נער בן 15 מחיפה מאושפז בבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם לאחר שניתר בין מרפסות וצנח מגובה של ארבע קומות. משפחתו של הנער סיפרה למשטרה כי הנער נוהג לקפוץ ולנתר מגובה רב במסגרת משחקי 'פארקור'. 



היום (שבת) סמוך לשעה שבע בערב נמסר למוקד מד״א כרמל על נער שנפל מחלון ביתו שבקומה הרביעית ברחוב י.ל. פרץ בחיפה. צוות ניידת טיפול נמרץ העניק טיפול ראשוני לצעיר בן ה- 15 לאחר שנפל מגובה משוער של מעל 10 מטרים, ופינה אותו במצב קשה לבית החולים רמב״ם כשהוא סובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו, ומורדם ומונשם. 
 
לשוטרים אשר הגיעו למקום האירוע סיפרו בני משפחתו של הנער כי למרות שניסו במשך תקופה ארוכה להניא אותו מלהמשיך במשחק ה'פארקור' המסוכן, הוא לא שמע לתחינותיהם והמשיך לקפוץ מגגות וממרפסת אחת לאחרת, כאשר הוא מתחרה עם חבריו. 
 

ספורט ה'פארקור' הינו ספורט אתגרי הכולל ניתור וקפיצות מעמדה אחת לשניה ומעברי מכשולים, ונהוג לבצע אותו בעולם במסלולים מסודרים ובפארקים, כאשר הוא כולל שימוש בגוף האדם בלבד, ללא עזרים חיצוניים, בניגוד לסקי, רולרבליידס, פעלולי אופניים וכדומה. במשטרה מספרים על בני נוער וצעירים אשר אינם נהנים מהספורט בצורתו הבטיחותית וה'מוסדרת' יותר, כמו במגרשי משחקים ובפארקים, והם נוהגים לנתר מגגות, מרפסות, וחלונות, ובתוך כך לסכן את חייהם.   
 
מפקד משטרת חיפה, ניצב משנה אבי אדרי: "לצערי התופעה המסוכנת הזו מוכרת בכל הארץ. במקרה היום מדובר בנער שלמרות שהוזהר על ידי משפחתו וחלק מחבריו בחר בכל זאת להמשיך בכך, והסוף המצער הוא ברור. היום הוא איבד את שיווי המשקל בעת שניסה לנתר בין שתי מרפסות ונפל מגובה של ארבע קומת, כשבדרך גם נתקל בגג רעפים וצנח על המדרכה. אני מקווה שכעת ברור עד כמה התחביב הזה הוא סכנת נפשות. חשוב שילמדו על הנושא הזה ושהמסר יועבר גם בהיבט החינוכי בכל בתי הספר בכדי להילחם בתופעה".