שני פצועים באורח בינוני עד קשה בשני אירועים שונים בפתח תקווה. במקרה הראשון נדקר צעיר בן 28 בידי אימו בעת שזו ניסתה להגן על בעלה בעת  שהותקף על ידי בנם נמרצות. האם שלא יכלה לסבול יותר את המהלומות שמכה הבן את אביו, מיהרה למטבח בדירתם ברחוב שטרית שבשכונת אחדות, נטלה סכין ודקרה את בנה בישבנו ובבטנו. צוותי מד"א שהוזעקו לדירה פינו את הבן לבית החולים כשהוא במצב בינוני עד קשה לבית החולים בלינסון שם עבר במהלך השבת סדרת ניתוחים.



האם והאב הובהלו לחקירה במהלכה החליטו שוטרי תחנת פתח תקווה לעצור את האם שתובא לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרה. במשטרה שוקלים לנקוט בצעדים משפטיים גם כנגד הבן לכשיחלים וזאת בגין תקיפת אביו בנסיבות מחמירות.
 
גורם המעורה בפרטי החקירה ציין. "מדובר בבן שמתאכזר להוריו לאורך תקופה והפעם חצה שוב גבולות והלם באביו עד שזה איבד את הכרתו. האם שנחלצה לסייע לבעלה דקרה את בנה ופצעה אותו באורח בינוני עד קשה.
 

באירוע השני נפצע צעיר בן 25 מפתח תקווה לאחר שנדקר בפלג גופו העליון בעת שלהערכת המשטרה שהה במועדון הטרוקה בר ברחוב השחם באזור התעשייה רמת סיב בפתח תקווה.
 
כוחות גדולים של משטרה הוזעקו סמוך לשעה 05.00 לפנות בוקר למקום ופתחו בסריקות לאיתור חשודים. מצלמות האבטחה נשלפו על ידי השוטרים ובהוראת מפקד התחנה סנ"צ טל פיקרביץ' זומן בעלי המועדון לשימוע לא לפני שהוחלט להוציא צו סגירה למועדון ל – 30 יום.
 
במשטרה מציינים כי מדובר במועדון שבו אירע לפני כחודש מקרה דומה שבו בוצע ירי באוויר וכן נדקר אחד האורחים. אלא, שאז ככל הנראה התרחשה התקרית מחוץ למועדון וחרף צו סגירה שהוציא מפקד התחנה בפתח תקווה החליט בית משפט השלום בעיר לבטל את הצו ולאפשר את פתיחת המועדון מחדש.
הפעם סבורים במשטרה מדובר בתקרית שהתרחשה כולה בתוך המועדון ועל כן בית המשפט כך ההערכה לא יבטל את הצו ויתירו על כנו.