אם נותרה בכם עוד טיפת יושרה, ח”כים ושרים, הפילו את הממשלה. אם גורל העם היושב בציון יקר לכם, אם אינכם רוצים להיכתב בדפי ההיסטוריה כמי שנתנו את ידם להרס ולהתפוררות המשטר הדמוקרטי בישראל, הפילו את הממשלה. אם עתידה של ישראל יקר לכם, אם ביטחון ישראל יקר לכם, אם אכפת לכם מרווחת אזרחי ישראל, מעתידם הכלכלי והחברתי, הפילו את הממשלה מיד.



אם אינכם רוצים שישראל תיוותר ללא ידידים בעולם, הפילו את הממשלה ומיד. אם אתם סולדים מגילויי גזענות, שנאה יוקדת, עשיית הון פוליטי באמצעות זריית ריב ומדון בעם, הפילו את הממשלה. אם אתם הומניסטים וליברלים הרוצים לחיות במדינה שקמה משום הנורא שבמאורעות שעבר על ידי האנושות אי פעם, השואה המחרידה, כדי להוות מגן לעם היהודי וראש חץ במלחמת חורמה באידיאולוגיות קיצוניות וחשוכות, הפילו את הממשלה. אם ירושלים באמת יקרה לכם ולא קרדום לחפור בו, הפילו את הממשלה.



אם אתם רוצים שילדיכם יחיו בישראל ולא בנכר, אם אתם רוצים צדק ושוויון כחזון נביאי ישראל ההם הידועים לטובה, ולא נביאי השקר העכשוויים הידועים לשמצה, אם אתם רוצים לטעת בעם תקווה לעתיד טוב יותר, לחיים שיש בהם תכלית אמיתית, הפילו את הממשלה.



הביטו אל אלה אשר בחרו בכם, שמעו את מצוקותיהם, הקשיבו לדאגותיהם, ואל תלכו שולל אחר כוח ושררה. אין אדם מפוקח ולא שטוף מוח שאינו רואה את חבורת הפונדמנטליסטים המושכת אותנו אל ימי העבר הזכורים לרעה, כאשר הלכנו כעיוורים אל סופנו. בית ראשון ובית שני והגלות הארוכה, שנחתו עלינו בגלל קיצוניות ופונדמנטליזם דתי-לאומני, הם אות וקלון למה שקרה לנו. אם ברצונכם, ח”כים ושרים ישרי דרך, למנוע שוב קטסטרופה, הפילו את הממשלה.



מי שסבור שהצעת חוק הלאום והצעות חוק נוספות של אותה חבורת פונדמנטליסטים נועדו לערבים, אתם טועים. שמעו היטב את דוברי החברה הזו ותבינו שמטרתם היא יהודים “בלתי כשרים”, לדידם, ולא ערבים. בג”ץ אינו מוסד ערבי ולא מסגד אל-אקצא, אך הוא תקוע להם בגרון בדיוק ככיפת הסלע. על חורבות בג”ץ הם רוצים לבנות את “מקדשם” המשפטי החדש ובו יכהנו כוהני הפסאודו־דמוקרטיה החדשים. אם אתם, ח”כים ושרים, רוצים למנוע התגשמות חלומם רטוב זה, הפילו את הממשלה ומיד.



ישראל קמה כדי להיות מקלט לעם היהודי באשר הוא; מדינה המכבדת את כולם, דמוקרטית וליברלית, ולא פנאטית או פונדמנטליסטית. היהודים הגיעו לכאן כדי לחיות חיים מלאים שיש בהם תקווה, שילדים ונערים יגדלו ויבנו את עתידם כבני חורין ולא כפושטי יד או עניים הסרים למרות הגבירים. המדינה לא קמה כדי שמישהו בה יגדיר לאחרים מהי יהדות ומיהו יהודי. רוב העולים הגיעו לכאן כדי לחיות במדינה דמוקרטית ולא תיאוקרטית על פי תורת אלקין-בנט ושותפיהם. מי שרוצה לחיות על פי הדגם אלקין-בנט, שיבושם לו. בביתו ובקהילתו. ח”כים ושרים אשר רוצים לסכל התגשמות מאוויים מן הסוג שהזכרנו, נא הפילו את הממשלה.



ברחנו מגזענות של ארצות הנכר והתקבצנו כאן כדי להשתחרר ממנה ולהימנע מאסון נוסף שעלול היה להתרגש עלינו. ודווקא כאן, במדינה שקמה כהתרסה מוחלטת לגזענות של הגויים, הגזענות היהודית פורחת והיא עלולה להמיט אסון עלינו. נשיא המדינה הנוכחי מזהיר מפני כך. שר החינוך הנהיג תוכנית מיוחדת במערכת החינוך כדי להתמודד עם התופעות הנוראות של גזענות.



אנשי רוח, אינטלקטואלים, אנשים בעלי מצפון מכל שכבות העם מזהירים מפני הסכנות של הגזענות. והפונדמנטליסטים הלאומנים אינם עוצרים כי הם מקבלים רוח גבית ממנהיגי ישראל. מי מבין הח”כים והשרים אשר מבינים היטב לאן מובילים ראש הממשלה וכמה משריו, עליהם לקום ולעשות מעשה: הפלת הממשלה ומיד. זו תהיה תרומתכם הגדולה ביותר לעם.



הכותב הוא היסטוריון ומתמחה בביטחון לאומי