נאור נרקיס, שלפני כשלושה חודשים הסעיר את המדינה ב"מחאת המילקי" שיזם בברלין במחאה על יוקר המחיה בישראל, יזם אתמול (ראשון) מחאה חדשה, הפעם ברמת גן שבה נולד וגדל. נרקיס פרסם פוסט בפייסבוק הקורא לתושבים לא לשלם ארנונה, במחאה על השחיתות לכאורה בעירייה, העולה מחקירת המשטרה.


נרקיס סיפר שתוך כמה שעות צפו יותר מ־4,000 גולשים בפוסט וכ־180 הביעו תמיכה בחרם ובהקמת ועדה קרואה בעיר.במסגרת הפרשה נחקרו עשרות עובדים. ראש העירייה ישראל זינג, ובכירים נוספים נשלחו לשבעה ימי מעצר בית והורחקו ל־ 15 יום מבניין העירייה. החשדות מתמקדים במינויי פעילים במטה 
הבחירות ומקורבים לזינגר לתפקידים בכירים בעירייה, בעבירות בנייה חמורות ובמעורבות לכאורה של גורמים עברייניים במערכת הבחירות ובעירייה. המעורבים בפרשה מכחישים את החשדות נגדם.
 

תחת הכותרת "התושבים מדיחים את העירייה", נרקיס כותב: "תושבי רמת גן מפסיקים לשתוק ומכריזים על העירייה מלחמה. לא נשלם ארנונה לאוסף העסקנים החצוף שהגיע לשלטון ומאז משתמש בו לקידום צרכיו האישיים. 'אתם שומעים את זה שם בעירייה? אנחנו מפסיקים לממן את המסיבות שלכם, את התקנים המומצאים שלכם ואת הקומבינות שלכם'. מינהל צריך להיות תקין ועד שהוא לא יהיה – לא נשלם ארנונה".
 
בתוך כך הודיע נרקיס על פנייה לשר הפנים גלעד ארדן כדי שיקים ועדה קרואה ברמת גן, שתורכב מאנשי מקצוע. בעיריית רמת גן טענו בתגובה שנרקיס לא מצא את מקומו בקמפיין הבחירות של זינגר. נרקיס הבהיר שהוא אכן תמך בזינגר כאיש חינוך ואף הציע לו סיוע כדי להביא לשינוי בעיר, אך לצערו הדבר לא קרה.