רשימת הפאסון

רונה-לי שמעון

רונה לי שמעון (צילום: שוקה כהן)
רונה לי שמעון (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: מראה שאינו כולל סקיני ג'ינס טחון עד לזרא, ז'קט אופנוענית וסניקרס לבנות, מינף את רל"ש לראש המדור, כשהיא בסך הכל מאווררת רעמה מעוררת קנאה, מקיאז' מצוין, טופ מעולמה של הרקדנית בגוון פודרה ומוכנוס במשקל וגוון של פיה שלא הכניסה אוכל לפיה מזה יובלות. מהמייזינג.


הו, האימה: חיננית עובדת על זה.

חיננית חומדת: הכל.

שקר כלשהו: זה כן יעלה עלי!

יעל גולדמן

יעל גולדמן (צילום: שוקה כהן)
יעל גולדמן (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: למרות שחיננית ממש לא התעלפה מניקיון הטוטאלוק הזה או מההצהרה שמאחוריו, יעל גולדמן שוב נהנית משבחיה של חיננית בזכות מראה שלם שגרר את עצמו מהמיטה אל איוונט לאור יום. והפעם - פיג'מה עיראקית מעודנת, שאליה שודך ז'קט מצוין, מקיאז' זוהר לשעות הבוקר ושוזט נסבלות.

הו, האימה: מה נהיה עם הפריזורה המבולגנת ולמה את מחייכת כמו משוגעת? הבעל, אורי פפר, חזר כבר מחו"ל או שסתם איבדת את המברשת?

חיננית חומדת: מה גוון הליפסטיק ושל איזו חברה הוא?

שקר כלשהו: דברי איתי ותאשרי אותי כבר בוודג'בוק, שמעת?

גלית גוטמן

גלית גוטמן (צילום: שוקה כהן)
גלית גוטמן (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: עושה רושם שמלכת הדוגמניות לא סומכת על קברניטי "קשת" והיא הולכת לבדה לצוד או לדוג מחליפה לתוכנית אותה היא מגישה בשעות בהן חיננית עוד חולמת על תיקים של שאנל. הנה, קבלו אותה באסופה מעולם הקז'ואל, שכוללת טופ סאטן רומנטי שאוחד עם מוכנוס בגוון נייבי, שיצרו סילואט אחיד ומעצבן, שיפיל כל אחת ברשתה.

הו, האימה: אל תנסו את זה בבית, בנות. רק על גוטמן זה נראה טוב.

חיננית חומדת: כבר נמאס לי להגיד את זה: להיות גלית גוטמן.

שקר כלשהו: צאי כבר לפנסיה.

רשימת האסון

שני חזן 

שני חזן (צילום: שוקה כהן)
שני חזן (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: בדרך להעברת ממלכתה לנכר, ככל הנראה, עשתה הנסיכה שני חזן פשיטה על חדרו של טינאייג'ר הורמונלי ומשם דלתה ערימת טישו משומשת ונוקשה מצד המיטה שחלטרה כשמלה צחורה וסניקרס אכולות חסרות כל היגיון והופ, הנה לכם אאוטפיט יצירתי אך חסר עדנה.

אופס, הצליח לך: לולי, מתי את כבר טסה לגור בניו יורק? זה לא היה צריך כבר לקרות? חיננית מקנאה.

חיננית חומדת: תמיד רציתי להיות קארי בראדשו.

שקר כלשהו: אל תשכחי להיות בקשר עם חיננית. היא תיקח אותך לסיילים הכי שווים.

דניאל מורשת 

דניאל מורשת (צילום: רפי דלויה)
דניאל מורשת (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: ספיקינג אוף טינאייג'רים, הנה דניאל מורשת עם טקסטורה חשודה על חולצתו. חמוד, אלו חורים שנגרמו מנוזל חומצתי על טופ עדין מדי או סתם כתמים? חיננית מפחדת להתקרב ולבדוק מקרוב. אולי בפעם אחרת. אז עד הפעם הבאה, תשתמש בטישו, אוקיי?

אופס, הצליח לך: הסקרנות הרגה את חיננית והיא שמחה לדווח שמדובר בחורים שככל הנראה נגרמו על ידי גנג בנג של עשים בארונו של הסחי.

חיננית חומדת: המוגוף הצבאיים עושים לבלונדינית נעים בגוף.

שקר כלשהו: הצילו, אני קוגרית!


יעל בר זוהר

יעל בר זוהר (צילום: שוקה כהן)
יעל בר זוהר (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: יעל בר זוהר היפה הייתה יכולה לדלג בכיף לגדה השנייה של המדור לולא הייתה מצוותת לשמלה קולית וטרנדית מוגוף יוזו'רליים, שסינדלו את רגליה, מכיוון שאורכם מקצרים לה את הרג'ולאת ויוצרים פרופורציות שגורמות לשנמוך הסילואט. חבל.

אופס, הצליח לך: המקיאז' מטויח היטב יותר מהקירות בדירתה התל אביבית של חיננית. וואו.

חיננית חומדת: תני את השם של המאפר בבקשה, חיננית רוצה לעשות רמונט בסלון.

שקר כלשהו: אני משלמת בנדיבות, כדאי לו. דברי איתי.

אנחל בונני 

אנחל בונני (צילום: אביב חופי)
אנחל בונני (צילום: אביב חופי)

הו, האימה: וחיננית חשבה שאנחל בונני התחתן עם דושי לייטרסדורף כדי לשדרג את חייו. טעות! כנראה שבאמת מדובר באהבה, אחרת איך תסבירו את האנסמבל הזה שעוטה האיט בוי בדימוס ונראה כאילו כובס במי שפכים? סמרטוטריקו, ז'קט אופנוענים לעוס, מוכנוס יוז'ורליים מן הל ומוגוף שאפילו הבקטריות מסרבות להתרבות עליהם? אפשר להוציא את הבחור מהביוב של שדרות רוטשילד אבל אי אפשר להוציא את הביוב של רוטשילד מהבחור.

אופס, הצליח לך: צוחקים איתך, לארדוש.

חיננית חומדת: להיות אנחל בונני ולהתלסבס עם חשבון הבנק של הרעיה, לייטרסדורף.

שקר כלשהו: אין מה לעשות, מיליונים עושים את זה לחיננית. לא משנה לה המגדר של בעל כרטיס האשראי השחור.

הילה נחשון

הילה נחשון (צילום: אביב חופי)
הילה נחשון (צילום: אביב חופי)

הו, האימה: עצרו רגע הכל, חיננית מחברת אחד ועוד אחד באיחור ויוצא לה בוכטות מערוץ 2. לא עבורה, טיפשים. ראו את הילה נחשון שעטתה אאוטפיט מרדים, משעמם, יוזו'רלי פלאס שוז מן הל והרי לכם המחליפה החדשה של גלית גוטמן לתוכנית הבוקר הסחית. זה בול הטייפקאסט. אין צורך להודות לי.

אופס, הצליח לך: ברוכה השווה למינגלינג בשלולית, גורג'ס. פייר? התגעגעתי.

חיננית חומדת: את הוודג' הזוהר של נחשון המעצבנת.

שקר כלשהו: גם את עשית מנוי אצל רונית רפאל?




צאי מזה | אדל בספלוב

אדל בספלוב (צילום: שוקה כהן ורפי דלויה)
אדל בספלוב (צילום: שוקה כהן ורפי דלויה)

למרות שיש לה בן זוג, אדל בספלוב עדיין התהלכה במודוס של ווק אוף שיים כשהגיחה לאיוונט יום של מקיאז' בוודג' עירום חושף סבוראה ובמכלול שיאה יותר לשעות הערב ועדיף במקומות טראשים, היכן שחיננית לא תוכל לתפוס אותה חורשת על טופ זה. חמודה, את לא אמורה להיות בעלת ליין של תכשיטים? חיננית מוכנה לרכוש ממך איזה זירקון אם זה מה שיגרום לך לצאת כבר לשופינג ולרענן את המלתחה. דיל?

ספאמינג | יובל המבולבל

יובל המבולבל (צילום: רפי דלויה)
יובל המבולבל (צילום: רפי דלויה)

הכינה נחמה בהלם, יובל המבולבל מצלם קמפיין נגדה ונגד שאר בני עדתה, וחיננית שוקלת לרכוש ערכה רק כדי למגר את ההיפסטרים המתגרדים שפושים בכרך ומסרבים להרפות מטוטאלוק שגווע מזמן אך עדיין לא מפסיק לצאת לבלות בבר התדר. ז'סטור.

חי באילוז' | טל מוסרי 

טל מוסרי (צילום: רפי דלויה)
טל מוסרי (צילום: רפי דלויה)

האנטי אייג'ינג של טל מוסרי מלחיץ את חיננית כל פעם מחדש כשהיא מגלה גבר שחגג כבר 40 ועדיין מתלבש כמו ילד עם דמי כיס רעועים. ככה אתה רוכש לך מעריצים? תראה, אפילו המתוק הזה שם מאחוריך שנרדם מהאאוטפיחס שלך מבין איך עושים את זה טוב יותר. הגיע הזמן שתיישר קו עם בני דורו אם אתה רוצה שהם יהיו נאמנים לך, כי האחיינית הקטנה של חיננית כבר מזמן לא.