רשימת הפאסון

אלישע בנאי

אלישע בנאי (צילום: אור גפן)
אלישע בנאי (צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: בפסגת טבלת מדדי גינוני הפאשן מוצב פה היפסטר נטול פרעושים העונה לשם אלישע בנאי שהרשים את חיננית בחליפה לא נוראית, חולצה מכופתרת שהוטמנה בתוך מוכנוס, ושוז שסוגרות טוטאלוק זה בהרמוניה חורפית.


הו, האימה: ההיפסטר עוד חי והוא עושה שופינג בזארוש.

חיננית חומדת: הבו לי עוד בחורים כאלה בבקשה.

שקר כלשהו: זה לא שקר, לחיננית נמאס להיות רווקה נצחית.

נטלי דדון

נטלי דדון ( צילום: שוקה כהן)
נטלי דדון ( צילום: שוקה כהן)


אופס, הצליח לך
: עוד הליך כירורגי אחד וזאתי תצליח בסוף להשלים את המעבר מלהיות נטלי דדון לקלואי קרדשיאן, שאוהבת להתאוורר עם שסעים מרשימים ושאר פריטים מציגי פיגורה שבחרה בלייף סטייל ספורטיבי נטול פחמימות. הידד.

הו, האימה: השוזט יוזו'רליות מן הל, נא השליכי אותן הפחה.

חיננית חומדת: שמישהו ירים את הכפפה פה ויחזיר את דדון מיד למסך.

שקר כלשהו: מתגעגעת.

יאנה יוסף 

יאנה יוסף (צילום: שוקה כהן)
יאנה יוסף (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: הגבר הלבוש היטב הזה בגונים של שחור וכחול כהה הוא לא אחר מיאנה יוסף, שהתחברה לצד האנדרוגני שבה ותקתקה פה אסופה עדכנית, קולית וקלה לתפעול עבור מי שאוחזת בגזרה סגפנית שכזאת. אל פריזורה מתוחה צוותו מושקוף שווים, טופ מעולה, ז'קט מחויט שחיננית היתה שמחה להשאיל, ומוכנוס ופתרון הנעלה נסלח ביחידת טקסטיל זאת.

הו, האימה: יאנה יוסף בצד הזה של המדור.

חיננית חומדת: את הכל רק במידה קצת יותר מאווררת.

שקר כלשהו: רואה? כשאת רוצה את יותר חכמה.


רשימת האסון

שירלי בוגנים 

שירלי בוגנים (צילום: רפי דלויה)
שירלי בוגנים (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: ברומא היה רומאי ובגבעת שמואל - טחור ציורי בישבנו של המרכז - השליכה על עצמה שרלי בוגנים ממיטב הסמרטוטאז' כדי לצאת לשופינג הגון והצליחה לאכזבתה של חיננית להשתלב בין הקהל. אל פריזורה בהומאז' לזרי פטרוזיליה ציוותה בוגנים שמלה יוזו'רלית, גרביים חצאיות וסניקרס נוחות כי באמת אין להם שם מספיק בעיות פאשן.

אופס, הצליח לך: לא בטוח שהצליח. חיננית שמה להבדל בין גון הוודג' לזה של שאר הגוף. אז השקעת במקיאז' או שאת סובלת מסבוריאה? כדאי להבא להתאים.

חיננית חומדת: לא רק חיננית, כל הרכלניות בקניון רוצות את הגזרה של זאת.

שקר כלשהו: ממחר אתחיל שוב דיאטה.

רוסלנה רודינה

רוסלנה רודינה וג'ולי אנדרוז (צילום: אור גפן)
רוסלנה רודינה וג'ולי אנדרוז (צילום: אור גפן)

הו, האימה:
כולנו מבוגרים פה ואפשר לדבר על זה גלויות - רוסלנה רודינה החליטה לעבור ניתוח לשינוי עדה והתוצאות מלחיצות את חיננית. אחרת איך תסבירו את גון הוודג' שגורם למרגול להחוויר עוד יותר מהיום בו פוצץ רכבה? והשמלה המטופשת א-לה אומנת קתולית מצלילי המוזיקה, שחזרה בשאלה ויצאה לצוד בעל טחון והחליטה לצוות לקטסטרוף מוגוף וולגריות, מה איתם?

אופס, הצליח לך: לולי, אין צורך בכל הצ'יפיות הזאת, כבר מצאת בן זוג עשיר, להזכירך. לכי כבר לעשות שופינג בהרמס.

חיננית חומדת: שופינג בהרמס.

שקר כלשהו: מתי יוצא העשירי לחודש?

און רפאלי 

און וציפי רפאלי (צילום: אור גפן)
און וציפי רפאלי (צילום: אור גפן)

הו, האימה: פשעו של החייל המסור און רפאלי בכביכול פרשת ההטבות הוא שחיננית היא לא חלק מנמעני השוחד. לכאורה. אמנם בגדים של הודיס או כרטיסים למשחקי כדורגל היא לא צריכה (איכס), אבל בוא נגיד שאם תשלשל לי לחשבון הבנק סכום נאה שנקבע עליו מראש אוכל בכיף להתעלם מטואטלוס של סקייטר מובטל מווניס ביץ' ואצוות לך סטייליסט צמוד שיציל אותך מז'קט המוני, סמרטוטריקו, מוכנוס לעוסות עד זרא וסניקרס לשעות היום.

אופס, הצליח לך: אתה הכי הגרסה הלוהטת של יאיר נתניהו.

חיננית חומדת: אולי באמת תהיו חברים ואז לא תצטרך לבוא עם אמא ציפי להשקות?

שקר כלשהו: גם לו יש תכונות אופי שכביכול אוהבות הטבות. לשדך ביניכם?

יובל שרף

יובל שרף (צילום: אור גפן)
יובל שרף (צילום: אור גפן)

הו, האימה: איזה פח. ראו את שקית האשפה שמוציאה את עצמה לבד ותבינו שמדובר ביובל שרף, שמרדף הטרנדים האובססיבי שלה הוליד אאוטפיחס שיגרום לה להשתלב נהדר בחירייה. חמודה, חלוקים ושמלות מעל מוכנוס זה אכן נהדר וטרנדי אבל למה לך זרועות עטלף לא מחמיאות ובטקסטורה זולה למראה? ז'סטור!

אופס, הצליח לך: חיננית מתגעגעת לימים יפים יותר בהם היה סיכוי שיום אחד תהפכי לפאשניסטה ולא לקורבן האופנה שאת היום.

חיננית חומדת: למי יש מכונת זמן?

שקר כלשהו: קדימה, זה דחוף.

אלכסה דול

אלכסה דול (צילום:שוקה כהן)
אלכסה דול (צילום:שוקה כהן)

הו, האימה: במקום שהדוגמנית אלכסה דול תגרום לבגדים להיראות נחשקים, יפים, יקרים ומעוררי קנאה - יש לה את היכולת הנוראית לגרום להם ליצור את האפקט ההפוך כשחיננית מישירה אליה מבט, ומתחרטת שלא אכלה מספיק מארוחת הבוקר בכדי להקיא כמה שבאמת היא היתה רוצה. מעוררי הקבס: בלונד תבן שרוף, וודג' נטול מקיאז' החושף מצח שכביכול עבר תאונה חזיתית עם מזרק אחד יותר מידי של בוטוקס, ז'קט מעיק, סמרטוטופ ומוכנוס מעוררים גירוד ושאר פריטים שחבל לבזבז עליהם את הקולומוס.

אופס, הצליח לך: גם אם חיננית תפלוט את כל הארוחות שלה מהיום האחרון היא לא תהיה רזה כמוך.

חיננית חומדת: אבל נוכחותך בהחלט עוזרת לאובדן התיאבון. אז אל תלכי.

שקר כלשהו: אין, בקצב הזה בפסח הקרוב אני נכנסת למוכנוס מידה 38, תראו.

מה נסגר איתך? | דנה זרמון 

דנה זרמון (צילום: אור גפן)
דנה זרמון (צילום: אור גפן)

חיננית הגיעה לאיוונט ושם נתקלה בדנה זרמון והביץ' שלה, אבל אז החלו הפלאשים להמטיר והראשונה נורא נבהלה מתגובותיה של השניה והחליטה להתקשר למד"א עקב אירוע מוחי שככל הנראה חטפה האיט גירל. לא, אחרת איך תסבירו אתם את עוויתות העיניים והפה והלשון שהשתלשלה לה החוצה? כריתת אונה או שזאתי חטפה כלבת? בכל אופן, בואי איתי לווטרינר השכונתי, יש לו את החיסון.

צאי מזה | רוית אסף 

רוית אסף (צילום: רפי דלויה)
רוית אסף (צילום: רפי דלויה)

ככל הנראה הסטייליסט של רווית אסף לקח יום חופש והיא יצאה את ביתה קלולסית מאי פעם כשלאיוונט יום פקדה זאת את החלל בטוטאלוס של עובדת מועדון הפוסיקט ביום חופש. בליין אפ מככבים סמרטוטופ עם דוגמת "קטאאוט" וויז'אית חושפות כתפיים, חצאית איזוטרית, גרבוני רשת, מוגוף מחרודות ושאר אקססוריז לא ראויים לאור יום. דארלינג, תתאפסי על עצמך במהרה.

חומוס, צ'יפס ושאנל - טיטי איינאו, אדל בספלוב ושי מיקה יפרח
קוראות יקרות, עזרו לחיננית להחליט למי כדאי יותר לגנוב את התיקיטת היוקרתי של שאנל, שמחירם יכול לנוע בין 10,000 שקלים ל- 18,000 שקלים? האם לאדל בספלוב, טיטי איינאו או אולי לשי מיקה יפרח? כי פייר, עלי הם יעבדו טוב יותר.

טיטי איינאו (צילום: שוקה כהן)
טיטי איינאו (צילום: שוקה כהן)

אדל בספלוב
אדל בספלוב

שי מיקה
שי מיקה