אור גפן)

הו, האימה: שילוט אחורי? יש. שטיח אדום? כמעט - יש ירוק. צלמי פפראצי? צ'ק. ובכל זאת יעל שרוני מגיחה מול עדשותיה של חיננית ביחידת פאשן יוז'ורלית מן הל, ושום פוזה הוליוודית לא תציל את השחקנית המוערכת מאאוטפיחס שכולל סמרטוטופ, מוכנוס שאפילו מיה דגן כבר לא לובשת וזוג כפכפת מטופשת. חמודה, עוד לא הבנת שהמטרה היחידה של פתרון הנעלה זה היא שיטוט על חוף הים או הריגת ג'וקים? בטח שלא להשקה.

אופס, הצליח לך: הוודג' חף מנזקי הקיץ, מה הסוד שלך?

חיננית חומדת: שיהיה כבר דצמבר, נמאס לי מכפכפים!

שקר כלשהו: ומג'וקים בכל מקום.


שו הדא? | דניאל ליטמן

דניאל ליטמן (צילום: אור גפן)
דניאל ליטמן (צילום: אור גפן)

חיננית אוהבת בחורים חסונים בעלי וודג' מלאכי עם פוטנציאל של המון קמפיינים. אבל אז הסבירו לה שדניאל ליטמן הלארד הוא כבר סלב מן המניין ושהוא סתם מבזבז את נתוניו על סמרטוטוניקה מגודלת יתר על המידה ועל סקיני ג'ינס לעוסים. חמוד, אם אתה רוצה לעבוד יותר בתעשייה הזאת, מומלץ להלך עם כמה שפחות בגדים. ברור?

מה נסגר איתך? | שיר מורנו

שיר מורנו (צילום: ניר פקין)
שיר מורנו (צילום: ניר פקין)

נזקי הסנאפצ'ט כבר פה, כששיר מורנו החליטה ביום הולדתה להתנאות במראה שלם של עוד פילטר חרוש שמלחים למצולם חצי משתלה על הראס. מילא, אם הייתה זאת מצמצמת נזקים ומהדסת בפיסים רומנטיים שווים, אבל לא, במקום רוך קיבלנו סמרטוטישירט וננו־מוכנוס, וכמובן מכת מדינה: כפכפת מעוררת קבס. אבל היי, שיהיה רק במזל טוב, בובה.

חיה באילוז' | מונדה קנצפולסקי

מונדה קנצפולסקי (צילום: אור גפן)
מונדה קנצפולסקי (צילום: אור גפן)

לא מספיק שהשם שלה נראה כמו טעות הקלדה, מונדה קנצפולסקי גם מהלכת בטוטאלוס שיכול למשוך אליה רק ברחשים, במקום איזה ריבאונד לוהט אחרי הפרידה מאדריאנו חאובל. חיננית מקווה שאת מתכוונת לאמץ חתולים שיעבדו מעולה עם סמרטוטופ זה, מוכנוס שהתעלפו על ירכייך וכפכפת ז'סטורית זאת. אם את צריכה קולר דוחה מזיקים לכדורי הפרווה המנחמים, ללירז צ'רכי יש כזה על הצוואר. תשאלי אותה פשוט מהיכן רכשה. לתת לך את המספר שלה?