אדם החשוד שדרס למוות את ניקול רמירז בת ה-12 בסוף חודש אוגוסט ברמלה הסגיר עצמו בשעות אחר הצהריים (ב') למשטרה.  



בשעות הבוקר ב-28 באוגוסט נדרסה רמירז למוות ברחוב הרצל ברמלה כאשר חצתה את הכביש. על פי החשד, רכב מסוג סקודה שעבר במקום פגע בה והילדה נפגעה אנושות, קיבלה טיפול במקום ולאחר מכן פונתה להמשך טיפול בבית חולים אסף הרופא. כעבור מספר ימים נפטרה מפצעיה. לאחר הפגיעה נהג הרכב נמלט מהמקום והחל מצוד משטרתי אחריו.


מהמשטרה נמסר כי "לאחר חקירה ארוכה, מקיפה ומאומצת שכללה פעולות רבות ולחץ שהופעל על החשוד להסגיר עצמו, לרבות פעילות בכפרים בצפון ובמקומות מסתור אחרים, היום, באין ברירה, החליט להסגיר את עצמו למשטרה החשוד, בשנות הארבעים לחייו, תושב לוד, ונמצא כעת בחקירה". 


עו"ד אסף טל, פרקליטו של החשוד, אמר לאחר מעצרו של מרשו: "הלקוח שאני מייצג לא היה בכלל בבריחה. מסיבות אישיות היה בנפרד מהמשפחה. היום הגיע לבקר את משפחתו שיידעה אותו בדבר רצונה של המשטרה לחקור אותו, ואחרי שעה הסגיר את עצמו, הגיע והתייצב . הלקוח שאני מייצג בהלם מהחשדות שהטיחו בו בדבר מעורבותו בתאונה של ניקול רמירז, ז"ל, ואין לו יד ורגל באירוע. הוא לא נכח במקום ובטח ובטח לא היה ברכב המדובר".


בתחילת חודש ספטמבר עצרה המשטרה חשודה בדריסה, אולם זו שוחררה לאחר מספר ימים. על פי המשטרה, על שמה של העצורה היה רשום הרכב שפגע ברמירז, אולם זו טענה בבית המשפט כי אין ברשותה רשיון נהיגה כלל, והיא לא זו שנהגה ברכב.