שבעה בני אדם נפגעו הבוקר (שבת) מרעל בשוק השבת בכסייפה שבנגב, ככל הנראה לאחר ששתו קפה בקיוסק מאולתר. מצבו של אחד מהם מוגדר בינוני, והיתר קל.
 
סמוך לשעה שבע בבוקר חשו שבעה בני אדם רע, עם סממנים של הרעלה. זאת, ככל הנראה משתיית קפה בשוק השבת בישוב הבדואי בנגב. מצבו של אחד מהם הוגדר בינוני, לאחר שסבל גם מבעיות בקוצב הלב. למקום הגיעו אמבולנסים של מד"א-נגב שפינו אותם לאחר טיפול ראשוני לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.
 
במקביל, הגיעו למקום גם ניידות משטרה ממשטרת העיירות וכבאית אש, שהחלו בבדיקה ובניתור החומר. גם נציגי משרד הבריאות הגיעו למקום, ולקחו דוגמית של הקפה ששתו הנפגעים, לבדיקת מעבדה.
 

אחד האנשים שנפגע באורח קל סיפר כי הוא חש ברע מייד לאחר שתיית הקפה. "מייד לאחר ששתיתי קפה יחד עם אחרים, הרגשנו רע והזמנו למקום אמבולנס על מנת לטפל ביתר הנפגעים", סיפר עלי, אחד מבאי השוק, ל"מעריב השבוע".
 
במקביל, אדם אחר ששתה קפה בבוקר, שלל את האפשרות שההרעלה נגרמה מהקפה. "שתיתי קפה בבוקר, ולא חשתי רע", הוא סיפר. "בשוק מוכרים כבשים, ומוכרים כל מיני חומרים אחרים, ויכול להיות שחומר מסוכן שדלף הוא מה שגרם להרעלת הנפגעים".
 
מבית החולים "סורוקה" נמסר, כי "לבית החולים פונו הבוקר שבעה נפגעים מכסייפה, במצב קל-בינוני, סובלים מכאבי בטן, בחילות, הקאות, שלשולים, הזעה מרובה ולחץ דם נמוך. מנוטרים ומטופלים בחדר המיון. נלקחו בדיקות שונות לזיהוי מקור הסימפטומים".