רשימת הפאסון

אלין לוי

(צילום: צ'ינו)
(צילום: צ'ינו)


אופס, הצליח לך: חיננית התפוצצה מקנאה עת אלין לוי פקדה את השטיח האדום בכסות מושלמת, רכה לעין והרמונית שצורחת פאסוניסטה, והיא מורכבת מפריזורה חלומית, מושקוף היסטריים, שמלה עשירה, שוזט קסומות ותיקיטת היסטרי.

הו, האימה: ביץ', מאיפה כל הפאלוס? את רק שחקנית. אלה חיקויים? גם אם כן, את נראית כמו הדבר האמיתי.

חיננית חומדת: אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל להיות לוי.

שקר כלשהו: תבואי כל שבוע, בייבי.

מרינה קבישר

(צילום: עופר חן)
(צילום: עופר חן)

אופס, הצליח לך: מי שאמר שכסף לא יכול לרכוש טעם, לא ראה את מרינה קבישר, שגם השבוע הצליחה לרגש את חיננית בזכות שמלה מודרנית עם דיטיילים קלאסיים, פיגורה סגפנית ופינוש של כל הנלווים באופן מעודן.

הו, האימה: חיננית רצתה לשים ידה על השמלה, אבל אז מנהל הבנק והתזונאית שלה התקשרו אליה ואמרו לה: “ביג מיסטייק, היוג'!"

חיננית חומדת: להפסיק להיות כזאת פמיניסטית ואליטיסטית ולהיכנע להצעות חיזוריו של בעל המכולת השכונתית הטחון אך המפוקפק, שמת להרעיף על הבלונדינית השמנמנה שלכם שטרות מסומנים ואהבה, ואף נותן לה לרשום אצלו בהקפה.

שקר כלשהו: או כמו שהוא אומר לה: “מה הטעם להחזיק בארנק של גוצ'י כשאין לך בתוכו כלום?"

עוז זהבי

(צילום: צ'ינו)
(צילום: צ'ינו)

אופס, הצליח לך: זה אולי לא חלומה של כל אם פולנייה שבתה תביא הביתה שחקן שמתלבש כמו עורך דין, אבל כשחיננית צריכה לפרגן לעוז זהבי בשל חליפה מחויטת טובה, היא בהחלט אוספת את שארית הליבידו שלה מהרצפה, מורידה את האגו מעליית הגג ומבקשת מזהבי שלא יפסיק.

הו, האימה: אל תתרגלו למראות חכמים אלו, קוראות יקרות, הקול הפנימי של חיננית מספר לה שבשבוע הבא יחזור הטאלנט לסרות טעמו.

חיננית חומדת: זה לא יהיה פוליטיקלי קורקט לכתוב את אשר במוחה של חיננית.

שקר כלשהו: רמז - טינדר.

רשימת האסון

ג'קי אזולאי

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

הו, האימה: אף על פי שג'קי אזולאי החליטה לערב אחד להיות כדור דיסקו שמח ומוגזם, חיננית התקשרה למשטרה כדי לסגור את המסיבה הזאת, ורק בגלל רעש טקסטילי שיצרה שמלה באריזת ואקום מטורללת שסנוורה את שפחתכן הנרצעת עד עיוורון חלקי.

אופס, הצליח לך: תשעה קבין של מי חמצן ירדו למשפחתה של סיסטר ג'קי, ולשמחת חיננית, המחומצנת בעצמה, אזולאי השכילה שלא להסכים לטוטאלוס אימים א־לה שפנפנת ניסויים של יו הפנר.

חיננית חומדת: בפעם הבאה תהיי מסמר המסיבה ולא התפאורה שמקומה בתקרת הקלאב.

שקר כלשהו: אבל אני הכי גרופית שלך.

יעל שרוני

(צילום: עופר חן)
(צילום: עופר חן)

הו, האימה: אף שהמקבץ שעטתה יעל שרוני יכול להיות קולי לנערת קניונים מהפריפריה, חיננית לא מקבלת פתרון לבוש זה לפרמיירה זוהרת. כפרה, מאיפה הגרלת את הווסט? מה נהיה עם הסניקרס של אחות מתל השומר? והטופ של עלמת כפר מזרח־אירופאית, מה איתו? מישהי עשתה פה שופינג אונליין? חיננית מקווה שלא הורדת את הטיקטים וששמרת את הקבלה.

אופס, הצליח לך: הרוז' על הלחיים מדהוד.

חיננית חומדת: גם הוא מאסוס? תני שם ומספר מוצר, בבקשה.

שקר כלשהו: מצד שני, אני משתמשת רק בשאנל, אז ביי.

מגי אזרזר

(צילום: צ'ינו)
(צילום: צ'ינו)

הו, האימה: ואז חיננית נתקלה במגי אזרזר היפה באאוטפיט מודרני, מדליק, אדג'י ומגה־קולי, שלצערה של הראשונה בלע את השנייה בתוכו. גם העובדה שהטאלנטית נעלה שוז בעלות אפיל תפל העכירה את טעם מערכת לבוש זאת. חבל.

אופס, הצליח לך: המקיאז' והפריזורה אש.

חיננית חומדת: פחות מאמץ להבא.

שקר כלשהו: אבל את יודעת שהכל מאהבה.

מרב מילר

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: מדוע מעטרים כתמים צבעוניים של חד־קרן את פריזורתה של מרב מילר? ייתכן שהיא חשבה שאם תפרוץ לגרדרובה של טום באום ותחמוס משם מוכנוס מזן MOM ג'ינס, חולצת מלחים ומוגוף מפוראבר יוז'ור, חיננית לא תשים לב? טעות!

אופס, הצליח לך: אבל אז הסבירו לחיננית שבעצם מדובר בניסיון של מילר להיכנס לאווירת פורים, ושזאת בכלל תחפושת.

חיננית חומדת: זאת התחפושת הכי עצובה של מסיה באום שראיתי.

שקר כלשהו: מקווה שיהיה לך בכל זאת חג שמח.

מאיה ורטהיימר

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: בתור יורשת ממשפחה מופצוץ, מאכזב את חיננית להבחין במאיה ורטהיימר בעוד הרכב חסר אישיות, מיושן, ובמיוחד כזה שלא גורם לכולנו לקנא בה עד זוב דם. כיף לך להיות יוז'ורלית?

אופס, הצליח לך: המושקוף שווים, אפילו שהם הכי דאשתקד.

חיננית חומדת: את הרג'ולאת השבריריות.

שקר כלשהו: מה דעתך שאני אהיה סנדרה רינגלר לטעמך הבינוני? מבטיחה לא להפוך אותך לבלונדינית, דיל? חיננית מקבלת כל שיטת תשלום בינלאומית, חוץ מביטקוין.

פינת הנעל | אורנה בנאי

(צילום: עופר חן)
(צילום: עופר חן)

חיננית לא יודעת במה הסתבכה אורנה בנאי, ואיך היא הצליחה לצאת את ביתה עם צמד אזיקונים על זוג מוגוף מחרודים. אבל אז נזכרה הבלונדינית שהיא בעצמה מפקדת על משמרות האופנה בכרך, ושככל הנראה מדובר פה בעוד מקרה של טעם רע.

XOXO | לירז צ'רכי

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)

לירז צ'רכי ההריונית היא הוכחה מלאת הומור וכיפית שממש אין סיבה שתשעת החודשים המסעירים הללו יהרסו לה את דימוי הגוף הנשי והחיוני או את חדוות הפאשן. גם חיננית הייתה מוכנה לחטוף כל יום בחילות בוקר, וגם בסופו של דבר את האפידורל, אם רק צ'רכי לא תזייף שוב בעתיד, כהרגלה.

דיט ודוט | קרן מור ודב נבון

(צילום: צ'ינו)
(צילום: צ'ינו)

שוב קרן מור ודב'לה נבון חוזרים לנעוריהם, אך חיננית כבר מזמן הזכירה שאם רוצים להחזיר את הזמן אחורה, מלתחה של טינים (קיצור של טינאייג'רים) מהניינטיז היא לא הפתרון לאובייקטים שכוח המשיכה והזמן פרמו את חיוניותם. בשביל זה יש את רונית רפאל, כאילו דא?

המדור הינו סטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם