בפני בית משפט השלום בכפר סבא הוצג הבוקר (א') הסדר טיעון, אליו הגיעו הפרקליטות ופזית ולד, בגין גניבה של למעלה מ-31 מיליון שקלים מחברת הלוויין יס. במסגרת הסדר הטיעון שנערך עם עורכי דינה של ולד, אורי קינן ואראל שרה, ביקשו הצדדים לגזור על הנאשמת 88 חודשי מאסר בפועל וקנס סמלי של 7,000 שקלים. ולד נאשמת בגניבה בידי עובד, זיוף מסמך בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף ורישום כוזב במסמכי תאגיד, פעולה ברכוש ושימוש במרמה, עורמה ותחבולה. 


נציגת הפרקליטות, עורכת הדין נעמה תור, הסבירה בטיעונים כי "אין הרבה מקרים של גניבה ממעביד בהיקפים כאלה. כשמדובר במליונים רבים אנחנו רואים יותר גניבה בידי מורשה. העונש אליו הגענו הוא עונש גבוה...ההיקף של העבירות גבוה מאוד". 

עורכת הדין תור הסבירה שאי אפשר ללכת עם החישוב הקר, וציינה את הדוגמאות של אתי אלון, עליה נגזרו 17 שנות מאסר בפועל והסדרים אחרים, בהם הגיעו לשלוש שנות מאסר בלבד. 


בנוגע לנקודה המעניינת הנוגעת לקנס הכספי שיוטל על ולד, בסך 7,000 שקלים בלבד, הסבירה תור: "מתוך המיליונים שנגנבו, מרבית הכסף 'נשרף' ובוזבז על ידי ולד. מצבה הכלכלי לא יאפשר קנס גבוה יותר". 

ולד אמרה בבית המשפט: "אני לוקחת אחריות מלאה על מעשיי ומביעה חרטה עמוקה על הנעשה. אני עוברת תהליך עם שירות בתי הסוהר. אם זה בטיפול או בפרויקט 'תומכות', במסגרתו אני עוזרת ותומכת באסירות בכלא. אני רוצה להעביר את הזמן בצורה הטובה ביותר ולחזור לילדי ולבעלי", אמרה ולד תוך שהיא ממררת בבכי.