המדינה תגיש כתבי אישום נגד המעורבים בפרשת קריסת גשר התאורה במהלך החזרות ליום העצמאות 2012 , בהר הרצל, ירושלים. באירוע נהרגה סגן הילה בצלאלי, בת 20 ממבשרת ציון, ששירתה כקצינת ארגון רפואה בחטיבת הבקעה. התיק נגד אלכס סלע, מפיק האירוע, נסגר מחוסר ראיות. 

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הודיעה לבאי כוחם של החשודים בפרשת קריסת גשר התאורה בהר הרצל בשנת 2012, כי הוחלט לדחות את טענותיהם בשימוע וכי בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום בעבירות של גרימת מוות ברשלנות וגרימת חבלות ברשלנות. החשודים אשר הודע להם כי יוגש כתב אישום בעניינם הם אלעד לביא, דורון לביא, טאימורז לאונידזה, חברת "עיצוב במה", יצחק צוקר ואורן ורשבסקי.
הודעה נמסרה גם לאימה של סגן הילה בצלאלי ז"ל אשר נלכדה מתחת למבנה וכתוצאה מכך נגרם מותה.

ב- 18 באפריל 2012, סמוך לשעה 15:00 קרסה מערכת גשר התאורה וההגברה שנבנה לטקס המרכזי של יום העצמאות בהר הרצל, על ידי חברת ״עיצוב במה״. ככל הנראה, קריסת הגשר ארעה בשל רוח חזקה שהתעוררה במקום. במהלך קריסת הגשר נערכו במקום חזרות לטקס שאמור היה להערך כשבוע לאחר מכן. כתוצאה מקריסת הגשר נהרגה בצלאלי ועוד שנים נפצעו. על פי חקירת המשטרה שבסופה הומלץ להעמיד לדין את המעורבים בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, דורון ואלעד לביא, בעליה של חברת "עיצוב במה”, טאימורז לאונידזה ששימש כמנהל התפעול בחברה, אורן ורשבסקי, מהנדס המבנה ויצחק צוקר שהיה יועץ הבטיחות באירוע.