לאחר פרסום הקלטות בערוץ 2, בהן תועד הרב עובדיה יוסף תוקף את דרעי, עלו היום (שני) בניו ובנותיו של יוסף אל קברו בסנהדריה שבירושלים, לקיום עצרת תפילה ומחאה בקבר הרב עובדיה. העצרת, מתקיימת כלשונם של בני משפחתו של יוסף, "על הפגיעה בכבודו".
חבר מועצת החכמים של ש"ס ובנו של הרב עובדיה, הרב דוד יוסף, האשים את ח"כ ישי בהדלפת הקלטת מ-2008, בה נשמע הרב המנוח תוקף את דרעי: "ישי איש חצוף, שלא בוחל בשום אמצעים כדי לאחוז בקרנות המזבח", אמר יוסף. בסיום התפילה צפויים בני המשפחה למסור הצהרה שבה יתייחסו לפרסום הקלטת.

כאמור, בסרטון ששודר בערוץ 2, נשמע המנהיג הרוחני המנוח של ש"ס מביע חשש שאם דרעי יוצב בראש הרשימה, המצביעים עלולים לברוח. הרב מאזוז הגיב לפרסום הקלטת: "מישהו עשה את זה על דעת עצמו". בתגובה על הדברים ששודרו אמר דרעי לחדשות ערוץ 2: "דווקא בימים אלו, כשהציבור מצפה לאחדות, בחר האיש המכנה עצמו 'נאמן' להוציא קלטת שבה הקליט את מרן (הרב עובדיה) במחשכים כאחרון החתרנים וניצל את האמון שניתן לו על ידי מרן. מר ישי רומס את כבודו של מרן אך ורק בשביל אינטרסים אישיים קטנוניים ומוכיח כי גם בחייו בגד באמון שהרב נתן בו".