צוות המורים בבית הספר "א-נור" ברהט השבית הבוקר לשעתיים את הלימודים, במחאה על תקיפת מורה, שמנע משלושה צעירים להטריד אחת התלמידות בבית הספר. במקביל, עצרה משטרת רהט את שלושת הצעירים שתקפו את המורה, והיום (ד') יוגש נגדם כתב אישום.

אתמול בעקבות דיווח למוקד 100 של המשטרה ממורה בבית הספר ברהט שמספר נערים תוקפים אותו, הגיעו שוטרי תחנת רהט, עצרו את שלושת הנערים והעבירו אותם לחקירה ביחידת הנוער.

מהחקירה עלה, כי השלושה הטרידו והציקו לנערה שלומדת בבית ספר מקביל לשלהם והם החליטו להגיע לשם ולפגוש אותה על מנת להמשיך במסכת ההטרדות.


הנערה ניגשה למורה שלה ושיתפה אותו בנעשה והוא יצא מיד להגנתה. הנערים בתגובה החלו לתקוף את המורה, קרעו את חולצתו ואיימו עליו. בעקבות דיווח למוקד מאה הגיע כוח ממשטרת רהט ועצר אותם. היום בתום חקירה מקצועית יוגש כנגד השלושה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

פקד יוסי אסנפי, קצין החקירות, ציין כי "מדובר באירוע חמור של אלימות  ובריונות בו מספר נערים החליטו להיכנס לבית ספר על מנת להמשיך ולהטריד את הנערה ואף לתקוף את המורה". עוד הוא ציין, כי "הפנייה למוקד מאה אפשרה תגובה מהירה ומעצר של החשודים וכי המשטרה תנקוט אפס סובלנות כלפי אירועי אלימות באשר הם ותביא למיצוי הדין עם המעורבים".