רשימת הפאסון
ישראל אטיאס
ישראל אטיאס (צילום: רפי דלויה)
ישראל אטיאס (צילום: רפי דלויה)
אופס, הצליח לך: חיננית אוהבת גברים בחליפות, ועוד כאלו שמצליחים לשהות במזג האוויר בלבנט במצב צבירה לא נוזלי. אחד כזה הוא ישראל אטיאס, שעם עטיית חולצה פריכה ומגוהצת, חליפה נהדרת ושוז תואמות, גרם לחיננית להיות הסטוקרית שלו. ראה הוזהרת.
הו, האימה: חיננית יודעת שאתה נשוי.
חיננית חומדת: אני לא אספר אם אתה לא תספר. 
שקר כלשהו: דבר איתי. 
שירלי בוגנים    
שירלי בוגנים (צילום: רפי דלויה)
שירלי בוגנים (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: מראה מונוכרומטי שלם בגוון מחמיא תמיד משמח את חיננית, וכשמדובר בשירלי בוגנים, שהרכיבה יחידת סטייל זו לבדה, אין מאושרת משפחתכם הנאמנה. הפריזורה גורפה לאחור, המקיאז' לא דלף לדקולטה, ומוכנוס בגוון הרמוני וגזרה נהדרת ריגשו את החתומה מעלה. יפה לך. 
הו, האימה: השוז לפח וחסל. 
חיננית חומדת: כמו כל קורבנות האופנה, גם חיננית אוהבת תיקיטת עם לוגו של מעצב־על. הבי לי אותו ומיד.
שקר כלשהו: מחזירה לך לקראת הוויקאנד, אל חשש.
יעל גולדמן       
יעל גולדמן עם אורי פפר (צילום: ניר פקין)
יעל גולדמן עם אורי פפר (צילום: ניר פקין)

אופס, הצליח לך: חיננית סקרה מלמעלה, מלמטה ומהצד ולא האמינה למראה עובייה, שנאמד במילימטרים ספורים, ולכן היא מפחדת לחבק פה את יעל גולדמן מחשש לחטוף פייפר קאט. מצד שני, מקבלת הדוגמנית רספקט על שמלה טרנדית קולית ובעלת דיטיילים מגניבים, שבלי ספק רכש לה הבעל טוב הטעם.  
הו, האימה: חיננית הצליחה לפרגן לאורי פפר כשהוא בטוניקה. 
חיננית חומדת: יום שופינג כיפי עם פפר. על חשבונו.
שקר כלשהו: חיננית תמיד חיבבה גברים בשמלות. 
רשימת האסון

נועה קירל
נועה קירל (צילום: רפי דלויה)
נועה קירל (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: לס איז מור? לא אצל נועה קירל שהחליטה להפגיז את עיניה של חיננית עם לא אחד, אלא שני טרנדים עונתיים שחייבים להתפייד. האחד, וכולכן כבר מכירות את המכה - קוקו טחור שמותקן על הראס. והשני, טיוח הוודג' במקיאז' מחזיר אור שיכול לעוור את הבוהה פלאס טלאי ברונזר במקום פודרה נחוצה. חמודה, את אוהבת נוצץ? רכשי איזו יהלומה במקום, חיננית מניחה שעם כל הצפיות ביוטיוב את בטח יכולה להרשות לעצמך.
אופס, הצליח לך: למרות הפרחוליות של המראה השלם, חיננית מחבבת את השאר.
חיננית חומדת: להיות זמרת לוהטת עם מיליונים, ושמנהל הבנק לעולם לא יתקשר בשיחה חסויה. 
שקר כלשהו: בגלגול הבא, אינשאללה.
עדי ביטי
עדי ביטי (צילום: רפי דלויה)
עדי ביטי (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: ואז האחיינית הפצפונת של חיננית התחילה להחליף צבעים ולאבד את יכולת הדיבור הרעועה מלכתחילה, כשהאובייקטית חתכה את החלל, וחיננית, הבייביסיטר האמפתית לערב אחד, שחררה מהלוע: "גם את בהלם שאילנה כספוב מהאח הגדול (בתמונה הקטנה) נראית מדהים לגילה?" "לא! זאת עדי ביטי", ענתה הקטנה. 
אופס, הצליח לך: עכשיו גם חיננית יודעת מי זאת ביטי. 
חיננית חומדת: המדמואזל מתבקשת להפסיק לעשות שופינג ב"פוראבר וויז'ה".
שקר כלשהו: יש את הטוטאלוס הזה ביותר דודה מפתה?
 
לשם השוואה, אילנה כספוב (יח"צ)
לשם השוואה, אילנה כספוב (יח"צ)

 
ציון ברוך
ציון ברוך (צילום: אור גפן)
ציון ברוך (צילום: אור גפן)

הו, האימה: משנת הפאשן של ציון ברוך מציגה הורה ששקיות הגוצ'י השחורות היחידות שהוא נושא הן מתחת לעיניו, ומלתחתו משלימה את הדיזאסטר שמוכיח כי הקומיקאי המוכשר פוקד פרמיירה בטוטאלוס יוז'ורלי ברמות נמוכות עוד מאלו שאפשר למצוא בקלאב זול במרכז העיר. חיננית כבר חטפה הנגאובר מהדי הפריזורה הסתורה, מהסמרטוטופ, מהמוכנוס הסחיים ומפתרון ההנעלה, שאך מבט בו דורש לפחות שני כדורי אדוויל.
אופס, הצליח לך: אתה הכי פיטר פן מרמלה.
חיננית חומדת: איפה מיסטר ברוך הקולי? נא החזר אותו ומיד.
שקר כלשהו: כי פייר? התגעגעתי. 
ליאת הר לב
ליאת הר לב (צילום: אור גפן)
ליאת הר לב (צילום: אור גפן)

הו, האימה: לליאת הר לב המגה־לוהטת אין השבוע מזל אצל חיננית, שלמרות שעטתה טופ גרפי מדליק בהחלט, סך הליינאייפ מציג פאנצ'ים לא רלוונטיים או מעוררי פיהוק גדול יותר מצפייה בעוד מערכון דהוי של התוכנית "זה המצב" מבית רשת. חמודה, להזכיר לך שאת טאלנט בקשת? איך אומרות הגייז אצלכן? נא להתלבש בהתאם, ולהבא להשאיר את הסקיני ג'ינס המהוה לאנשים שיש להם יותר אפסים בקורות החיים מאשר אלו שבחשבון הבנק.
אופס, הצליח לך: המקיאז' והפריזורה מעולים. 
חיננית חומדת: אוף, שפעם אחת תראי לי מה זה ושאני אתפוצץ מקנאה!
שקר כלשהו: מבטיחה להרים לך כשזה קורה.
לירון (טילטיל) אורפלי
טילטיל (צילום: רפי דלויה)
טילטיל (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: למרות הזכייה בערימות הג'ובות בריאליטי "הישרדות", טילטיל עדיין לא מסוגל להוריד את כובע נהג המונית ולחבוש את זה של כוכב הריאליטי. באיוונט דחוק בצלמי פפראצי סימא זה את עיניה של המחומצנת ביחידת טקסטיל מחרודה מן הל, שאומנם חושפת שרירים, אך חוסר התנגדות לבלוטות טעמו המפוקפקות. לראיה: ג'יפייה מטופשת, מוכנוס אזוטריים ושוז עם רמפה.
אופס, הצליח לך: נראה לך?!
חיננית חומדת: למה שלא תעדכן כבר תוכנה, אנחנו אוטוטו ב־2017. 
שקר כלשהו: בהצלחה עם זה.
פינת הליטוף | מרינה קבישר 
מרינה קבישר (צילום: רפי דלויה)
מרינה קבישר (צילום: רפי דלויה)

לא ברור לחיננית איך מרינה קבישר בחודש התשיעי להריונה ועדיין אין סימנים לבצקות או לבטן של אחת שכרסה כבר בין שיניה. ממה את מתקיימת, לולי, אוויר? האם את ויקטוריה בקהאם הישראלית? חיננית הקנאית לא מרוצה, אבל תסלח לך אם בלידה הקרובה תשמרי בעבורה את השליה. יש לי אחלה מתכון לעוגיות שליה, זה הרי פתרון אנטי־אייג'ינג פשוט ונפלא. תעדכני אותי על התאריך, נשיקה. 

שו הדא? | עידו מוסרי
 
עידו מוסרי (צילום: אביב חופי)
עידו מוסרי (צילום: אביב חופי)

מה קורה עם עידו מוסרי? ולמה לעזאזל הוא מתהלך בקרבנו במדיו של היפסטר מפורעש שכוללים כובע מצחייה מטופש, סמרטוטריקו ומוכנוס בגזרה הכי לא מחמיאה? תגיד, מי הסטייליסט שלך? טילטיל? מיד ליצור קשר עם חיננית המספקת לסלבס הגבריים, נטולי הכישורים האסתטיים, את הסטייליסטיות הכי לוהטות בתעשייה. 

דיט ודוט | יהודית באומן ושימי תבורי
שימי תבורי, דורין סגול ויהודית באומן (צילום: אור גפן)
שימי תבורי, דורין סגול ויהודית באומן (צילום: אור גפן)
 
מזל טוב ליהודית באומן ולשימי תבורי שהצליחו להטביע את יושבי הביצה במאגיה המרתקת שלהם. אבל לא את חיננית, שבגלל אהבתה לחתונות ושמחות והעובדה שעדיין לא קיבלה הזמנה לזאת המדוברת מחר, עדיין מצפה לטלפון בהול מכם חמודים, שיבשר על הסדרי הסעה פלאס גישה חופשית לבופה באיוונט. בתמורה תקבלו את בובות הוודו "שימוש" ו"ג'ודית" שהכנתי, ועדיין לא פגשו את אוסף המחטים המשונן שלי. מספרי נמצא במערכת, אני מחכה.

"שימוש" ו"ג'ודית". אילוסטרציה
"שימוש" ו"ג'ודית". אילוסטרציה

יהודית באומן (יח"צ)
יהודית באומן (יח"צ)