דרמה בשס: יו"ר הסיעה אריה דרעי הודיע למועצת חכמי התורה של המפלגה, המתכנסת הערב בביתו של הרב עובדיה יוסף בירושלים, להתפטר מתפקידו בעקבות חשיפת הקלטות אמש, בהן נשמעו דברים קשים בהם עבר הרב עובדיה יוסף נגדו.  הישיבה תוכננה להתקיים תחילה בביתו של יו"ר מוצעת החכמים הרב שלום כהן, אולם לבסוף הועתקה אל ביתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל.


במכתבו כתב אריה דרעי על הדברים הקשים שנחשפו בסרטון נגדו: "הכאב שבליבי אתמול היה יותר קשה מפטירתו של מרן. רבותי הגדולים אל נא תקפידו עלי, תבינו אותי. אני לא יכול יותר לחיות בתחושה שבגללי יש מחלוקת וריב חלילה".
עוד הוסיף דרעי במכתב: "מציע לצרף את הגר"ר אלבז למועצת ולהחזיר את אריאל אטיאס לפעילות ציבורית". ומודיע: "אמשיך להיות חבר מסור לתנועה ולתמוך ככל יכולתי".


מועצת החכמים תשמע את גרסתו של חבר הכנסת דרעי לאירועים המסעירים שהתרחשו בש"ס ביממה האחרונה. בתום הישיבה אמורה לצאת הודעה  מטעם מועצת החכמים. על אף הצעת ההתפטרות והמכתב הנרגש, יש הטוענים שמדובר במהלך שנועד לחזק את מעמדו ולגבש את הסיעה סביבו.



אחר פרסום הקלטות בערוץ 2, בהן תועד הרב עובדיה יוסף תוקף את דרעי, עלו היום (שני) בניו ובנותיו של יוסף אל קברו בסנהדריה שבירושלים, לקיום עצרת תפילה ומחאה בקבר הרב עובדיה. העצרת, מתקיימת כלשונם של בני משפחתו של יוסף, "על הפגיעה בכבודו".
חבר מועצת החכמים של ש"ס ובנו של הרב עובדיה, הרב דוד יוסף, האשים את ח"כ ישי בהדלפת הקלטת מ-2008, בה נשמע הרב המנוח תוקף את דרעי: "ישי איש חצוף, שלא בוחל בשום אמצעים כדי לאחוז בקרנות המזבח", אמר יוסף. בסיום התפילה צפויים בני המשפחה למסור הצהרה שבה יתייחסו לפרסום הקלטת.
כאמור, בסרטון ששודר בערוץ 2, נשמע המנהיג הרוחני המנוח של ש"ס מביע חשש שאם דרעי יוצב בראש הרשימה, המצביעים עלולים לברוח. הרב מאזוז הגיב לפרסום הקלטת: "מישהו עשה את זה על דעת עצמו". בתגובה על הדברים ששודרו אמר דרעי לחדשות ערוץ 2: "דווקא בימים אלו, כשהציבור מצפה לאחדות, בחר האיש המכנה עצמו 'נאמן' להוציא קלטת שבה הקליט את מרן (הרב עובדיה) במחשכים כאחרון החתרנים וניצל את האמון שניתן לו על ידי מרן. מר ישי רומס את כבודו של מרן אך ורק בשביל אינטרסים אישיים קטנוניים ומוכיח כי גם בחייו בגד באמון שהרב נתן בו".