משה כחלון צפוי להודיע הבוקר (שני) על מצטרפת חדשה למפלגתו החדשה - "כולנו". מדובר בד"ר יפעת שאשא ביטון, חברת מועצת העיר קריית שמונה. ביטון תהיה האישה הראשונה שתצטרף לרשימה המסקרנת של כחלון, שכבר הודיע שהרשימה שלו תורכב מנשים וגברים בצורה שווה.



ביטון תצטרף לשני מועמדים נוספים שכבר חברו למפלגתו של כחלון: יו"ר הוועדה למלחמה בעוני, אלי אלאלוף ומייקל אורן, לשעבר שגריר ישראל בארצות הברית. 



ביטון התמודדה לפני כשש שנים לתפקיד ראש עיריית קריית שמונה, שם גם נולדה. היא שימשה בעבר כסגנית של ראש העיר המכהן של העיר, הרב ניסים מלכה, אליו חברה לאחר מערכת הבחירות בהן התמודדה.  היא אם לשלושה ומשמשת בתפקיד בכיר במכללה האקדמית אוהלו שבקצרין.



כחלון כבר הבהיר שהוא יתמקד בנושא החברתי - כלכלי, בהורדת יוקר המחייה ובפירוק הקרטלים בשוק. בשבוע שעבר הגיב כחלון על ההחלטה לפרק את מונופול הגז בישראל ולריכוזיות במשק הישראלי: "להפריד בעל הון מהמיליארדים שלו זה סיפור מורכב, והרבה יותר קשה לריב עם טייקון מאשר עם ועדי עובדים, איתם אפשר להגיע להסכמות. כל טיפול בוועד, מונופול, או משק ריכוזי מחייב שמירה על כבוד האדם, רגישות חברתית ומניעת פיטורי עובדים, כל אדם הוא עולם ומלואו"