יו״ר "ישראל ביתנו״, שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס היום (שישי) בעמוד הפייסבוק שלו לפרסום של הימים האחרונים לפיו מתנהלת חקירה נגד בכירים במפלגתו: "אני בטוח בחפותם של כל חברינו, ומזכיר שוב שרצוי לא למהר ולחרוץ את דינם של האנשים כי בחברה דמוקרטית אדם הוא חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת. אני גם דוחה בתוקף את הניסיון להכתים את ״ישראל ביתנו״ כולה. בכל הפעמים אנחנו ידענו להתמודד עם זה ויצאנו מחוזקים, גם הפעם נתחזק ונמשיך לפעול למען ביטחונה ואחדותה של מדינת ישראל. מילה זו מילה".

ליברמן אף הוסיף כי ישנם גורמים הרוצים ברעת מפלגתו, ואף גייס לשם כך חיזוק מפתיע: "
מקרה זה תמיד הפתרון הקל למי שמתעצל לחשוב״, כתב א.ב יהושע בספרו ״אש ידידותית״. לכן, רק אלו שמתעצלים לא יחשבו מדוע ואיך, פעם אחר פעם וללא יוצא מן הכלל, בכל מערכת בחירות, מתערבים ״כוחות עלומים״ ופוגעים בזכותה של ״ישראל ביתנו״ להתמודדות הוגנת. כי בכל הנוגע ל״ישראל ביתנו״ - אין בחירות בלי חקירות..". 

בתוך כך, נראה כי שר החוץ  משדר עסקים כרגיל: ליברמן יצא אתמול בחשאי לפריז. לשכתו לא דיווחה על הנסיעה, ומשרד החוץ לא פרסם הודעה כמקובל. דוברו אמר אתמול שמדובר ב"ענייני משרד החוץ".
מכיוון  שאתמול חגגו הנוצרים את חג המולד, אין מצב שבו ליברמן נסע לפגוש גורם אירופי או אמריקאי. ההערכה היא כי מדובר בגורם בכיר מהעולם הערבי, שמולו מנסה ליברמן לקדם את רעיון "ההסדר האזורי" שלו. שר החוץ נראה אתמול במהלך היום במלון "רפאל" היוקרתי בבירת צרפת. המלון חביב במיוחד על גורמים ערבים מהמפרץ ומסעודיה ועל ראשי מדינות.  

בשיחות סגורות שקיים ליברמן ביומיים האחרונים הוא המשיך להביע ביטחון ואמון מלא במזכ"לית ישראל ביתנו פאינה קירשנבאום, ובראש מטה המפלגה דוד (דאוד) גודובסקי. ליברמן לא מתכוון לפגוע בקירשנבאום, המכהנת גם כיו"ר מטה הבחירות של ישראל ביתנו. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי בימים הקרובים, כשיתברר היקף העדויות והחשדות שנאספו נגד שני המקורבים האולטימטיביים שלו, עלול ליברמן לשנות את דעתו.