הדוכס והדוכסית מסאסקס, הנסיך הארי ומייגן מרקל, חזרו לקליפורניה אחרי שנכחו בבריטניה, שם השתתפו בהלוויה של המלכה אליזבת השנייה לפני שלושה ימים. הארי ומייגן כבר היו בבריטניה לפני מותה של המלכה, והשתתפו בפסגת One Young World במנצ'סטר. ברגע שהתפרסמו החדשות שהרופאים "מודאגים" לבריאותה של המלכה, מיהר הארי לאחוזת בלמורל כדי להיות לצידה. בנכס בסקוטלנד המלכה אליזבת נפטרה בגיל 96.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לאחר הידיעה על פטירתה ב-8 בספטמבר, מרקל, הנסיך הארי, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון התאחדו כדי להופיע במשותף מחוץ לטירת וינדזור יומיים לאחר מכן. ההופעה הקבוצתית הייתה הפעם הראשונה שכל ארבעת הצדדים צולמו יחד לאחר יותר משנתיים.

מייגן מרקל, הנסיך הארי, הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: gettyimages)
מייגן מרקל, הנסיך הארי, הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: gettyimages)

במהלך האירוע סיפר הנסיך הארי: "זה מקום בודד שם למעלה עכשיו בלעדיה", הוא אמר לתומכים שהתאספו מחוץ לטירה ב-10 בספטמבר, כפי שנראה בסרטון שצולם ב"סאן". "בכל חדר שהיא הייתה בו, הרגשנו את הנוכחות שלה לאורך כל הדרך". הטיול בטירת וינדזור לא תהיה הפעם היחידה שבה הריביעייה נראתה יחד לאחר אובדנם. כל הקבוצה נכחה בקבלת הפנים של ארון הקבורה של המלכה בווסטמינסטר הול בלונדון ב-14 בספטמבר ובטקס הלוויה של המלכה המנוחה שהתקיים במנזר וסטמינסטר ב-19 בספטמבר.  

למרות השמועות שלמרקל והנסיך הארי יש מערכת יחסים מתוחה עם כמה מבני משפחת המלוכה, המלך צ'ארלס השלישי נגע ברגשותיו כלפי בנו ואשתו של בנו על רקע אובדנה של המלכה אליזבת. "אני רוצה גם להביע את אהבתי להארי ומייגן", אמר צ'ארלס בנאום פומבי הראשון שלו כמלך ב-9 בספטמבר, "כשהם ממשיכים לבנות את חייהם מעבר לים".

המלך צ'ארלס השלישי, הנסיכה אן והנסיך וויליאם בהלוויתה של המלכה אליזבת (צילום: רויטרס)
המלך צ'ארלס השלישי, הנסיכה אן והנסיך וויליאם בהלוויתה של המלכה אליזבת (צילום: רויטרס)