טקס פרסי האופנה לשנת 2021 התקיים בשבוע שעבר בלונדון, והוא למעשה המענה הבריטי לאירועי המט גאלה הנוצצים של הוליווד. הטקס כולו שודר דרך אפליקציית טיקטוק, באקט שונה אך לא מפתיע ביחס לתקופה בה אנו חיים. מסולידי לצעקני, קלאסי עד גורם לפיהוק, סגנונות לבוש שונים ומיוחדים נראו על השטיח האדום של טקס הפרסים, וזה הזמן לדרג את הנבחרים שלנו:

מי שאירח את הטקס, הוא השחקן בילי פורטר, שפתח את הערב בשואו מטורף, כשנכנס בשמלה מנצנצת ובליווי רקדניות, שבגדיהם היו תחת ניצוחו של המעצב Richard Quinn. פורטר ידוע בתלבושות הלא שגרתיות שלו, אז בהשוואה לביצועי העבר, לא בטוח שמדובר כאן בעילוי כמצופה ממנו, אבל בהחלט שאפו על הכניסה המיוחדת.



מאמא קרדשיאן, הלוא היא קריס ג'נר, הגיעה עטופה בצבעי הדגל של המותג המוכר "טומי הילפיגר", שעם כל הכבוד למעצב העל, קצת שיעממה והזכירה לנו שמיכת פוך נעימה ללילות קרים (בכל זאת, לונדון). נותר להצמיד לה ספל שוקו חם – ולישון.



הזמרת דואה ליפה, פקדה את האירוע בשמלת מקסי שחורה נטולת שרוולים מבית האופנה Maximilian, עם קולר, איפור מעט מעושן ושיער גלי פזור. יש שיגידו לוק קלאסי שחור הורס, ויש שיתהו לאן נעלמו חזיית השפיץ וגרביוני הרשת שלך, גברת דואה?

השחקנית גבריאל יוניון העיפה אותנו באוויר עם שמלת המותג Valentino, בצבע עונתי מטריף, חושפת כתפיים ומעט בטן, עם המון המון אלגנטיות וצבע. היא ענדה תכשיטים של לא אחרת מאשר חברת התכשיטים שבבעלות משפחתו של היהלומן ובן זוגה של עדן פינס, אילן מסיקה. 

קייט בקינסייל נראתה מדהים בשמלה צמודה ומדגישת גזרה של Sabina Bilenko. המחשוף הנכון ושילוב השיבוץ, היה קלאסי וסקסי.

נומי ראפאס שיחקה אותה בג'קט מחויט בגזרה מחודדת, מתחתיו שכבת בד רשת נוצצת יחד עם צמה לא שגרתית. שיקי, מעניין ובהחלט לוק שניתן לאמץ.

מה לגבי כוכבת הטיקטוק המפורסמת אדיסון ריי? אכזבה. הכוכבת הצעירה, כולה בת 21, הגיעה לטקס בלוק חסר חן לחלוטין, מבגר ולא עושה חסד עם גזרתה. נגמרו הרעיונות ללוק ערב צעיר ואדג'י יותר?

בייגלה מתכתי? הדמיון יכול להפליג כשבוחנים את שמלתה של הדוגמנית אייריס לאו. תשפטו בעצמכן.



הדוגמנית ויני הארלו לבשה Moncler, ובהתחשב בקור הלונדונאי, נראה שחליפת המעיל יכולה הייתה לעשות את העבודה בחלקיה הסגורים. אין ספק שמדובר בפיס ייחודי, שנוי במחלוקת, ומצריך שיפור בגזרת הצבע המחוויר לאללה.