רשימת הפאסון

סתיו סטרשקו

סתיו סטרשקו (צילום: רפי דלויה)
סתיו סטרשקו (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: היחידה שיכולה להחליק אל תוך שמלת ערב עשירה זאת היא הסופר מודל סתיו סטרשקו, שמוציאה לחיננית את העיניים עם פריזורת בלונד בעלת ברק משי, מקיאז' לא מוגזם ואקססוריז לוהטים. והיי, היא אפילו עדיין לא צריכה חזייה. מגה ביץ'.


הו, האימה: סטרשקו יכולה ליהנות מכל השמלות היוקרתיות ולא צריכה לשלם על כך מחיר כבד שנגמר בדם, פעם בחודש. מגה ביץ' כבר אמרתי, נכון?

חיננית חומדת: ברור שאת ההיקפים שלה.

שקר כלשהו: זה לא שקר, לנשים אמיצות כמוך מגיעות מחיאות כפיים.

רונית יודקביץ'

רונית יודקביץ'  (צילום: רפי דלויה)
רונית יודקביץ' (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: חיננית מורידה את הכובע בפני רונית יודקביץ' היפה שהצליחה לגרום לבלונדינית לפרץ קנאה עלוב בזכות חלוק בעל רקמות יפניות מעורר התפעלות, שאליו שידכה טוטאלוק מונוכרומטי נהדר בשחור, פריזורה מצוינת ומקיאז' מדגיש וודג' שמסרב לצנוח. מעצבנת.

הו, האימה: לכל הצקצקניות שמעדיפות וודג' בטקסטורת צימוק כשהן נמנעות מבוטוקס ומכריזות “הקמטים שלי הם ראיה לכך שצחקתי כל חיי" - כן, ומה קורה היום כשאתן מביטות במראה? צחוקים זה בטוח לא.

חיננית חומדת: את רשימת האנטי־אייג'ינג של יודקביץ'.

שקר כלשהו: דברי איתי.

שירה גוטמן קורן

 שירה גוטמן קורן (צילום: רפי דלויה)
שירה גוטמן קורן (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: אז עכשיו שהיא יצאה לפנסיה מהמצלמות של תוכנית הבוקר, שולחת גלית גוטמן את בתה שירה גוטמן קורן להחליף אותה באיוונטים. עקרונית, לחיננית אין כל התנגדות שהן חולקות את ארון הבגדים. התוצאה המתקבלת מצטלמת נהדר. ברוכה הבאה למדור, דארלינג.

הו, האימה: לט'ס וודג' איט: דמי הכיס של העלמה לא יכולים לממן טוטאלוק כזה.

חיננית חומדת: הכל.

שקר כלשהו: גם אני רוצה להיות בגלגול הבא הבת של גלית גוטמן.

רשימת האסון

מיכל שפירא

מיכל שפירא (צילום: רפי דלויה)
מיכל שפירא (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: למרות שחיננית מאוד מחבבת את תעוזת הפאשן של שפירא, היא נאלצת לדווח שככל הנראה, פלמינגו בולמי הקיא על שפירא, ולכן אנחנו נאלצים לקבל את הזמרת המוכשרת בטוטאלוס טראשי דיו לאיוונט ערב נוצץ זה, המכיל שקשוקת טקסטורות וכתמי צבע היוצרים תמהיל המוני.

אופס, הצליח לך: זה היה יכול להיגמר הרבה יותר רע.

חיננית חומדת: תאמינו או לא, החצאית הורסת. עלי היא תעבוד טוב יותר, הבי לי אותה ומיד.

שקר כלשהו: עד הקיץ היא תעלה עלי.

גל אמיתי

גל אמיתי (צילום: רפי דלויה)
גל אמיתי (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: כמה עצוב לחיננית לבהות בגל אמיתי הלארדוש, שמגיע בגפו למסיבת פאשן בעוד האקסית אגם רודברג חוגגת זוגיות נוצצת עם מישהו שאינו הוא. ומה הפלא שאף אחת לא רוצה לאמץ את הפאפי הזה? גם חיננית, ממש כמו שאר הבנות, הייתה מעדיפה לוותר על החוויה עד שתיפול ההחלטה שאין מוצא אחר אלא להכריז על האאוטפיט הקבוע שלו שכולל ז'קט ג'ינס, סמרטוטריקו ומוכנוס אף הם מג'ינס, כמועמדים פוטנציאליים להמתת חסד.

אופס, הצליח לך: מצד שני, זוגיות היא אובר רייטד. הכי כיף לבד.

חיננית חומדת: מצד שלישי, חיננית היא רווקה בעצמה, והגבר היחיד שנגע בה לאחרונה הוא הגינקולוג שלה. עצוב. רוצה לבוא אלי לדבר על זוועות הטינדר?

שקר כלשהו: מבטיחה שזה לא יכאב.

סופי טייב

סופי טייב (צילום: רפי דלויה)
סופי טייב (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: להוליווד יש את ביונסה ואת אחותה סולאנג', ואילו לנו בלבנט הדלוח היה את נינט, שעכשיו תקעה אותנו לעשות בייביסיטר על הסיסטר, סופי טייב. לא הבנתם? זה כמו להזמין אונליין אאוטפיט של יוניקלו היפנית, ובמקום זה לקבל איזה טואטלוס מייד אין צ'יינה מעלי אקספרס. ולמרות שחיננית חושבת שמראה שלם זה הוא ממש לא נורא לשעות היום, הסמרטוטריקו בגון לשלשת חתולים דהויה באובר סייז הרס את הרצון לפרגן לשאר הפיסים השווים בהחלט.

אופס, הצליח לך: המוגוף לוהטים, לולי.

חיננית חומדת: מתי כבר תעברי לצד השווה של המדור, אה?!

שקר כלשהו: אתפלל למענך.

דורין סגול

דורין סגול (צילום: אור גפן)
דורין סגול (צילום: אור גפן)

הו, האימה: לא, דורין סגול מ"האח הגדול" לא משלמת לחיננית כדי שתכתוב עליה ותשמר אותה בתודעת הציבור. רק שדילול בתקציבי חברות מסחריות הוציא מהבית מעט סלבס שכולכם מכירים, ולכן תיאלצו להסתפק בסגול אחרי שרצחה בדם קר את העוג מהחבובות (RIP, חבר) והציגה את פרוותו לצד

פריזורה שבטית, מוכנוס מוכרים ומוגוף בגוון תואם.

אופס, הצליח לך: לולי, מה זה? רזית מלא או שאני הוזה?

חיננית חומדת: המקיאז' מהמם ואדג'י. תני לי שמות ומספרים בבקשה.

שקר כלשהו: אבל עד אז, לא יפה לרצוח חבוב מהחבובות. הניים ייקום דמו.

בן אל תבורי

בן אל תבורי (צילום: אור גפן)
בן אל תבורי (צילום: אור גפן)

הו, האימה: גם משאריות בד מפוצצות בלייקרה מנחלת בנימין בעשרה שקלים למטר תפר לעצמו בן אל תבורי חליפה של גרושות נואשות (שימו לב להתאמת ההדפס לקישוטי הרקע של אולם השמחות) בעלת דיטיילים צ'יפיים, שאליה גם שידך סמרטוטוניקה טחונה וסניקרס לבנות. לזה הוא קורא סוואג? לולי, סילואט וטרנדים מלפני שלוש שנים זה נחמד אולי לגרופיות הקלולסיות שלך, אבל פחות לחיננית.

אופס, הצליח לך: לפחות תבורי ג'וניור לא מפסיק להעז ולנסות.

חיננית חומדת: בסוף הוא באמת יצליח.

שקר כלשהו: אבל עד שזה יקרה, אני בצד של סטטיק.

XOXO | מיטל דה רזון

מיטל דה רזון (צילום: רפי דלויה)
מיטל דה רזון (צילום: רפי דלויה)

זהירות, חיננית במצב רוח טוב: מיטל דה רזון מקבלת חיבוק אחרי שהשילה את המעיל החורפי המגושם שלה והשכילה להגיח אל החלל בפיס בגוון מחמיא לנתוניה המעולים. נו, היה כל כך קשה להקשיב לחיננית?

ספאמינג | שיר אלמליח

שיר אלמליח (צילום: איציק בירן)
שיר אלמליח (צילום: איציק בירן)

אין פלא שלשיר אלמליח הלוהטת אין חברות בתעשייה. הרי גם אתן לא הייתן רוצות שילכדו את דמותכן בעדשת המצלמה, אפילו אם שמכן הוא שירה נאור ועדי ביטי, וכל מה שתקבלו בסופו של דבר היא ההרגשה שאתן מיניונים, נכון?