גבי רוטר, מנכ"ל משותף של בית האופנה קסטרו, והאמן חתן פרס ישראל, דוד טרטקובר, נפגשו ביום שני על סט הצילומים - לקראת פרויקט משותף שייראה אור בקרוב - פרויקט "T-art" החדש של מותג האופנה, שבמסגרתו יודפסו על חולצות טי של קסטרו יצירות אמנות של טרטקובר. על הסט פגשו השניים את הפרזנטורים של קסטרו, דר זוזבסקי ועומר דרור.



הקולקציה כולה תכלול 25 דגמי חולצות לנשים, גברים וילדים, כאשר השקתה תערך במקביל לפתיחת תערוכה חדשה של טרטקובר במוזיאון תל אביב לאמנות, בתחילת יוני. התערוכה מתמקדת בעבודות וכרזות שייצר האמן בתגובה לאירועי אקטואליים ולתהליכים בתרבות המקומית, זאת לצד מבחר רישומים ויומני עבודה.

ג'ודי שלום ניר מוזס ומוזס סימן טוב (אינסטגרם)
ג'ודי שלום ניר מוזס ומוזס סימן טוב (אינסטגרם)
אלביס חוזר בגלילות
באולם הסיטי הול שבגלילות, נערכה ביום ראשון חגיגה אמתית למעריצי "מלך הרוקנ'רול" אלביס פרסלי. במקום נערך המופע 'אלביס חוזר', המשחזר תחנות מוזיקליות מחייו של גדול זמרי הרוקנ'רול. את המופע הסוחף ביצעה להקת מוזס סי, בשיתוף עשרה נגנים על הבמה. שרו בקול גדול: ג'ודי שלום ניר מוזס, עדה וקובי אשרת שמשרדו 'פריד אשרת הפקות' הפיק את המופע, יצחק אהרונוביץ', שמואל וענת פרנקל, עו"ד יוסי כהן, עופר נמרודי ואריה סבן.

קובי אשרת (צילום: ליהי חסון)
קובי אשרת (צילום: ליהי חסון)

יוסי כהן ועופר נמרודי
יוסי כהן ועופר נמרודי
עד הלאונג' במרצדס
דוד מימון, מנכ"ל אל על ואריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה של כלמוביל - יבואנית מרצדס לישראל, נפגשו לאחרונה בלאונג' אל על שבנמל התעופה בן-גוריון, לצורך חתימה על הסכם שיתוף פעולה. במסגרת ההסכם ייהנו נוסעי המחלקה הראשונה  של אל על, משירות נוסעים, בסטייל יוקרתי ומפנק ברכב הפנאי, ה-GLE החדש של מרצדס.
 
דוד מימון ואריאל פינטו (צילום: סיון פרג')
דוד מימון ואריאל פינטו (צילום: סיון פרג')
 
חובי סטאר ורולף קולר (צילום: שוקה כהן)
חובי סטאר ורולף קולר (צילום: שוקה כהן)


קולר סטאר

המשלחת הישראלית ובראשה הזמר חובי סטאר המריאה בשלישי בבוקר לסטוקהולם, בירת שבדיה, לקראת ההכנות לחצי גמר האירוויזיון. מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, רולף קולר, הגיע לאחל בהצלחה בתחרות  באופן אישי ואף דאג לעוגה חגיגית  מטעם חברת התעופה.

שביט וספיר רוקחים שינויים
כנס הרוקחות של רשת הדראגסטור "ניו-פארם" נערך ביום שני באיירפורט סיטי. במסגרת הכנס אותו יזם והוביל חאתם עמשה, מנהל מחלקת הרוקחות של ניו-פארם, הציגו חברות הפארמה והטבע בישראל את החידושים בתחום. 
 
רמי שביט מנכ"ל ובעלי קבוצת המשביר 365 ומנהל הרשת, העניק תעודות הוקרה ל-22 עובדים מצטיינים מצוותי בתי המרקחת. חברת "טבע ישראל" נבחרה על ידי המארגנים כספק המצטיין לשנת  2015-2016. את תואר ההוקרה הגיעו לקבל: מנכ״ל טבע ישראל, אבינועם ספיר, מנכ"לית יחידת ה-OTC והצריכה - מדונה תובל, ומנהל המכירות והסחר, ג׳ימי לזניק.

רמי שביט, אבינועם ספיר וחאתם עמשה (צילום יח"צ, דדיס)
רמי שביט, אבינועם ספיר וחאתם עמשה (צילום יח"צ, דדיס)

המלצת השף | דידי בן הארוש, קבלייר
דידי בן הארוש (יח"צ)
דידי בן הארוש (יח"צ)


שף מסעדת קבלייר ממליץ על מנת "ניו סטייל" סשימי טונה אדומה. "במנה מספר סוגי נוזלים, בהם סויה, לימון טרי סחוט, ג'ינג'ר, ווסאבי  ושום טרי כתוש", מספר דידי בן הארוש, "מה שמבדיל את המנה הזאת מסשימי רגיל זה תערובת מדויקת של שמן זית ושמן סומסום לוהט. יוצקים קצת נוזלים רותחים ובמקביל לוחצים בעדינות על נתחי הדג מה שנותן מעין בישול קל ביותר ואז נוצרת מנה מדהימה - של חצי קר וחצי חם, חצי מבושל וחצי חי. שלב הצריבה הוא החשוב מכול מלבד כמובן טונה טרייה באיכות הטובה ביותר". 

(יח"צ)
(יח"צ)