חוגגים 50 לגשש החיוור. נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, אירח היום (חמישי) את שייקה לוי וגברי בנאי, שניים מתוך שלושת חברי "הגשש החיוור"במלאות י. השניים העניקו לנשיא מתנה את ספר הזהב של הגשש החיוור, עם הקדשה. המפגש בין השלושה היה רחוק מלהיות רשמי ופורמלי, ועסק בעיקר במערכונים אשר הנשיא עצמו אהב וציטט ללא הפסקה.

שייקה לוי פנה אל הנשיא ואמר: ״ליווינו את העם בכל התחנות בהן עברנו יחד, כל ישראלי הרגיש את החיבור האישי אל הסיטואציות אותן שיחקנו. כשאנשים שמעו אתכם, כל מערכון הסתיים בתקווה, תמיד אפשר היה לשאוב תקווה מכם.״ אמר הנשיא.

ריבלין סיפר לשניים כי המערכון "קפיטריה בטבריה" הוא האהוב ביותר עליו, שכן הוא "מיקרוקוסמוס של היכולות שלנו, לצד הנאיביות שלנו. שם פתרנו את כל בעיות העולם. הביצוע שלכם נהדר אבל גם כתיבתו המופלאה של אלוני, בלתי נשכחת. הגששים דווקא הימרו על כך שהנשיא יבחר את אופסייד סטורי, כיאה לחובב כדורגל מושבע לאוהד בית"ר ירושלים (בעבר הוא אף שימש כיו"ר הקבוצה). 


״חייתי את התקופה הזו", אמר הנשיא, ״הכרתי את כל היוצרים, את כל המילים ונכדי הם כבר דור שלישי לגששים, כשאנחנו חוזרים וצופים במערכונים יחד״. 
כשבגד זיכרונם של הנשיא והגששים וברחו המילים המוכרות של המערכונים, ציטט גברי את שייקה אופיר שנהג לומר: "אני אין לי בעיה עם הזיכרון, רק עם מה שאני שוכח".
עוד קיבלו מקום של כבוד בשיחה ציטוטים כגון ״כשהמים עולים לקומה השנייה מהצינור, הם מתעייפים״, הזכיר הנשיא, ״אז שינוחו...״ השיב לו שייקה. ״ככה וככה״, ״מה שבע? מה כמה!״, ״מים לדוד המלך״ ו״אהובתי יעל״, ״שיר הטלפון״ וה״זרבובית״. 
גברי סיפר לנשיא על הגעגועים לירושלים כיליד ותושב העיר, על זיכרונות מימים קשים של ירושלים במצור כפי שחוותה אותם משפחתו ואף בתחושתו כי בעיני אזרחי ישראל, יישאר ירושלמי תמיד. ״גם כשאני עושה קניות בשוק הכרמל, שואלים אותי המוכרים: "מה, אתה בא לכאן מירושלים לעשות קניות?״ אמר גברי.

לקראת סופו של המפגש אמר הנשיא: ״פולי היה אבידה קשה. מרחוק, בלי שידעתם, בכיתי איתכם. שלושתכם הייתם מתנת אל ומדינת ישראל זכתה במתנה גדולה״, אמר הנשיא לגששים בתום פגישתם. השלושה סיימו את החלק הרשמי עם סיור בגינת המשכן וכמובן המשיכו לצטט מהמערכונים.