רשימת הפאסון

מיטל ויינברג 

(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

אופס, הצליח לך: חיננית שמחה להעניק את מרב התשבחות למיטל ויינברג, שפרצה את גבולות האינסטגרם והרשת והוכיחה שגם במציאות היא לא צריכה לפלטר את דמותה עד זרא. על הפרק: בלונד גרעיני מטופח, מקיאז' מינימלי וחלקים לוהטים שסך חיבורם הנפיק מערכת לבוש מודרנית וקולית בטכניקולור. ז'אדור.


הו, האימה: שום מילה רעה לא תהיה פה, תרגיעו, קנאים.

חיננית חומדת: קודם את ההיקפים של ויינברג, ואז את מלתחתה המטורפת, ואך בסוף את הבסטי שלה, אולי שמעתם עליה, גל גדות.

שקר כלשהו: או שפשוט תצרפו אותי לחבורה שלכם כבר, ורצוי להתחיל עם קבוצת הוואטסאפ הסודית שלכן.

מעיין אשכנזי 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: למרות שהיא מעידה, מכריזה וגם לפרקים מוכיחה שהיא יציר נון־אינטליגנטי של הבריאה, חיננית מבקשת ממעיין אשכנזי לא להיות כה קשה עם עצמה ולהעניק לעצמה מעט קרדיט על מקסימום תבונה בהוצאת שטר שקנה לה שירות סטיילינג אישי, שככל הנראה, המציא לה את האאוטפיט הנ"ל. הסיבה שבגינה הגיעה לעמודה זאת היא פיס טרנדי, מחמיא ולוהט. חבל שהאקס, אביחי אוחנה, לא יכול לראות ולהתפוצץ מקנאה.

הו, האימה: קוראים יקרים, יש לשנן: אין בלוטות טעם פלוס התקנת שירותי סטיילינג שווה לאין דאגות. מחיננית, הכוונה.

חיננית חומדת: הכל בבקשה.

שקר כלשהו: איי־קיו ואי־קיו זה לחלשים.

ליהיא גרינר

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: למרות שחיננית פקדה כל איוונט בכרך השבוע, הממצא האסתטי היחיד שנמצא ויכול למלא את החלל הזה ברשימתה הוא, תופים בבקשה - וגם כדור ואליום: ליהיא גרינר, שעטתה יחידת פאשן לא נוראית על אף הווייבים הדודתיים.

הו, האימה: למרות שזה חלק מתפקידה, הצהירה שפחתכם הנאמנה שאין סיכוי בעולם שהיא מתחילה לשפוך על גרינר מחמאות, שכחו מזה. לא יקרה.

חיננית חומדת: שהאייטם הזה ימות כבר.

שקר כלשהו: זה לא אישי, אל תיעלבי.

רשימת הפאסון

אורנה בנאי 

(צילום: אלירן אביטל)
(צילום: אלירן אביטל)

הו, האימה: האם הבוס, ליאור שליין, זרק על הארון של אורנה בנאי כיסא או המבורגר או מטען צד, ומבין ההריסות זה מה שהצליחה הקומיקאית האהובה להגריל על מנת לפקוד איוונט זה? החתומה מעלה מקווה שאכן כך הדבר מאשר להפנים שחלילה מיז בנאי פשוט שבה לסרות טעמה, כשהגיחה מול העדשה בסמרטוטופ מחרוד, קולר נגד פשפשים שלא הצליח להבריח את חיננית ומוכנוס שהיו יכולים להיות נאים, לולא שולבו גם עם שוז מזן פיפטואו. דארלינג, אז ככה נראית פוסט־טראומה?

אופס, הצליח לך: חיננית הייתה יכולה להקדיש לעניין עוד כמה רגעים, אבל פשוט כבר לא בא לה.

חיננית חומדת: להיות הביץ' שלך, ויחד נוכל למגר את הזוועות מחייך.

שקר כלשהו: כדאי לך.

דין מירושניקוב 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: זה שקיות שחורות של שאנל מתחת לעיניים? או שאולי דין מירושניקוב לא הפסיק להתייפח על הפרידה מהאקסית, שירן סנדל, ואז טשטש את נפיחותן של העיניים באמצעות משחת נעליים שחורה? האם כך, בשילוב סריג אזוטרי ומוכנוס סחים, הוא סבור שחיננית תתעלף? מה קרה כפרה, על קונסילר לא שמעת?

אופס, הצליח לך: דארלינג, מקיאז' זה דבר נהדר, אבל אם אתה לא מכיר את טכניקת העישון, אז תפנה לחיננית והיא תלמד אותך בשמחה.

חיננית חומדת: ולא, אני ממש לא רוצה להיות הריבאונד שלו.

שקר כלשהו: נשבעת!

סילבי ז'אן

(צילום אור גפן)
(צילום אור גפן)

הו, האימה: בלונדיניות נהנות יותר? אולי באאוטלט של פוראבר וויז'ה, שם לבטח קנתה סילבי ז'אן את מערכת הטקסטיל שלה, שהעניקה לבעליה סילואט מלבני, לא מחמיא ומפוספס. על הפרק: ז'קט צבאי מגושם, מוכנוס עם מפשעה אפילפטית, טופ אגבי ושרשרת יוז'ורלית לכל הדעות. ברכות על הזוגיות החדשה עם יפעת אורלב, אבל עם כל הכבוד, ככה לא יוצאים מהארון. חיננית מוציאה לך כרטיס אדום.

אופס, הצליח לך: המוגוף שווים.

חיננית חומדת: די כבר עם הגולים העצמיים האלו.

שקר כלשהו: אבל זה בסדר גם להפסיד.

כוכב פרי 

(צילום: נוי ערקובי)
(צילום: נוי ערקובי)

הו, האימה: למרות שזה בהחלט מצטלם כך, כוכב פרי (יאללה יאללה, לא שכחתם אותה, היא הייתה ה־כוכבת ב"אח הגדול") לא נלכדה עת היא מרימה שואו מטריף ב"פלקה", וזאת למרות שהחצאית והווילון של מבואת השירותרת בקלאב המדובר זהים באופן מבהיל אחד לשני. מעבר לכך, למה שמיז פרי תרצה לגרוב גרבונים באפקט בוהק המעניקים לרג'ולאת שלה טוטאלוק של זוג סיגרים מטוגנים מהתפריט היומי באותו המועדון? חיננית נותרה הפעם מבולבלת וספיצ'לס, והיא אפילו לא שתתה צ'ייסר של ערק.

אופס, הצליח לך: הפריזורה נהדרת.

חיננית חומדת: איך בא לי מגש סיגרים ופסטלים.

שקר כלשהו: ואני בכלל לא אוהבת מטוגן.

טום קשתי

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: מדאיג את חיננית לראות את טום קשתי הדקיק טובע בתוך ערימת הפיסים המעוכים מסל הכביסה שלו, והפעם גם הבלונדינית איבדה את התיאבון: חולצת ג'ינס שחלטרה כז'קט הושלכה מעל סמרטוטוניקה מהימים שבהם קשתי נשנש פחמימות, סקיני ג'ינס ששימשו כמנה עיקרית לעש בארונו של זה, סניקרס של פנסיונרים וכובע מצחייה שלא מסתיר פריזורה סתורה. חמוד, רוצה לדבר על זה?

אופס, הצליח לך: יש לחיננית חברה שטוענת שאתה הגבר הכי לארד בעולם. נשבעת.

חיננית חומדת: כדאי לך להכיר אותה, היא בשלנית מדופלמת, ואין לה בעיה עם מאצ'ואים.

שקר כלשהו: שאתקשר לסוכן שלך לתאם דייט?

איך להצטלם רזה 2.0 | חובי סטאר 

(צילום: אלירן פאר)
(צילום: אלירן פאר)

חיננית המיוחדת (סורי, כבר לא אומרים שמנמנה) החליטה לשתף את קוראיה במשחק שהיא וחברתה, נרי ליבנה, משחקות בו כשהן מצטלמות ומעלות תמונות לוודג'בוק. וכפי שאתם רואים, ובלי שהוא שם לב לכך, גם חובי סטאר התגלה בו כעילוי. את הטכניקה המצוינת של סטאר כדאי לאמץ אם אתם בסיטואציה של סלפי או צילום עם אדם שממדיו צנומים או קוקטיים משלכם. עשו כך: תפסו את הרקיק האנושי והתייצבו מאחוריו, רכנו ונעצו את סנטרכם בכתפו של זה שמלפניכם ושימו לב שהחלק התחתון של הטורסו שלכם אינו בזווית ישרה, ושהוא מקופל ומורחק מהעדשה. אז הציגו וודג' מלא הבעה והופ! ניצחתם. אין צורך להודות לי, זה גאוני, אני יודעת.

חי באילוז' | טל מוסרי 

(צילום: נוי ערקובי)
(צילום: נוי ערקובי)

עושה רושם שטל מוסרי אינו יוצא לשופינג, והוא לווה את בגדיו מילדיו, ולכן אנחנו צריכים לקבל אותו וכל פעם מחדש באנסמבל של קטין שלא הגיע לגיל ההתבגרות. מה זה כולל? סמרטוטישירט - והפעם עם ברמודה מג'ינס - וסניקרס מגושמים. בניגוד לעוללים המתוקים שלך, חיננית מחמיצה וודג' ומקווה שאתה לא שוכח בן כמה הגוף שלך, ושלפחות אתה כן זוכר להשתמש בדיאודורנט.

XOXO | טלי אורן 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

לא, אין פה שגגת דפוס. לא, אל תתקשרו למערכת "המגזין". לא, לא נפלה פה טעות. חיננית נאלצת בלב כבד להבין שיותר טוב מזה היא לא תקבל מטלי אורן, ולכן אולי כדאי להודות בכך שבסך הכל השמלה הכחולה מקטיפה, שמדגישה נשיות מבורכת ושפויה - עד כדי כך שאפילו האובייקטית מרגישה נוח לחייך ללא עווית לא רצונית - מתקבלת פה בברכה. אבל כל השאר מחרוד. רק אומרת.


*המדור הינו סאטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם