על פי תחזית מטאו-טק, היום (שבת), ירדו כמויות גדולות של גשם בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף. ריבוי הגשמים בלט במרכז הארץ, שם נמדדו בחלק מהתחנות למעלה מ-100 מ"מ. יש לציין כי בהיבט כללי ארצי, שכיחות אירוע בסדר גודל כזה היא אחת לכמה שנים בממוצע בחודש נובמבר. 

אז כמה גשם ירד באזורכם? 

הראשונה ברשימה, עם כמות המשקעים הגבוהה ביותר היא דווקא כפר סבא, עם 110 מ"מ שנממדו עד השעה 16:00. אחריה בת ים עם 94 מ"מ, ומיד אחר כך חיפה, עם 90 מ"מ.

גם בערים נוספות כמויות הגשמים היו גבוהות מאוד לעונה: במעלות נרשמו 40 מ"מ של גשמים, בקיבוץ שמיר- 39 מ"מ, באלרום צפון רמת הגולן- 31 מ"מ, קיבוץ גינוסר- 42 מ"מ, צפת- 40 מ"מ, עכו- 60 מ"מ, עפולה- 55 מ"מ, זכרון יעקב- 68 מ"מ, נתניה- 78 מ"מ, בני ברק- 82 מ"מ וראשון לציון- 45 מ"מ. 

מזג האוויר הסוער הלילה והבוקר ברחבי הארץ צפוי להיחלש בהדרגה בשעות הערב, כאשר גשמים מקומיים יוסיפו לרדת בצפון הארץ ובמרכזה, בעיקר בחוף, ועדיין ייתכנו סופות רעמים בודדות. בשעות האחרונות פעלו מספר רב של לוחמי אש בחילוץ אנשים ממספר מוקדי הצפות ברחבי העיר חיפה, בין היתר בשכונות אליעזר, בת גלים ועין הים.

עקב ההצפות, שנרשמו במוקדים רבים נוספים בכל רחבי הארץ, הודיע משרד הפנים כי עד לקבלת הודעה חדשה הרחצה אסורה בכל חופי תל אביב הפתוחים בעונת החורף, לאור המלצת משרד הבריאות כי קיים חשש לזיהום עקב הזרמת מי הגשמים לים.