כך תראה הרשימה המאוחדת של העבודה והתנועה לכנסת ה-20 בעקבות ההסכם שנחתם בין הרצוג ללבני: במקום הראשון יעמוד יצחק הרצוג ולאחריו במקום השני יו"ר התנועה ציפי לבני, שתקבל גם את המקומות 8, 16, 21, 24 ו-25.


למקום השמיני מיועד ח"כ עמיר פרץ ואילו ח"כ עמרם מצנע מיועד למקום ה-16. על פי טבלת השיבוצים שהופצה לקראת ישיבת ועדת המפלגה הערב (ראשון) מתברר כי המקום ה-11 ברשימה שמור למועמד מוסכם, ככל הנראה יו"ר קדימה, שאול מופז. אם מופז לא יכלל ברשימה, המקום הזה יהיה בין המקומות הארציים שעליהם יתמודדו חברי כנסת מכהנים.

וכך נראית העשיריה הראשונה: ראשון מועמד העבודה לראשות הממשלה יצחק הרצוג. שנייה לבני. המקומות ה-3 ו-4 למועמדים ארציים. המקום ה-5 משוריין לאישה. המקום השישי מיועד למועמד ארצי. המקום השביעי משוריין למזכ"ל המפלגה חיליק בר. המקום השמיני מיועד למועמד התנועה, ככל הידוע עמיר פרץ. גם המקום התשיעי משוריין לאישה. המקום ה-10 לרשימה הארצית, המקום ה-11 כאמור מיועד למופז. המקומות ה-12 וה-13 לארצי, המקום ה-14 שוב משוריין לאישה. המקום ה-15 שמור למועמד ההתיישבות או הקיבוצים. המקום ה-16 לתנועה, ככל הנראה עמרם מצנע. המקום ה- 17 למועמד ערבי או דרוזי, ה-18 למושבים או קיבוצים, ה-19 לאישה, ה-20 למועמד ארצי וה-21 שוב למועמד התנועה.

ההסכם עם התנועה והשיבוץ המוצע יובאו הערב ב-18:00 לועידת מפלגת העבודה בגני התערוכה. השיבוץ עשוי לעורר תסיסה בקרב חברי העבודה. בוועידה ינאמו היו"ר הרצוג, ח"כ שלי יחימוביץ', ומזכ"ל העבודה, ח"כ חיליק בר.

לקראת ועידת מפלגת העבודה שתתכנס היום כדי לאשר את ההצטרפות של מפלגת התנועה לרשימה בראשות העבודה, שלחו אמש שרים וח"כים לשעבר, מותיקי המפלגה, מכתב לצירי הוועידה הקורא להם להצביע בעד המהלך. מי שריכז את איסוף החתימות הוא יו"ר ועדת חוץ וביטחון לשעבר, ח"כ חגי מרום.  בין החותמים על המכתב גם השרים לשעבר יולי תמיר, אברהם (בייגה) שוחט, אהרון ידלין, עוזי ברעם, וכן חברי הכנסת לשעבר רענן כהן, ניסים זווילי, עדנה סולודר ועוד רבים.  
 
"אנחנו מברכים את יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג, ואת יו"ר מפלגת התנועה, ציפי לבני, על מהלך אמיץ של מנהיגות", ציינו ותיקי המפלגה והוסיפו "אנו קוראים לכל חברי מפלגת העבודה לעמוד מאחורי מנהיגותו של הרצוג בדרך להחלפת שלטונו של בנימין נתניהו. הוויתור על האגו והיכולת להעמיד את מדינת ישראל ואזרחיה בראש סדר העדיפויות הם הדברים להם אנו זקוקים יותר מכל. כשרים וחברי כנסת לשעבר במפלגת העבודה יש לנו ביטחון מלא בדרך אותה מובילים היום ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל - יצחק הרצוג ושותפתו למהלך ציפי לבני".