שופטת בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, הנשיאה דיתה פרוז’ינין, דחתה היום (שני) את בקשת הפרקליטות לדחות את הגשת תצהיר תגובה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, לאחרי מועד הבחירות. ההחלטה ניתה במסגרת תביעת הפיצויים של מני נפתלי, אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר, נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומשרד ראש הממשלה. "יש לזכור כי בתי המשפט ובתי הדין לעבודה מצווים לעשות כל מאמץ לנהל תביעות במהירות וביעילות, וקיומן של בחירות בעוד כחודשיים וחצי אינה מצדיקה עיכוב של כל ההליכים בתיק עד לאחר מכן״, נכתב בהחלטתה של השופטת פרוז׳ינין.

עם זאת, השופטת פרוז’ינין קיבלה את טענת הפרקליטות ביחס לזמן ההערכות המצומצם שנותר בידי המדינה לקראת הדיונים שנקבעו. ״מקובלת עלי טענת המדינה יש לתת לה שהות מספקת להגיב על הטענות שהועלו (בתצהיר התובע של נפתלי ובמסמכים נוספים שטרם הוגשו על ידיו -א.ז.)״, נכתב בהחלטה. הדיונים נדחו מה- 8 בינואר 2015 ל-25 במרץ, שבוע אחרי הבחירות. 
כזכור,השופטת פרוז׳ינין, קבעה כי אשת ראש הממשלה תגיש באמצעות הפרקליטות תצהיר לבית הדין לעבודה ביחס לטענות שהעלה כנגדה אב הבית של מעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי במסגרת תביעת הפיצויים שלו. נפתלי, היה אב בית במעון ראש הממשלה והגיש תביעה לתשלום פיצויים בטענה להעסקה פוגענית והפרת הבטחה כי יקבל מעמד של עובד מדינה. עורכות דינו, נעמי לנדאו ונאוה פינצ׳וק אלכסנדר היו אלו שהגישו לפני כשבועיים את הבקשה לגילוי מסמכים ובתוכה גם בקשה לזמן את שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, למסור עדות. 

בהחלטתה כתבה השופטת פרוז’ינין כי הבחירות אינן מצדיקות עיכוב בדיונים: "איני רואה מקום לדחות את מועד הגשת התצהירים עד לאחר הבחירות. תביעה זו הוגשה בחודש 3/2014 כאשר לא היו כלל בחירות באופק, ואין כל הצדקה לעכב את כל ההליכים בתיק עד לאחר הבחירות״, השופטת גם התייחסה
 לטענת הפרקליטות ביחס לכך שנפתלי מנהל גם קמפיין תקשורתי מקביל להליך המשפטי כדי להשפיע על תוצאות ההליך: ״הטענה אינה קשורה כלל לקיומן של בחירות בחודש מרץ. יש לזכור כי בתי המשפט ובתי הדין לעבודה מצווים לעשות כל מאמץ לנהל תביעות במהירות וביעילות".
התביעה שהגיש נפתלי מעלה טענות קשות נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ״גברת תניהו ראתה בכל העובדים כמי שמהווים "בעיה הגיינית". במעון ראש הממשלה (הקומה הפרטית) נקבעו הכללים הבאים לעניין הנקיון של עובדים: כל מי שעובד בקומה השניה צריך להחליף שלושה זוגות בגדים במשמרת, ולשטוף את הגוף לפני שהוא נכנס לחדר שינה. הבגדים מוספרו מאחד עד שלוש, לפי המיקום שבו נלבשו בעת העבודה: בגד מספר אחד לובשת העובדת בעת שהינה מטפלת בשירותים, בגד מספר 2 בעת ששוהים בחדר כביסה ובגד מספר 3 לשימוש בעת הטיפול בחדר השינה. בין לבין נדרשה העובדת להתקלח. אם היו צובעים קיר בקומה זו, היו צריכים העובדים לכסות בניילון את כל הקומה".

בתביעה אף מפורטים דברים קשים שלטענת נפתלי הטיחה נתניהו בעובדים: "אנחנו ארופאים. אנחנו עדינים, לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם המרוקאים... אתה מפטם אותנו ואחר כך כשמצלמים אותנו בחו"ל, אנחנו נראים שמנים".