נשיאת בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, דיתה פרוז׳ינין, קבעה היום (שלישי) כי אשת ראש הממשלה שרה נתניהו תגיש באמצעות הפרקליטות תצהיר לבית הדין לעבודה, ביחס לטענות שהעלה כנגדה אב הבית של מעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי. התצהיר יוגש במסגרת תביעת פיצויים שהגיש נפתלי נגד משרד ראש הממשלה וראש הממשלה עצמו, בנימין נתניהו. 
התובע, מני נפתלי, היה אב בית במעון ראש הממשלה והגיש תביעה לתשלום פיצויים, בטענה להעסקה פוגענית והפרת ההבטחה כי יקבל מעמד של עובד מדינה. לפני כשבוע הגיש נפתלי, באמצעות עורכות דינו, נעמי לנדאו ונאוה פינצ׳וק אלכסנדר, בקשה לגילוי מסמכים ובקשה לזמן את שרה נתניהו למסור עדות.  
בבקשה שהגישו עורכות דינו של נפתלי לזימון נתניהו נכתב: ״אשת ראש הממשלה העלתה דרישות מוגזמות כלפי סגל העובדים, שאינן עולות בקנה אחד עם אמות מידה ראויות ונקטה יחס קשה כלפיהם, בפרט בשורה של מקרים המתוארים על ידי התובע בכתב תביעתו ובתצהירו. כמו כן, התנהגה באופן העולה לכדי התנכלות והתעמרות במקום העבודה״. מנגד, הפרקליטות הביעה את התנגדותה, אך אמרה כי במידה ונתניהו תזומן לעדות, יהיה זה מטעם המדינה כעדת הגנה. 

״מדובר בנושא הרלבנטי בהחלט למחלוקת השנויה בין הצדדים״, כתבה השופטת פרוז׳ינין בהחלטתה בנושא עדותה של נתניהו וקבעה, כי אשת ראש הממשלה תגיש בשלב הראשון תצהיר לבית המשפט. בפועל, המשמעות היא כי עורכות דינו של נפתלי יוכלו לזמן אותה לחקירה נגדית. 
נושא נוסף שעלה בהחלטה הוא בקשות הדדיות של הצדדים לגילוי מסמכים. אחד המסמכים שביקשה המדינה הוא תלושי שכר של רעייתו של נפתלי. השופטת פרוז׳ינין קבעה כי הוא לא מחוייב בהעברת תלושי השכר של רעייתו לפרקליטות. 
התביעה שהגיש נפתלי מעלה טענות קשות נגד רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו: ״היא ראתה בכל העובדים כמי שמהווים 'בעיה הגיינית'. בין הכללים שנקבעו במעון ראש הממשלה (הקומה הפרטית) לעניין ניקיון העובדים, נדרש מכל מי שעובד בקומה השניה להחליף שלושה זוגות בגדים במשמרת, ולשטוף את הגוף לפני שהוא נכנס לחדר שינה. הבגדים מוספרו מאחד עד שלוש, לפי המיקום שבו נלבשו בעת העבודה: בגד מספר 1 לובשת העובדת בעת שהינה מטפלת בשירותים, בגד מספר 2 בעת ששוהים בחדר כביסה ובגד מספר 3 לשימוש בעת הטיפול בחדר השינה. בין לבין נדרשה העובדת להתקלח. אם היו צובעים קיר בקומה זו, היו צריכים העובדים לכסות בניילון את כל הקומה".