במשטרה עדיין לא החליטו אם לפתוח בחקירה רשמית בגין תלונה נגד ראש עירייה ברשות מקומית באזור גוש דן בחשד להטרדה מינית. התלונה הועברה במסגרת פנייה על ידי מקורבה של עובדת עירייה לשעבר, ובה נטען כי ראש העירייה הטריד אותה מינית ועל פי החשד ביצע בה מעשה מגונה בעת שעבדה תחת מרותו. 

הפנייה בגין ההטרדה המינית הועברה לפני מספר שבועות ליחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) במשטרה, ובה נטען על ידי מוסר הפנייה כי שמע מפיה של הקורבן כי עברה הטרדה מינית על ידי ראש העירייה לפני כשלוש שנים, כשהשניים ישבו יחד באותו רכב, בתקופה שבה עבדה תחתיו.
עוד נטען על ידי הפונה כי פרט לאותו אירוע, הטריד ראש העירייה את אותה עובדת בשתי הזדמנויות נוספות. בעקבות הפנייה, הגיעו לפני מספר שבועות חוקרי משטרה אל ביתה של הקורבן, על מנת לגבות ממנה עדות, אך אותה עובדת לא החליטה עדיין אם להגיש תלונה במשטרה. בנסיבות האמורות בשלב זה, טרם זומן ראש העירייה לחקירה במשטרה והנושא נמצא בבדיקה פרטנית, לנוכח העובדה שמדובר בעבירות הקשורות ליחסי מרות והטרדות מיניות שמחויבות בחקירה. 

ברשות המקומית המדוברת מסרבים להאמין וטוענים כי מדובר בראש עירייה מוערך שעשה רבות למען העיר ולא הייתה לו כל סיבה לנהוג כפי שנטען נגדו. "יש כאן ניסיון לניגוח פוליטי ממניע זר ולא מעבר", אמר עובד באותה רשות מקומית. גם בסביבתו של ראש העירייה המכהן מתקשים להאמין וטוענים לעלילה שנרקמה סביבו.

פרקליטו של החשוד, עו"ד ששי גז, אמר: "מדובר בעלילה מרושעת וזדונית שנרקמה על ידי מתנגדיו של ראש העירייה. ברור שאין ממש בפרטים ולא בטוח שראש העירייה יוזמן בכלל לחקירה". 
במקביל לכך, היום פורסם בחדשות 10 כי ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, קיבל בשבועות האחרונים מכתב מאישה שעבדה תחתיו, הטוענת כי במשך תקופה ארוכה הוא ביצע בה מעשים בעלי אופי מיני, תוך שהוא מנצל את מרותו.
 
לדברי מקורב למתלוננת, יש בידי המתלוננת חומרים מפלילים אשר מאמתים את גרסתה. בשלב זה לא הוגשה תלונה במשטרה, אבל המתלוננת דורשת ממנו פיצוי כספי נכבד על העוול שנגרם לה. לדברי אותו מקורב, המתלוננת ממתינה כעת לתשובתו ואז תחליט כיצד לפעול. שמעוני הכחיש את הדברים ואמר: ״אולי יש פוליטיקאים שמנסים לפגוע בי ומפיצים שמועות". לדבריו, הוא כלל לא קיבל מכתב כזה.