רשימת הפאסון

לי לוי

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: עד כמה דיכאון מתלבשי החורף של חיננית משפיע עליה? עד כדי כך שהיא ממצבת ברשימה זו את לי לוי במערכת טקסטיל יבשושית, אך מגובשת וקלאסית א־לה אירופאית שמרנית. עם זאת, ניכר שהשנים בלבנט נותנות את אותותיהן כשלוי הסתערה על העדשה עם מטען צד בגון כחול מיגרנה של איב סאן לורן.


הו, האימה: יש לך את המוגוף האלו ביותר תחנה מרכזית?

חיננית חומדת: ברור שאת המושקוף המוגזמים.

שקר כלשהו: איך אומרים בדנית: ממך אני מצפה ליותר?

איתי תורג'מן 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: הפאסוניסטה הלוהטת והיחידה בשלולית המקומית שיודעת איך למנף בגדי אימון לכדי מראות לבישים ואסתטיים היא, תופים בבקשה: איתי תורג'מן. תראו לחיננית עוד פיגורה אחת במזרח התיכון שמסוגלת לעשות ספין לטופ ומוכנוס להמונים ולגרום לזה להיראות כאילו אדידס התחילו לייצר ליין של הוט קוטור לרצי מרתון. איך אתה עושה את זה?

הו, האימה: הסניקרס בגון חרדל פג תוקף מורידות.

חיננית חומדת: הרי ידוע שתורג'מן מוכשר, ולכן היא פונה אליו שחור על גבי פרינט: חמוד, רוצה אתגר? על הסבה מקצועית לסטיילינג לסלבס כבר חשבת? תן מבט בצד הבעייתי של כפולה זאת והירתם למשימה. חיננית צריכה אותך.

שקר כלשהו: למקומות, היכון, רוץ!

אלברט אסקולה 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: פורפאבור מוצ'אצ'וס, שטפו אישונים באלברט אסקולה הלארד וראו איך מנחמים את חיננית בלי טיפת מאמץ. כל מה שצריך זה טופ חורפי מחמיא, בלייזר מבד מעולם הקז'ואל, מוכנוס שהפעם נסלחים ושוזט חכמות שסותמות לחיננית את הפה.

הו, האימה: תישבע שגרבת גרביים בצבע לבן? מחרוד.

חיננית חומדת: להיות ללילה אחד אסי עזר.

שקר כלשהו: דבר איתי. חיננית אבלה אספניול.




רשימת האסון

ליהיא גרינר

(צילום: ענת מוסברג)
(צילום: ענת מוסברג)

הו, האימה:
כשאלוהים נותן לליהיא גרינר לייקרה, היא עולה על תחפושת וונדרוומן גרסת הגיהינום, ולחיננית נותר רק לשאול: מי הסטייליסט שלך, לוציפר? גרינר עטתה חליפה מנפט באדום לבה, חנקה את הסרעפת במחטב מבעית ונעלה סניקרס אזוטריות שהזכירו לחיננית מדוע היא שונאת לפקוד את חדר הכושר.

אופס, הצליח לך: גם לאימונים על הקרוס טריינר את מגיחה בפריזורה מפונפנת ומקיאז' ברמות של כלה?

חיננית חומדת: ברור שאת הגזרה של זאתי.

שקר כלשהו: אלוהים נותן מותניים צרים לחסרי בלוטות טעם.

דפנה לוסטיג 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: עושה רושם שלדפנה לוסטיג יש יותר מדי זמן פנוי לקניות באינטרנט, ומשם, ככל הנראה, הגרילה את האאוטפיט המהבול הזה שערבב בין סריג אובר־סייז המעניק לטורסו שלה יותר אדוות מאלו שיש לחיננית כתוצאה מצריכה מרובה מדי של פחמימות, חצאית סינתטית אינפנטילית שאפילו בתה הקטנה, לילי, כנראה לא תלבש, גרבונים מתישים ומוגוף שלא מקפיצים מראה שלם זה לכיפי. מקווה ששמרת את פתק ההחלפה, כן?

אופס, הצליח לך: חיננית סולחת לך.

חיננית חומדת: יהרוג אותך למשוח מעט ליפסטיק על הספונג'? לולי, הוודג' דהוי.

שקר כלשהו: אבל היי, עושה רושם שזה הזמן לחופשה שטופת שמש בתאילנד. תזמיני גם לחיננית כרטיס טיסה, מבטיחה להחזיר לך בעשירי.

נורית גפן 

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: חיננית לא מבינה למה נורית גפן היפה הולכת כמו הכבש ה־16 אחר עדר הטרנדים מעורר הפיהוק, שאמון על אנסמבל זה הכולל פיסים מטורללים יותר מקו החשיבה של האקס, אחד יהונתן גפן. האנסמבל הפעם כלל סדין חשמלי בתור מעיל לא מחמיא, צעיף בטכניקת קשירה לא נכונה למבנה האובייקטית, מוכנוס עצובים, כפפות להומלס ושוז ב־50 גוונים של צ'ולנט. מטורלל, כבר אמרתי?

אופס, הצליח לך: האודם לוהט, זה של שאנל?

חיננית חומדת: אני אוהבת ורוצה את האודם רק אם הוא של שאנל.

שקר כלשהו: בחודש הבא תחגוג חיננית יום הולדת, והנה, יש לך רעיון למתנה.

חן אמסלם 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: למה חן אמסלם עטתה על עצמה טוטאלוס הראוי לאיוונט בלשכת האבטלה? אם היא חושקת לגלם לנצח תפקידים של נערה משכונת מצוקה עם תחביב של גניבת טאסות, זה אכן האנסמבל הנכון. אבל אם היא מעוניינת להתנתק מהטייפקאסט, ראוי לעבור עקירת בלוטות טעם ופרידה מארון בגדים שמכיל עליונית שאפילו עולים מברית המועצות לשעבר כבר לא לובשים, טופ מאוורר דיו לטמפרטורת העונה וסניקרס, ובכן, די כבר איתם. העולם התקדם, למה את לא?

אופס, הצליח לך: את מאוד יפה.

חיננית חומדת: את המחלפות השופעות בגון חום פרקט מושלם.

שקר כלשהו: אבל לעלמות חן חיננית תמיד סולחת.

מעיין אשכנזי 

(צילום: ענת מוסברג)
(צילום: ענת מוסברג)

הו, האימה: האם גם מעיין אשכנזי משתתפת בטרנד ההזוי של דור ה־Y המתנסה בבליעת טבליות כביסה של טייד, ולכן האונה שלה קרסה? או שהיא פוקדת כל מסיבה בעיר בטוטאלוק שראוי להתמזג עם בקטריות השטיח מקיר לקיר בחדר הכושר?

אופס, הצליח לך: תודה לאל שגון הפלמינגו הגוסס מש מפריזורתך.

חיננית חומדת: שמישהו יסביר לי בבקשה: למה כל העולם חושב שהמרחב הציבורי הפך לג'ים השכונתי?

שקר כלשהו: #קיםקרדשיאןלעניים.


פינת הנעל | דיוויד פרנקל

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

מה בישל השף דיוויד פרנקל לפתיחת חדר הכושר הלוהט הבא? מעבר לז'קט ומוכנוס פגי תוקף, הגיש פרנקל לחיננית מרק רגל. סורי יקירי, עם מרק כזה, לא נותר לבלונדינית ברגעים כאלה אלא להיות טבעונית.

חי באילוז' | עודד פז

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

לא, הצל לא נכנס למכונת הכביסה על פעולת הרתחה ויצא משם מכווץ. זהו עודד פז שהחליט שוב להתחבר לצד הלוחמני שבו, אבל גם בקרב השבועי שלו מול ארון הבגדים התוצאה עומדת על 1:0 לחיננית הרס"רית. אל טופ בדוגמת הסוואה, מעיל גנרלים וסקיני ג'ינס שנזלו מרגליו הגבעוליות, הלחים פז את גפיו התחתונות בתוך מגפיים צבאיים כאחרון הפעורים. רק על זה יש לך ריתוק.

XOXO | ציפי פינס

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

אף אחד לא יכול להגיד על חיננית שהיא לוקה בגילנות ושהיא מפלה וויז'ות לרעה. ממש לא. בשלב ההוכחות מוצג פה האקזמפלר, להלן ציפי פינס, ביחידת פאשן מונוכרומטית חכמה בטכניקולור: הפריזורה מטופלת, המקיאז' מושלם, התיקיטת גאוני והפנסיה הרופסת נראית עוד רחוקה. מה הסוד שלך?