שר התחבורה ישראל כץ (הליכוד) תוקף בחריפות את חברת הכנסת ציפי לבני בעקבות ההשתלחותה בנתניהו אמש בתכנית "מצב האומה" ושואל: לבני על סמים? 


השר כתב היום (ראשון) בסטטוס בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: לבני על סמים? אתמול ב'מצב האומה' ראינו דמות הזויה שהטיחה ברה"מ גידופים חסרי תקדים: ״אני ובוז׳י נוריד את הזבל״, ״עדיף שני ראשי ממשלה בפוטנציה מראש ממשלה עם אימפוטנציה״. איזה סגנון ואיזו רמה! מאז שהופסק הקשר עם אבו מאזן היא פשוט יצאה מאיזון. מכורה למגעים עם פלסטינים - לא מסוגלת להיגמל.

לבני אמרה אמש בתכנית הסטירית  'מצב האומה' המשודרת בערוץ 2  כי “"עדיפים שני ראשי ממשלה בפוטנציה על ראש ממשלה באימפוטנציה".  "כמו בזוגיות טובה בוז׳י ואני החלטנו להוריד את הזבל ביחד", אמרה לבני כשהיא רומזת לראש הממשלה נתניהו.

גם ח"כ מירי רגב התייחסה לדבריה של לבני ב"מצב האומה" וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "בוקר טוב, בדרך לעברונה לסיור של ועדת הפנים והגנת הסביבה אעדכן על התרשמותי בהמשך. תשמעו בדיחה: ציפי לבני קבלנית ההריסות כבר אמרנו, מתקשה למצוא אתר פסולת שיקלוט את הזבל (פסולת) שהשאירה אחריה בכנסות האחרונות. את זאת אני אומרת, גם בשם חופש הסאטירה בתגובה לדברים הלא מצחיקים שלה במצב האומה".