ח"כ חנין זועבי (בל"ד) הגישה הבוקר (חמישי) למשטרת נצרת תלונה בגין איומים על חייה, נגד ח"כ דני דנון (ליכוד), בעקבות סרטון תעמולה שהעלה אתמול לרשת.
 
דנון מופיע בסרטון כקאובוי המשליך את חברת כנסת החוצה מבעד לדלתות הבר, שעליו נכתב "הכנסת", ובהמשך היא נראית מאחורי סורג ובריח ביחד עם עזמי בשארה ומנהיג החמאס חאלד משעל.
 
לסרטון מתלווה שיר על פי מנגינת "הו סוזנה" שמילותיו שונו בהתאם: "את חגגת המון בכנסת והפלגת עם מחבלים/התמיכה שלך מובטחת לרוצחי ישראלים/ אז יש גבול לכל בוגדת אז תאמרי שלום יפה/כי היית צריכה לדעת לפעמים לסתום את הפה/". והפזמון החוזר אומר: הו זועבי תבכי יקירתי/כי עכשיו הגיע דני הימין האמיתי".


בדברי ההסבר לסרטון נכתב: "בימים אלה ח"כ דני דנון (הליכוד) פועל למען פסילתה של חנין זועבי מלהתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה- 20. במסגרת זו אנו משיקים את הסרטון הויראלי הבא שיסביר למה זועבי צריכה להיות מחוץ לכנסת".

ח"כ דני דנון, הגיב להגשת התלונה במשטרה: "מי שמשמשת כנציגת החמאס בכנסת ישראל צריכה לשבת בכלא ולא להטיף מוסר בנושא הסתה וחופש ביטוי. אזרחי המדינה זוכרים היטב את השתתפותה של קצינת מערך ההסתה נגד מדינת ישראל במשט הטרור לעזה ובהתבטאויותיה כי חוטפי הנערים אינם טרוריסטים".