בשב"כ הודיעו היום (ה') כי עצרו בשבוע שעבר (6 בדצמבר) בפעילות משותפת עם משטרת ישראל שלושה פעילים בארגון להב"ה, החשודים בביצוע הצתת בית הספר הדו-לשוני בירושלים וריסוס כתובות נגד ערבים ונגד התבוללות. 

על פי הודעת הארגון, בחקירתם הודו שלושת העצורים - יצחק גבאי, בן 22 מירושלים, והאחים נחמן (בן 18) ושלמה טוויטו (22) מביתר עילית - במיוחס להם. 
להב"ה, "למניעת התבוללות בארץ הקודש", הוא ארגון שהקים פעיל הימין ציון גופשטיין ומטרתו למנוע קשרים רומנטיים בין יהודיים וגויים. על פי השב"כ, מחקירת השלושה עולה כי הציתו את ביה"ס הדו-לשוני "מאחר ובבית הספר לומדים יחד יהודים וערבים ובמטרה לעלות את ההתנגדות לדו-קיום והתבוללות לראש סדר היום הציבורי והתקשורתי".

 
מהשב"כ נמסר גם כי "במסגרת הארגון מונחלת לפעילים משנתו של כהנא, וברוח זו רוססו בביה"ס הססמאות "כהנא צדק" ו"אין דו קיום עם הסרטן", הלקוחה ממשנתו של הרב כהנא".

בשב"כ הוסיפו: "אירוע חמור זה מצטרף לשורת אירועים אלימים בהם היו מעורבים לאחרונה פעילים תומכי אידיאולוגיה כהניסטית החברים בארגון להב"ה". בחודש אוגוסט עלה הארגון לכותרות לאחר שפעיליו ניסו למנוע את חתונתם של מחמוד מנסור המוסלמי ומורל מלכה היהודייה. 


מייסד להב"ה בנצי גופשטיין בתגובה: ״ארגון להבה פועל יומם ולילה להצלת בנות ישראל מהתבוללות. ארגון להבה פועל אך ורק בצורה חוקית. מוזר שכאשר נעצרים אנרכיסיטים פעילי שמאל או בנו של חבר הכנסת דב חנין השב״כ לא מפנה את האצבע המאשימה כלפי ארגוני השמאל. השב״כ מנסה להפליל את ארגון להבה ולחבל במלאכת הקודש של הצלת בנות ישראל. אנחנו נמשיך לפעול באופן חוקי להצלת בנות ישראל״.