לאחר שפטרונה של ש"ס, הרב עובדיה יוסף ז"ל, כינה בעבר את הבית היהודי "בית של גוים", מכנה הרב מאיר מאזוז, מנהיגה הרוחני של מפלגתו החדשה של אלי ישי, ששמה הזמני הוא "יחד",  את יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט "בוגד" ואומר כי מפלגתו היא בית יהודי "לכאורה". הוא אמר את הדברים כשעלה לשידור ברדיו "קול ברמה".


 
הרב מאזוז נימק את סיבת פרישתו של ישי מש"ס" "הוא לא היה יכול לעבוד במקום שלו", אמר הרב מאזוז. "היה ויכוחים וחיכוכים, הסיבה הנוספת היא, שיש הרבה שאמרו בפירוש שלא רוצים להצביע ש"ס, כי הם נוטים שמאלה, לא מזמן אמר היושב ראש רבי אריה, אנחנו הולכים עם הרצוג".
 
"יש ציבור גדול שיכולים ליפול ישר לזרועותיו של בנט, ובנט הזה הוא לא אדם ישר, הוא בוגד.  ב' זה בוגד. זה המציאות. מבטיח לחרדים, תצביעו לי ואני אעזור לכם, מצביעים לו ומחר מפיל אותם בפח", אמר הרב, ראש ישיבת "כסא רחמים" בבני ברק, הנמנה גם על מייסדי המפלגה החדשה.

"אסור שבנט יעלה על חשבון שומרי תורה ומצוות. אנחנו הולכים ומצטמקים. לכן כדי לעצור את המגפה הזאת, ירמיה הנביא הלך להחזיר את עשרת השבטים. יש כמה משבטי ישראל, המתנחלים, החרד"לניקים, החב"דניקים, ויהודים פשוטים שהולכים לצבא והולכים עם כיפה סרוגה שאסור לבזות אותם. הרב עובדיה לא נהג כך, כשבאו אליו שחקני כדורגל הוא נתן להם ברכה, ואמר להם לא לשחק בשבת", אמר הרב מאזוז.


"היום יש שסע בעם, כדי לאחות אותו מה עשינו? ש"ס חילקו אותה לשניים, את זה לא אני עשיתי, זה נגזר מהשמיים. בש"ס יש שי"ן ימנית וס' שמאלית, יש ימניים ויש שמאליים. ישי לא הולך למצביעי ש"ס המקוריים. שימשיכו ש"ס, אבל אלה שהם מתנדנדים, רוצים ללכת לבנט ואחרים, במקום שילכו לבית יהודי במרכאות, ילכו לבית של מרן".

הרב מאזוז נשאל על האפשרות שהמפלגה לא תעבור את אחוז החסימה, ותשרוף אלפי קולות. "אמרתי אתמול לרב בעדני, בא נעשה הסכם עודפים, חסימה אני מקווה שתעבור, וודאי שתעבור. אנחנו הולכים בתמימות, הולכים ביושר. ואני מקווה שנגיע לעשרה מנדטים, וגם אריה יגיע לעשרה – שמונה, יהיה לנו 18", הכריז הרב מאזוז.

הרב מאזוז נשאל גם מה יעשה כשמועצת חכמי התורה תצא נגדו ונגד ישי: "שיצאו. הם רשאים לעשות מה שהם רוצים", השיב. מהבית היהודי נמסרה התגובה הבאה: ״אנו קוראים, בפרט בחג החנוכה, להוסיף אור, אחדות ואהבת ישראל".

לסיום הראיון, התייחס הרב מאזוז לעניין שילובן של נשים ברשימתו. "אני לא יכול לפסוק בזה, מזה 70 שנה מקובל אצל החרדים לא לשלב נשים, ויש לזה מקורות." עם זאת לא פסל שילובם של נציגים דתל"ים ברשימה: "כיפה סרוגה זה אפיקורס? זה גם ירא שמים".