סגנית נשיא בית המשפט לתעבורה בתל אביב, השופטת נועה פראג לבוא, גזרה על הדוגמנית עמית מכטינגר קנס של 4,000 שקלים ופסילה מלהחזיק רישיון למשך שלוש שנים, החל מה- 28 בדצמבר 2013, אז נשלל ממנה הרישיון. מכטינגר, ילידת 1975,  נוהגת משנת 93' ולחובתה 18 הרשעות קודמות. השופטת לבוא אמרה: ״החלטתי שלא למצות עמה הדין ולתת לה הזדמנות אחרונה להיטיב דרכיה".

עורכת הדין בר דיין, מטעם המדינה, אמרה במסגרת הטיעונים לעונש, כי "על ביהמ"ש בראש ובראשונה לשים אל מול עיניו את האינטרס הציבורי שמטרתו הגנה ושמירה על ציבור המשתמשים בדרך ולהעדיף את האינטרס הציבורי על פני האינטרס האישי של הנאשמת". המדינה ביקשה להטיל על מכטינגר עונש של מאסר בפועל בין 8 ועד ל- 18 חודשים, מאסר על תנאי, פסילה בפועל של בין 4-8 שנים, פסילה על תנאי וקנס. 
עורך דינה של מכטינגר, דארויש מוחמד, ביקש להציג תרומה לקהילה שמכטינגר עשתה בעברה והיא עצמה אמרה: "אני מצטערת. בפגישות שהיו לי עם קצינת המבחן ועו"ס אחרי שעברה שנה  אני אפילו מודה להם על מה שהיה. אני היום במקום אחר לחלוטין. אני מבינה את העבירות שעשיתי. זה פגע במשפחה שלי ובי. הסיכוי שאני אעשה את זה שוב הוא אפס.  אני מבקשת שביהמ"ש לא ישלח אותי למאסר. יש לי 2 ילדים קטנים ואני מגדלת אותם לבד. אם ביהמ"ש ייתן לי הזדמנות בצורת מאסר על תנאי, אני בטוחה שאני לא אמצא את עצמי בבית הסוהר". 

מכתב האישום עולה כי ב-28 בדצמבר בשעה 06:40 או בסמוך לכך, נהגה מכטינגר במכוניתה בדרך השלום בתל אביב, כאשר היא שיכורה ונתונה תחת השפעת משקאות משכרים, וכאשר בליטר אוויר נשוף נמצאו 470 מיקרוגרם אלכוהול. ובמקרה נוסף, ב-13 ביולי באותה שנה, אז נמצאו 535 מיקרו גרם אלכוהול על כל ליטר נשוף.