מבוכה הבוקר (שני) במליאת הכנסת. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין סגר את ישיבת הפגרה המיוחדת של מליאת הכנסת דקות לאחר שנפתחה משום שבאולם לא נכח אף שר של הממשלה. כחצי שעה מאוחר חידש אדלשטיין את הישיבה. 
 
 המליאה כונסה לכנס פגרה מיוחד על פי בקשת הממשלה, כדי למסור הודעה על מינוי שני סגני שר חדשים. אבל הממשלה לא טרחה לשלוח לדיון שר מטעמה שימסור את ההודעה ועל כן נאלץ היה יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לנעול את הישיבה דקה אחרי שנפתחה. בעקבות נעילת הדיון חיפשה מזכירות הכנסת בקדחתנות שר תורן שיועיל להגיע למשכן, ולבסוף מצאה אחד, והדיון שהופסק חודש לאחר כחצי שעה. 

כנס הפגרה המיוחד של הכנסת היה אמור לכלול הודעה של הממשלה על אישור מינויו של ח"כ צחי הנגבי (ליכוד) לתפקיד סגן שר במשרד הבריאות, בנוסף על תפקידו כסגן שר במשרד החוץ, והודעה על אישור מינויה של ח"כ ציפי חוטובלי (ליכוד) לתפקיד סגנית השר במשרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, בנוסף על תפקידה כסגנית שר במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים. 
 
בנוסף לכך, על-פי דרישתם של למעלה מ-25 חכ"ים, הכנסת אמורה הייתה גם לדון בהצעות לסדר-יום בנושא "מונופול הגז" ודו"ח העוני. ולכלול הצהרות אמונים של חברי הכנסת ראלב מג'אדלה (עבודה)  ויובל צלנר (קדימה), שנכנסו לכנסת במקומם של הח"כים הפורשים בנימין בן-אליעזר וישראל חסון.