שני קטינים שפרצו לרכב באילת, נטלו שלשום (שישי) מתוכו מפתחות של טרקטורון שחנה בסמוך, כשאחד מהם מתניע את הטרקטורון ופותח בנסיעה פרועה ברחבי העיר, כל זאת כשניידות משטרה דולקים בעקבותיו. מי שהוביל אותו בנתיב הבריחה היה שותפו לעבירות שרכב על קטנוע לפניו.

השוטרים שהבינו כי לא יהיה מנוס אלא להמשיך במרדף, ביצעו חסימות של הרחובות הסמוכים, שילבו כוחות משטרה רבים ובסופו של דבר הובילו את הרוכב ל"היכנע" ולעצור. בתום חקירתם נכלאו השניים וכן חשוד נוסף, ואמש שוחררו בתנאים מגבילים. האירוע החל בבוקר יום שישי, שעה שבמוקד 100 של מרחב אילת במשטרה התקבל דיווח על נערים המתעסקים עם טרקטורון באחת השכונות בעיר.
 
שוטרים שהוזנקו למקום הבחינו בקטין הרוכב על הטרקטורון ללא קסדה תוך שהוא משתולל ברכיבה, ולפניו קטין נוסף שרכב על קטנוע. שני הקטינים התעלמו מקריאות השוטרים לעצור והמשיכו בהימלטותם תוך ביצוע עבירות תנועה רבות ונסיעה במהירות מופרזת וכן רכיבה בניגוד לכיוון התנועה.
 

בשלב מסויים נצפה רוכב הטרקטורון על ידי צוות שוטרים כשהוא חוצה את כיכר העפרונות לכיוון הכביש העוקף וניידות סיור בפיקודו של רס"מ גיל אהרון וצוותי מג"ב שסייעו בידו. הקטין, שהבין ככל הנראה כי אין באפשרותו להמשיך במנוסה לאור מספר הניידות שבעקבותיו, עצר את הטרקטורון וצוות שיטור עירוני, בפיקוד רס"מ רפי מורדו, עצר אותו.
 
 למרבה ההפתעה, בשלהי מעצרו של הקטין שרכב על הטרקטורון, הגיע רוכב הקטנוע שהינו קטין גם כן,  בן 16, ושאל בתמימות לפשר המהומה במקום.
 מאחר ועל פי החשד מדובר היה בקטין שהוביל את החשוד בנתיב המילוט עצרו גם אותו השוטרים, והוא הובל לחקירה בתחנה. בירור עם בעלי הרכב העלה כי הוא אף בעליו של הטרקטורון אשר נתפס דקות אחדות קודם לכן, וכי מפתחות הטרקטורון היו בתוך הרכב שנפרץ.
 
 מהחקירה עלה כי ישנו חשוד שלישי, אחיו של החשוד ברכיבה על הטרקטורון, ושעל פי החשד היה מעורב באירוע וזאת לאחר שנצפה יחד עם שני החשודים האחרים זמן קצר לפני כן.  החשוד, שלא אותר בביתו, הגיע עצמאית לתחנת המשטרה שם בחקירתו הרחיק עצמו מהמקרה. שלושת החשודים נחקרו במחלק הנוער ובסיום חקירתם נכלאו ובצאת השבת שוחררו בתנאים מגבילים.