חשד לרצח באילת: גופת אישה ועליה סימני אלימות קשים נמצאה אמש (שלישי) לפני חצות בדירה ברחוב לוס אנג'לס באילת. סמוך לשעה 23.00 בלילה נתקבל בתחנת מרחב אילת במשטרה ובמד"א מרחב נגב דיווח על גופת אישה שנמצאה בדירה ועליה סימני אלימות.


מדובר באישה בת 47, אלמנה, שלה ילדה בת 17 שלא היתה בקשר עימה והיא לומדת בפנימייה. האם שנותרה לבדה, ניהלה במהלך השנים האחרונות קשר אישי רומנטי עם תושב אילת והיא התגוררה במרפסת קטנה של יחידת דיור באילת שם נמצאה גופתה.

כוחות גדולים של משטרה בפיקודו של מפקד מרחב אילת הגיעו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וסריקות בניסיון להתחקות אחר חשודים. בכיר במשטרה המעורה בפרטי החקירה סיפר: "האישה התגוררה במין מרפסת קטנה שנסגרה ביריעות, מקום שמשפיל את המתגורר בו. היא נמצאה עם סימני דקירות בחלקי גופה השונים ובמהלך הבדיקות נודע לנו על קשר שניהלה עם תושב העיר שמוכר לנו מתחום עבירות הרכוש".


כשלושת רבעי שעה לאחר חצות, במהלך הסריקות נעצר על ידי שוטרי מרחב אילת תושב העיר, בן זוגה לכאורה של הנרצחת, בן 61, החשוד בביצוע הרצח. החשוד הועבר לחקירה במחלק תשאול במרחב אילת. במהלך חקירתו הכחיש החשוד כל קשר לאירוע הרצח, אולם במשטרה החליטו להביאו לבית המשפט כדי לבקש את הארכת מעצרו לצרכי חקירה.