במרכז המבקרים של יקבי בנימינה, חגגו ביום שני את השקת היינות החדשים של היקב. את מנות קוקטייל הפתיחה, בישל השף דן יושע ממסעדת ברנז'ה, אשר מככב בימים אלו ב"משחקי השף" - ובשלב ארוחת הערב, הצטרפו אליו למטבח השף אוראל קימחי ממסעדת פופינה והשף יוגב ירוס, שעזב לאחרונה את מתחם 'ליטל איטלי' לטובת השקת מיזם ארוחות פופ אפ. 


נפגשו ונהנו: המארח, אושיק אפרים - מנכ"ל ויו"ר תשלובת 'ויטה פרי גליל החדשה' (בעלת יקב בנימינה), איציק אברכהן - מנכ"ל שופרסל, תמיר בושינצקי שהוא המנכ"ל החדש של יקבי בנימינה, היינן יפתח פרץ ועוד. 
דו קיום אצל רוז'ט

אשת העסקים רוז'ט חינאווי, מבעלי רשת המשקאות WINE & MORE , יזמה ואירחה זו השנה השנייה, מפגש של נשים משפיעות, הקוראות לדו קיום. אל האירוע שנערך בקפה רוז'ט ביפו ונועד לקדם את השיח הנשי והכרת האחר בחברה הישראלית, הגיעו יפית גרינברג, גלית גיאת, איריס דרור, רחל תורג'מן, נאוה רביד, עפרה מיתר, איריס בר-און, יעל ארד ואחרות. המוזמנות נהנו מהופעה של להקת ראנה, המשלבת בין שירת נשים ערביות ויהודיות וממטעמיה של רוז'ט.

גלית גיאת, רוז'ט חינאווי ורחל תורג'מן (צילום: אנצ'ו)
גלית גיאת, רוז'ט חינאווי ורחל תורג'מן (צילום: אנצ'ו)


 
בטאט בהופעה חיה

אירית בטאט, סמנכ"לית 'אמריקן אקספרס ישראל', חשפה ביום שני את התכניות של החברה לקיץ הקרוב. בטאט אירחה מפגש, במסעדת ויקי כריסטינה שבמתחם התחנה בנווה צדק, שבמהלכו הושק המיזם "AMERICAN EXPRESS Live experience". מדובר בפרויקט מוזיקלי שיפגיש על במה אחת, את ההרכבים והאמנים המובילים בישראל, בהם עברי לידר, שלומי שבן, יסמין לוי, להקת 'קפה שחור חזק' ועוד - שיבצעו שירים בשילובים חדשים, ראשוניים ויוצאי דופן .

 עברי לידר ואירית בטאט (צילום: אלירן אביטל)
עברי לידר ואירית בטאט (צילום: אלירן אביטל)

 
לוין וסלע בגלריה

מנכ"לית שילב, ענת לוין, השיקה השבוע את קולקציית הקיץ של הרשת באירוע בגלריית אוצרין. אימהות מפורסמות הוזמנו להתרשם  מקולקציית יוניסקס ושל ביגוד וטקסטיל המתאימה לשני המינים. הדוגמנית והמגישה רותם סלע, כלתם של אתי וגבי רוטר, הגיעה גם היא לפרגן. 

ענת לוין עם רותם סלע (צילום : שוקה כהן)
ענת לוין עם רותם סלע (צילום : שוקה כהן)

המלצת השף | סהר רפאל, כרמים

סהר רפאל (יח"צ)
סהר רפאל (יח"צ)


שף מסעדת כרמים, ממליץ על מנת חציל בלאדי. "המנה מוגשת בצורה לא שגרתית, בשכבות בתוך צנצנת, כאשר בתחתית יש סלסת עגבניות ומעליה מונח חציל בלאדי, מתובל בשמן זית ומלח גס ומעל טחינה לבנה, גבינת פטה וסלסת עשבי תיבול", מתאר סהר רפאל. "שילוב הטעמים מעניין ומיוחד וגבינת הפטה כבשים מעניקה למנה טעמים ארומטיים מיוחדים".

(יח"צ)
(יח"צ)