פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שני) כתב אישום נגד תושב עכו (44) המואשם כי גרם לפני כשבועיים להצתת דירתו. בהצתה נשרפה הדירה כליל וניזוקו קשות דירות נוספות בבניין. כמו כן נפגעו 11 דיירים משאיפת עשן וכוויות, כאשר שלושה מהם הובאו לבית החולים כשהם במצב קשה. כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של ניסיון רצח, הצתה ותקיפה, לאחר שנטען כי ביצע את המעשה לאחר שחשד כי בת זוגו בוגדת בו.

מכתב האישום, אשר הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה, עולה כי לבת זוגו של הנאשם ילד בן 8 וכי לשניים נולד בן משותף לפני כחצי שנה. לאחר הלידה, כך עולה מכתב האישום, החל הנאשם לחשוד כי בת זוגו בוגדת בו ואף התקין מצלמות מעקב בביתם. לפני כשבועיים הגיע הנאשם לביתו לפנות בוקר, והטיח בבת זוגו כי היא בוגדת בו. הוא הורה לה לקחת את הילדים ולצאת איתם מהבית אולם היא סירבה. שני הילדים נפגעו בשריפה, ועדיין מאושפזים בבית החולים.

הנאשם, על פי החשד, שפך בסלון חומר דליק, כשהוא מטיח בבת זוגו: "בי לא בוגדים" ואז שילח אש בספות שהתלקחו. האשה וילדיה נמלטו מהדירה אשר נשרפה כליל. נזקים כבדים נגרמו גם לדירות נוספות בבניין ו-11 דיירים נפגעו משאיפת עשן ואושפזו במרכז הרפואי לגליל בנהריה, חלקם במצב קשה. בין המאושפזים היתה גם דיירת הרה אשר סבלה מכוויות ומשאיפת עשן ושוחררה רק לאחר ארבעה ימי אשפוז. שני דיירים אחרים מאושפזים עד היום לאחר שכבר שוחררו לבתיהם אולם חשו שוב ברע ואושפזו בשנית.