המיליארדר עידן עופר ויפעת גוריון, מי שהייתה אשתו השלישית, חגגו בחמישי בערב בר מצווה לבנם המשותף, קורן. הלוקיישן המפתיע שנבחר להפקה המושקעת- אולפני פתח תקווה. המוני אורחים התייצבו לחגוג עם האב המאושר וחלקם הוכנסו עם הרכב הפרטי למתחם סגור, שם הורדו בפתח מקום האירוע. אחרים נאלצו להסתפק בחניון סמוך ובהסעה ב'שאטלים' מיוחדים. באומנותי: הופעה מרשימה של פעלולני כדורגל, וברכות אישיות לחתן הבר מצווה מכוכבי הכדורגל הבינלאומיים: כריסטיאנו רונאלדו, וניימאר. על הבמה המרכזית נשפך הקונפטי כמים ומסביב נהנו האורחים מקייטרינג גורמה. חגגו: בתיה עופר - רעייתו הנוכחית של עידן, טדי שגיא ויעל נזרי, לב לבייב, נוחי דנקנר, ענת ואודי אנג'ל, אורי אנג'ל ורעייתו קארין ברק- אנג'ל ההריונית, אורה וניר גלעד, רבקה ויוסי רוזן, חנה ואלי יונס, אירית איזקסון, רון פרושאור, חוה אלפרד וג'ורג'י אקירוב, הרצל ומירי חבס, עקיבא מוזס, סעיד אבולעפיה, אלה ועודד גרא, ואורחים רבים שהגיעו מחו"ל.

באותה שעה ממש, בקצה אחר של גוש דן, בת דודו של עידן עופר - ליאורה עופר, שחגגה באותו היום את יום הולדתה, ומשמשת כיו"ר אגודת ידידי תיאטרון 'הקאמרי', אירחה את ידידי התיאטרון לפרמיירה של ההצגה 'מצחיקונת' . הגיעו: יצחק סוארי, לוי יצחק שהגיע מלווה ברעייתו ובתו, רותי ואברהם 'לולו' אסף, דיתי ואלכס לנדסברג, ו-ורדה ובועז דותן. עם סיום תפקידה הייצוגי, שמה עופר את פעמיה, לבר המצווה בפתח תקווה, כדי לחגוג עם בן הדוד ובנו.

טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)
טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)


 ניר ואורה גלעד
ניר ואורה גלעד

 אורי אנג'ל וקארין ברק אנג'ל
אורי אנג'ל וקארין ברק אנג'ל

אלי וחנה יונס
אלי וחנה יונס

אירית איזקסון
אירית איזקסון

אלפרד אריקוב
אלפרד אריקוב


הקמפיין של לוזון

המומחית לבריאות העור, מימי לוזון, אך שבה ממילאנו, שם השיקה מכשיר קוסמטיקה חדש שישווק ב-25 סניפי ביוטי באיטליה תחת השם: BEAUTY BY MIMI, וכבר התייצבה בחמישי על סט הצילומים. לוזון הגיעה לפקח מקרוב על צילומי קמפיין למוצרים הנושאים את שמה, וללוות את הפרזונטרית שנבחרה להוביל את הקמפיין: הדוגמנית ניבר מדר.

מימי לוזון וניבר מדר (צילום: יח"צ)
מימי לוזון וניבר מדר (צילום: יח"צ)

נפלאות סופהשבוע

אסי טוכמאייר בעלי 'קנדה-ישראל' ויו"ר איגוד הטניס, הכריז על מסורת חדשה, במסגרתה, יוענק במהלך אליפות ישראל בטניס, פרס לשחקן ערכי על שמו של צחי פישביין, שכיהן כיו"ר הטוטו, והלך לעולמו במפתיע לפני כשנה .ילדיו של פישביין ז"ל, ניל ורוני, התרגשו במעמד הענקת הגביע לשחקן דניאל צוקרמן.

אסי טוכמאייר, דניאל צוקרמן, ניל ורוני פישביין
אסי טוכמאייר, דניאל צוקרמן, ניל ורוני פישביין

>יונת וגיורא ענבר, ומשה ופנינה קפלינסקי, קיבלו את השבת בבית הכנסת בעיר סופיה.

>מנכ"ל 'אבן קיסר ישראל', עמי דרייפוס היה בין המארחים של הועידה השנתית לאדריכלים ומעצבים.