יצחק הרצוג וציפי לבני השתתפו הערב (שבת) בטקס הדלקת נרות משותפת של עם מאות פעילים ברעננה. במהלך הטקס אמר הקצוג: "זה מאבק של הציונות מול הקיצוניות. אנחנו מחנה משותף אחד חזק". 


עוד הוסיף הרצוג בהתייחסו לביקורת שנשמעה מימין על שיחותיה של לבני עם מזכיר המדינה המאריקאי ג'ון קרי: "שמעתי שבנט תקף הערב את ציפי לבני. שלא יעיזו בימין הקיצוני לחלק לנו ציונים ושלא יעיזו ללמד אותנו מהי טובת המדינה".

"נתניהו והימין הקיצוני דרדרו את ישראל לשפל מדיני ולשפל חברתי וחיסלו את התקווה. במקום השיח של שנאה ופילוג נביא חיבור ושיתוף. נתניהו וחבריו לא רוצים שנדבר על הפערים החברתיים ועל קריסת המשכורות, הפנסיות והדיור. אנחנו לא ניתן להם להתחמק מאחריותם לכישלון החברתי. אני גאה שמנענו החלטה חד צדדית של הפלסטינים".
 
השרה לשעבר ציפי לבני דיברה אף היא במהלך הטקס ואמרה כי: " מדיניות נתניהו הובילה את ישראל לבידוד בינלאומי. אנחנו יחד נדע להוביל מהלכים אחראיים למען המדינה ולמען האינטרסים הבטחוניים והמדיניים של ישראל. נמשיך לפעול ולהגיד לכל אחד בעולם - על תפגעו במדינת ישראל. אנחנו לא עושים פוליטיקה , אנחנו משתמשים בקשרים המדיניים שלנו לטובת המדינה. ושאף אחד לא ידבר איתנו על פטריוטיות.


מוקדם יותר היום, השר לשעבר נפתלי בנט תקף בחריפות את דבריה של ח"כ לבני למזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי:  ״ציפי לבני הגיעה לשפל של חתרנות מדינית. מאחורי הגב של ממשלה מכהנת היא מתזמנת פעולות שיזיקו לישראל, והכל על מנת לפגוע ב״ביבי/בנט״. עם כל הכבוד, האינטרס של הגברת ליבני לא קודם לאינטרס של המדינה, ודרישה לתזמון מתקפה על ישראל היא חציית קו אדום".
 
עוד אמר בנט: "ישראל על פי ליבני זוהי מדינה מתנצלת, שמתנהלת על פי אינטרסים פוליטיים.אני מצפה מיו"ר האופוזיציה ח"כ בוזי הרצוג,שאני מעריך את כנות כוונותיו, לקרוא לסדר את ציפי לבני,שבימים האחרונים זונחת כל קו ממלכתי ומייצרת אווירה מסיתה, אנרכיסטית ומסוכנת למערכת הבחירות."
 
גם תנועת  הליכוד הגיבה לפרסומים סביב הדברים שאמרה לבני למזכיר המדינה האמריקני: ״דברים אלה מוכיחים כי כל עניינם של ציפי ובוז׳י הוא להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, העומד כחומה בצורה מול התכתיבים והלחצים הפלסטיניים, על מנת שיוכלו לבצע נסיגות מסוכנות ולהתקפל התקפלות מוחלטת מול הלחץ הבינלאומי. מי שרוצה למנוע הקמת חמאסטן שניה בלב ליבה של ישראל - חייב להצביע ליכוד. רק ממשלת ליכוד רחבה וחזקה בראשות נתניהו, תעמוד על האינטרסים הביטחוניים של ישראל, ולא תיכנע ללחצים״.