1. במועדון הספורט של שכונת צהלה היוקרתית בתל אביב, חגגו בשבת בבוקר עשור למרוץ השכונתי. על קו הזינוק ב'קאנטרי צהלה' נפגשו בשעת בוקר מוקדמת מעל 1,600 רצים ורצות במקצים השונים. עבור כל משתתף שנרשם תרם מועדון הספורט צהלה, בראשות המנכ"ל צביקה רון, סכום של עשרה שקלים למען ילדי וראייטי. נפגשו בין המקצים: יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו מיכל, השר לשעבר אבי גבאי, שירה מרגלית ואלוף אהרון חליוה ובתם המשותפת נועה, ענת כרם- אנג'ל, ריקי אריאל מנכ"לית וראייטי, רותי הרציקוביץ', היהלומן מאיר דלומי, יהודה בן אסאייג - מנכ"ל מנורה מבטחים ופנסיה, נועם וימן, נשיא ומנכ"ל קבוצת דיפלומט עם כלתו דנה ובתו טל, עו"ד לירז יעקב ורבים נוספים.

דנה, נועם וטל וימן (צילום: אביב חופי)
דנה, נועם וטל וימן (צילום: אביב חופי)

יהודה בן אסאייג
יהודה בן אסאייג


יצחק (בוז'י) הרצוג ואבי גבאי
יצחק (בוז'י) הרצוג ואבי גבאי

 רותי הרציקוביץ'
רותי הרציקוביץ'

2. סמסו מזל טוב לסבתא אורלי ולסבא נוחי דנקנר, על הולדת נכדתם, בתה הבכורה של בתם דנה ובעלה עו"ד טל אנגלנדר, בוגר התכנית "הישרדות". בני המשפחה המלוכדת שמחו מאוד על התוספת הקטנה והמשמעותית למשפחה.

נוחי ואורלי דנקנר (צילום: אביב חופי)
נוחי ואורלי דנקנר (צילום: אביב חופי)

3. חברי עמותת 'ידידי בית החולים לוינשטיין' נפגשו בשני בערב באירוע התרמה אשר כל הכנסותיו מיועדות לטובת עבודות שיפוץ האגף המרכזי של בית החולים לוינשטיין, שנמצאות בעיצומן. כמיליון שקלים נאספו באירוע שהתקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב, וכלל קבלת פנים חגיגית, והופעה של הזמר יהודה פוליקר. נצפו: פרופ' עמירם כ"ץ, מנהל בית החולים לוינשטיין וחברי הנהלת בית החולים; ארז מלצר, יו"ר עמותת הידידים, שולה מליק מנכ"לית עמותת הידידים, אורית ויוסי בכר, יקי ודמני, רו"ח יוסי פילוס, יו"ר PwC קסלמן וקסלמן ויו"ר הטוטו ורעייתו מיכל, מיכה גייגר, ישראל ואילנה טראו וראש עיריית הרצליה משה פדלון.

יוסי פילוס וארז שמלצר (צילום: ישראל אדרי)
יוסי פילוס וארז שמלצר (צילום: ישראל אדרי)

4. השר לביטחון פנים גלעד ארדן שיתף את חבריו בפייסבוק בפועלו השבוע: "שמשון. זה השם שנתתי לסייח החדש שנולד בפרויקט המדהים והמרגש של כפר הנוער ״הודיות״ בשיתוף עם המשרד לביטחון פנים ומשרד החינוך. חנכתי הבוקר את האורווה החדשה בכפר שבה יגדלו סוסים כחול לבן שיחליפו את הסוסים שהמשטרה מייבאת. כך נקבל גם סוסים ישראלים טובים יותר שגדלו אצלנו וגם נשלב את נערי הפנימייה (שרובם ממשפחות עולים) המקסימים בגידול ובהכשרת הסוסים וחוץ מההנאה שבדבר הם רוכשים דרך הטיפול בסוסים גם תכונות חשובות של אחריות ומנהיגות. בסוף גם זכיתי בשיעור רכיבה".

5. בהילטון מיד-טאון בעיר ניו יורק נערך השבוע ערב הגאלה ה-15 של הקונגרס היהודי העולמי. כ-600 נציגים מ- 90 קהילות יהודיות ברחבי העולם, הגיעו כדי לקחת חלק בכינוס הנערך מדי ארבע שנים. בערב, בהובלתו של נשיא הקונגרס היהודי העולמי רון לאודר שנבחר לתקופת כהונה נוספת, נכחו גם יו"ר מוצעת המנהלים של הארגון דיוויד דה-רוטשילד שהגיע ממקום מושבו בצרפת, אדוארדו אלשטיין, המשמש כסגן נשיא הקונגרס היהודי העולמי, ושלה ספרא נצר למשפחת הבנקאים המפורסמת מברזיל המשמשת כגזברית הקונגרס. את ממשלת ישראל ייצג השר ישראל כץ. מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, הוזמן לשאת דברים ונשיא ארצות הברית טראמפ שלח ברכה מצולמת.

רונלד לאודר, שלה ספרא ואנטוניו גוטרש (צילום: שחר עזרן)
רונלד לאודר, שלה ספרא ואנטוניו גוטרש (צילום: שחר עזרן)

6. שלישי השבוע, שעות הערב המוקדמות. אחד אהוד ברק, פעם ראש ממשלה ושר ביטחון בישראל, נכנס כאחד האדם לסינמה סיטי בגלילות בגפו, ולא מוריד את עיניו ממסך הטלפון הנייד שלו.

7. כנסו כנסו. איל ההון והפילנטרופ ביל גייטס עדכן את חבריו ברחבי הרשת החברתית כי הוא מתכונן להגשים חלום. גייטס מספר כי הוא מעריץ גדול של הטניסאי רוז'ה פדרר על פועלו במגרש ומחוץ למגרש. על כן ביום ראשון הקרוב ישחקו השניים זה מול זה במשחק ראווה במסגרת אירועי הקרן שהקים פדרר, אשר תומכת בתכניות חינוך באפריקה. גייטס מבטיח שידור חי בחשבון הפייסבוק שלו.

ביל גייטס (צילום: רויטרס)
ביל גייטס (צילום: רויטרס)

שולה רקנאטי אמנם ערבבה שני סוגים של שחור - בחולצה סמי-שקופה אוורירית פלוס סקיני ג'ינס דמוי עור - אבל את התוספת האישית הביאה עם האקססוריז: תיק צד בגוון צהוב בננה, נעליים סגלגלות עם אבזם בעל נוכחות והמון שרשראות דקות וארוכות.

אולי כדי להימנע מעוד שמלה שחורה, זוהר יעקובסון לבשה מעיין גלבייה בצבע כחול עמוק עם חגורה רחבה שנקשרה ברישול סביב המותניים. על תקן הבלינג: שרשראות ועגילים בזהב וברקת, שמעניקים טאץ' אוריינטלי בצירוף סנדלי הרצועות הבהירים.

רותי רודנר ניצבת במרכז אירוע בכורה כשהיא בשמלת קפלים רומנטית בגוון פודרה. המחשוף העמוק, השוורלים שמגיעים רק עד המרפק, עיטורי התחרה והגזרה הנפוחה משדרים חגיגיות, בעוד שמשקפי השמש והארנק הן של רוקסטאר.