מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, השתתף הבוקר (שני) בכנס החדשנות שהתקיים במרכז פרס לשלום. בדבריו התייחס דנינו לחקירה של להב 433 ומשטרת ישראל, בנוגע לפרשת השחיתות מהגדולות שידעה המדינה. המפכ"ל דחה את טענות השר אביגדור ליברמן לפיהן חשיפת הפרשה סמוך למועד הבחירות תוזמנה בחוסר רגישות לכאורה ומתוך מניע זר: "השבוע הגענו לחלק הגלוי בפרשת השחיתות. מועד החשיפה, אחרי למעלה משנה של חקירות, היה פועל יוצא של תכנון מוקדם, הרבה לפני שנקבע תהליך הבחירות. מדובר בשיקולים מקצועיים, כמו כן שיקולים של צרכי החקירה עצמם". 
 
דנינו הדגיש כי היציאה לחקירה הגלויה לא סבלה דיחוי: "בעצה אחת עם פרקליט המדינה והיועמ"ש לממשלה, החלטנו לצאת לחלק של החקירה הגלויה. אני חושב שכשמסתכלים על ההתפתחויות בחקירה, די ברור למה אי אפשר היה לדחות את זה. חקר האמת כאן זה העניין ולא שום כותרת כזו או אחרת". המפכ"ל התייחס למערכת הבחירות הקרבה, וציין כי הן הגיעו בהפתעה. לדברי דנינו, "ההתפקיד הבא שלנו הוא לוודא שמערכת הבחירות תהיה נקיה, הוגנת ובעיקר שיכבדו בה את החוק".

כנס החדשות התקיים במרכז פרס לשלום, בו נכח הנשיא לשעבר שמעון פרס. דנינו הסביר כי הבחירה במקום זה, נבעה מעשייתו של הנשיא לשעבר לאורך השנים: "לאורך כל שנות השירות הרבות של פרס, יש משהו אחד שמאוד בלט- ראייה רחוק וקדימה, העשיה השקטה שמובילה אותנו  עד היום בהרבה מאוד תחומים. דברים שנעשו לפני הרבה מאוד שנים שהיה לך חלק גדול מאוד בהם".