יותר מחצי שנה אחרי מותה הפתאומי של ז'קלין ליכטנשטיין ז"ל, סגר אביגדור ליכטנשטיין את המספרה המפורסמת שניהל עם רעייתו בלב תל אביב, באירוע פרידה שנערך במקום ביום ראשון. אל הערב שסיכם 40 שנות עשייה של ספרי הצמרת, הגיעו כמה מלקוחותיהם המפורסמים של הזוג ליכטנשטיין ובהם מנכ"ל הבנק הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק, השר גלעד ארדן, יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג וג'ודי שלום ניר מוזס. 
 
לצד הילדים מיכה, ענת וירון ליכטנשטיין, שהוא בעליה של סוכנות התוכן ADD, הגיעו להיפרד גם יונה ויזנטל, אשתו של רוני נפתלי - אורה  עם בנם דן נפתלי, ניר פרצלינה, רוני מאנה, דורית וידבסקי, הטניסאי אנדי רם, עינת שרוף, פנינה רוזנבלום, שי נשר, חיים סלוצקי ואחרים.

אביגדור ליכטנשטיין וג'ודי שלום ניר מוזס  (צילום: אביב חופי)
אביגדור ליכטנשטיין וג'ודי שלום ניר מוזס (צילום: אביב חופי)
דן ואורה נפתלי
דן ואורה נפתלי

ירון ליכטנשטיין ועינת שרוף
ירון ליכטנשטיין ועינת שרוף


רוטר אומנו-T

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו, השיקו ביום ראשון את פרויקט "חמישי ב-T" בשיתוף מוזיאון תל אביב לאמנות, במסגרתו מדי ערב חמישי של חודש אוגוסט המוזיאון יפתח בחינם לציבור הרחב ויקיים פעילויות מיוחדות. במהלך האירוע של חברת האופנה המקומית, שבו הופיעה השחקנית והיוצרת אניה בוקשטיין, אף נחשפה קולקציית "טי ארט" חדשה שתימכר במוזיאון.

שלום זינגר ונאווה ברק עם גבי ואתי רוטר (צילום: אביב חופי)
שלום זינגר ונאווה ברק עם גבי ואתי רוטר (צילום: אביב חופי)

גבי רוטר, שסיפר כי "החיבור בין אופנה ואמנות מרגש אותנו", בילה יחד עם בניו אריאל רוטר ורון רוטר שהוא סמנכ"ל הכספים של קסטרו, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות סוזן לנדאו, שמואל וענת פרנקל, ורד ואילן גרינבוים. בין האורחים האופנתיים לדוגמנים שנהנו בהשקה בהפקת מוטי רייף, היו גם האלופה במיל' אורנה ברביבאי, ענת לוין עם מאיר ברון, נאוה ברק ובעלה שלום זינגר, אודי פרידן, גיל גזית, חן למדן, יורם אלטמן, האמנים דוד עדיקא, בני אפרת ודוד טרטקובר ועוד.

שמואל וענת פרנקל עם ורד ואילן גרינבוים
שמואל וענת פרנקל עם ורד ואילן גרינבוים
אריאל רוטר ורון רוטר
אריאל רוטר ורון רוטר


ניין, יא, עמיחי
הפרסומאי גדעון עמיחי, מייסד ומנהל הקריאייטיב של חברת "No, No, No, No, No, Yes" בניו יורק ותל אביב, זכה השבוע לכבוד בינלאומי, כשנאם בטקס הסיום של בוגרי תואר שני באקדמיית 'Berlin School of Creative Leadership'. עמיחי, שהוזמן לטקס על ידי נשיא האקדמיה מייקל קונרד, סגר מעגל כשדיבר בפני בוגרי התואר היוקרתי, זאת כיוון שלפני כעשור סיים בעצמו בהצטיינות את מחזור הלימודים הראשון של בית הספר.

גדעון עמיחי ומייקל קונרד (יח"צ)
גדעון עמיחי ומייקל קונרד (יח"צ)

 
סוויטת מנהלים מוכשרים
רשת קראון פלזה והולידיי אין בחרה שלושה מנהלים מצטיינים מבין עובדיה, שאותם שלחה להשתלמות יוקרתית של "IHG Business School", שנערכה בדאבוס שבשוויץ. בין 100 מנהלי בתי המלון של רשת IHG באירופה שהשתתפו בסמינר, היו גם ליאת לוי, אורי כהן וטלי כהן - כולם בכירים במלונות קבוצת "קראון פלזה" - שסיימו בהצלחה את הקורס, בו הוכשרו להוביל את המלון לשגשוג עסקי תוך כדי ניהול איכותי.

אמץ ספורטאי
לקראת אולימפיאדת ריו שתיפתח בסוף השבוע בברזיל, יצא מנכ"ל קבוצת האבטחה "צוות 3", ניר גלבוע, בקריאה לקהילה העסקית לאמץ ולתמוך בספורטאי ישראלי בליווי הוועד האולימפי. בסרטון רשת מיוחד, מופיע מנכ"ל החברה שמלווה זה שנים את לוחם הטאקוונדו רון אטיאס, שמשתתף בתחרויות ברחבי העולם, כשהוא מסביר כי "זאת הדרך שלנו לעודד מצוינות בחברה ולעורר השראה בקרב ילדי ישראל". 

ניר גלבוע ורון אטיאס (צילום: גיל רמון)
ניר גלבוע ורון אטיאס (צילום: גיל רמון)